quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begin er aan te wennen!
De vorige keer heb ik hem ook met een ernstig gezicht tussen de krabpaal en het gaas vandaan gepeuterd, toen hij op zijn rug klem was komen te zitten daar tussen, nadat hij probeerde te rollebollen op een te smalle hoge plank. Gewoon serieus blijven kijken, anders voelt ie zich voor gek gezet en dat krenkt zijn ego
quote:
Ook nadat je de filmpjes van Boor en die andere twee hebt gezien?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:10 schreef Adelante het volgende:
Ja, die lichte versie wil ik? Waar op te halen?
Die kat die we nu hebben zit al op zolder als er maar gebeld wordt, dus velen weten niet eens dat we een kat hebben. Nou ja, er staat een krabpaal in de kamer, dus dat zal wel wat weggeven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook nadat je de filmpjes van Boor en die andere twee hebt gezien?
Je gaat je af en toe wel schamen voor je kat als je visite hebt, dat realiseer je je he?
Wow! Angstaanjagendquote:
Het ziet er echt eng uit he?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wow! Angstaanjagend
(ik wil jouw enorme poes tijger toch nog graag eens in het echt zien)
Die lichtere lange haartjes bovenop zijn zó cutequote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Het ziet er echt eng uit he?
En dat voor een kat die we nog nóóit hebben zien/horen blazen of zien krabben ofzo! 't Is een watje!
(Come see my pussy!Je bent welkom!)
Boor doet niets en ik ben over het algemeen ook vrij ongevaarlijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die lichtere lange haartjes bovenop zijn zó cute
(als ik durf, dan kom ik een keer)
Woei ja, zo ziet ie er ook uitquote:Op donderdag 2 april 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
Boor doet niets en ik ben over het algemeen ook vrij ongevaarlijk.
Bink, dáár moet je voor uitkijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |