De kalender hangt al op het toilet!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef Cat22 het volgende:
Greys, hoe zit het eigenlijk met Boris zijn kalender optreden?
Jaaaaa! Deze keer was ik er een keertje op tijd bijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
Kijk, Boris ligt niet alleen maar boven de grill, hij kan ook ondeugend zijn
En fotogeniekquote:
Die foto is geniaalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:26 schreef Flatacer het volgende:
[ afbeelding ]
Belofte maakt schuld. Hier m'n kleine circustijger
Meerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:26 schreef Flatacer het volgende:
[ afbeelding ]
Belofte maakt schuld. Hier m'n kleine circustijger
Voor Bink hebben we ooit zo'n Ikea kindertunnel gekocht, omdat Bink dat vroeger toen ze nog jong(er) was op de cursus ook zo leuk vond, zo'n tunnel. Nu voor Boris maar weer eens van zolder gehaald, wat een succes!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
Kijk, Boris ligt niet alleen maar boven de grill, hij kan ook ondeugend zijn
Ik kom ook maar weer eens langsquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Bink hebben we ooit zo'n Ikea kindertunnel gekocht, omdat Bink dat vroeger toen ze nog jong(er) was op de cursus ook zo leuk vond, zo'n tunnel. Nu voor Boris maar weer eens van zolder gehaald, wat een succes!Hele dagen in die tunnel spelen! Soms halen we hem van ellende even weg omdat hij zo'n herrie maakt in die buis
![]()
[ afbeelding ]
En als je de tunnel dan even weglegt, dan gaat Boor er gewoon demonstratief in liggen. Mine! Mine!
[ afbeelding ]
Toen Heer G een grote doos met drumvellen kreeg was dat ook dolle pret. Borie in de doos. Op de doos. Van de doos (vallen met de pootjes in de lucht, zie laatste foto). Hij is een beetje clumsy!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is écht een klungel hoor Ing, want vanmiddag had ik hem met het lekkere weer even in de kattenren gestopt. Liep hij op het bovenste hoge plankje, had hij het helemaal naar zijn zin in het zonnetje, wilde hij op het plankje gaan rollebollen van plezier. Alleen het plankje is maar 12/15 cm. breed en hij lazerde zo naar beneden, om vervolgens klem te vallen tussen een klimpaal en het gaas. Met de pootjes in de lucht! Mweh! hoorde ik en daar lag ie. Heb hem er maar tussenuit gepeuterd en er is niets aan de hand gelukkig, want daarna heeft ie lekker binnen in de tunnel gespeeld. Bink deed ook nog even mee!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Wat toch een enorme lieve mooi klungelkat...en knuffelkat
Whehehe, ik was al blij dat ie deze keer wèl op zijn pootjes landde.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
Aaaaaaahahah, wat een nep kat is het ook
Ik begin er aan te wennen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
Dat je nog gewoon door kon praten zonder te lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |