Ja het zijn Bananaleaf krabpalen, dus van gevlochten bananenblad. Ik houd ook niet zo van het pluche idd.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zijn ze mooiEn wat een mooie klimpaal, dat riet (?) vind ik echt prachtig.
Beetje stijlvoller dan de gewone fluffy-klimpalen
![]()
En past erg mooi bij zulke "dierlijke" katten.
@ Greys; heb jij nog een Boor-update voor ons?
Nou..... ik heb een zacht kleed voor op de bank gekocht (voor de mooi, maar ook voor de beestjes) en dat valt zó in de smaak dat Boor (en Bink) maar weinig meer doen behalve loungen op dat kleedquote:Op zondag 10 januari 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
@ Greys; heb jij nog een Boor-update voor ons?
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Nou..... ik heb een zacht kleed voor op de bank gekocht (voor de mooi, maar ook voor de beestjes) en dat valt zó in de smaak dat Boor (en Bink) maar weinig meer doen behalve loungen op dat kleed
Hier een sfeerimpressie, inclusief lepeltje-lepeltje op de onderste foto en dat was een primeur!
Hey, dit topic heb ik ook op KP voorbij zien komenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Itt het volgende:
Vanmiddag heb ik de Bananaleaf eindelijk kunnen ophalen. (jullie wilden meer foto's dus dan krijg je ze ook!
We konden niet wachten dus we hebben hem maar meteen opgezet ook al gaan we verhuizen en past hij hier niet echt in de kamer
De poesjes waren meteen geinteresseerd aan het ruiken en zaten al in de mandjes voor ze nog waren gemonteerd.
Bammetje zoals altijd afwachtend en bang voor alles wat nieuw is, Miyu erbovenop as usual
wilde even delen met jullie hoe blij die apen van mij zijn met de nieuwe krabpaal.
De bouw door vriendlief en mij:
[ afbeelding ]
Timmy's having fun:
[ afbeelding ]
jippie klaar!:
[ afbeelding ]
sniften:
[ afbeelding ]
Kijken hoe ik dit ding kan gaan meenemen...:
[ afbeelding ]
Hey! dat ruikt raar!
[ afbeelding ]
Miyu op de troon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bam wil niet op de foto:
[ afbeelding ]
Groot touw aanvaluhhh!
[ afbeelding ]
Miyu gaat er bijna scheel van kijken:
[ afbeelding ]
Ze liggen nu heerlijk te slapen in hun nieuwe klimpaal na 2 uur aan een stuk spelen
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, had geen zin om de goede camera te gaan zoeken in de verhuisdozen.
nog ff een fillumpie, toen ik op Bam's kont inzoomde zat haar nagel diep in mijn hand vast omdat ze dacht dat ze het balletje vast had <RED> ik probeerde hem eruit te krijgen zonder te stoppen met filmen...Niet goed gelukt![]()
Waarom zouden die nou weg gedaan worden in godsnaam?quote:
quote:Sunny en Bas. Bengalen.
De twee broertjes Sunny en Bas die in december 2006 geboren werden, zijn kattenbakzindelijk, maar ze gaan ook graag naar buiten. Beide zijn te vinden voor een knuffel en kruipen soms op schoot. Met grotere kinderen hebben ze ervaring, met hele jonge niet. Ook de hond die met het bezoek meekwam was welkom. Sunny en Bas zijn speels en hoeven niet samen te worden geplaatst.
Bas staat (weerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:59 schreef Radyhyn het volgende:
Ach gossie! Die koppies! Die zou je toch zo mee willen nemen!![]()
Op de website van het asiel staat dat Bas gereserveerd is. Wel zonde dat de broertjes dan uit elkaar worden gehaald
Oh wauw! Als dát geen knappe spikkelkinders worden!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:33 schreef Trafasi het volgende:
Ik ga in september een bengaaltje kopen!(dan is het netjes gepland iig)
Hopelijk komt er dus een katertje van
Bacardi![]()
[ afbeelding ]
en Ametist
[ afbeelding ]
Kan niet wachten !!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |