Fotow!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hihi had ik gister ook met mijn shirtje.
En heb net de kaartjes van mn nieuwe broek afgescheurd:
Ik heb voor het eerst in mjin leven een skinny jeans aan, en ik lijk geeneens een walvis
Ik moest de proefopdracht zo snel mogelijk inleveren, dus ik neem aan dat ik het heel snel weet. Met veel geluk vanmiddag al en anders begin volgende week.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:18 schreef cyclechick het volgende:
Viking: wanneer hoor je of je proefopdracht wordt goedgekeurd? zijn dat dagen, of weken die daar overheen gaan?
Ik zal iig duimen!
Flary jeansquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Fotow!!!!
Ik heb een jeans aan uit 2002 of daaromstreken. Eentje van Miss Sixty met enrome flairpijpen! Het mag weer en dus: wie wat bewaart die heeft wat.
Wat zijn flary jeans? Met wijduitlopende pijpen, ja hè? Die had ik van de week ook aan. Fuglyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Flary jeansIk draag al enige jaren nauwelijks anders
Ik ben schijnbaar altijd mijn tijd ver vooruit.
![]()
En ik zie er in skinny jeans wél uit als een walvis
En succes Viking!Ik duim voor u!
Wie nog interesse heeft: H&M gooit ze uit het assortiment. Ze zijn nu overal in gigantische hoeveelheden te koop voor ¤ 9 per stuk geloof ik (kan ook ¤ 19 zijn).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zijn flary jeans? Met wijduitlopende pijpen, ja hè? Die had ik van de week ook aan. Fugly.
Nee, geef mij maar een spijkerbroek met mooie, rechte pijpen.
Ik ben ook van de rechte pijpen, hoewel een beetje wijduitlopend vind ik ook nog wel mooi!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zijn flary jeans? Met wijduitlopende pijpen, ja hè? Die had ik van de week ook aan. Fugly.
Nee, geef mij maar een spijkerbroek met mooie, rechte pijpen.
Alsof ik mezelf hoor. Precies hetzelfde verhaal, inclusief het pakket en afzwakken op middelbare school. En tegenwoordig lees ik dagelijks enorme hoofdstukken tekst in het Engels voor mijn studie. Een 'gewoon' boek daarna lezen is eenvoudigweg te inspannend. Ik hou van lezen, echt waar. Net zoals dat ik van taekwondo hou. Maar dat laatste wil ik ook niet doen als ik een dag gelopen en gerend heb, dan heb ik er de energie niet voor. Hetzelfde met boeken lezen: als ik een dag lang al met leerstof en boeken bezig ben geweest, heb ik er de energie niet meer voor. Dus verslind ik minstens 10 boeken in de zomervakantiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op je afgeknapt omdat je minder leest?Gisteren hadden we het er ook al even over dat dat er gewoon minder van komt omdat er zoveel andere media zijn die veel minder energie kosten na een dag werken/studeren.
Ik ben ook een boekenwurm die bijna nooit meer leest.Alleen de meeste van die klassiekers die jullie noemen (vooral Vivi, wow
) heb ik nooit gelezen, bij mij begon het op de middelbare school al af te nemen. Ik had ook een bètapakket en in mijn tijd (tweede fase
) was de leeslijst voor Nederlands allang niet meer wat het ooit geweest was.
Misschien moeten we collectief afspreken om meer te gaan lezen. Is het leuk om allemaal hetzelfde boek te lezen en het dan te bespreken ofzo? Hoewel, daar zijn ms wel andere topics voor.
H&M, model 'wide' heeft dat. Heerlijke broeken. Wil er nu nog 1 of 2 gaan kopen, omdat ze zelfs beter zitten dan mn huidige skatebroekenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben ook van de rechte pijpen, hoewel een beetje wijduitlopend vind ik ook nog wel mooi!
Ik vind mijn spijkerbroeken het fijnst als ze gewoon strak om mijn kont/bovenbenen zitten en dan mooi recht lopen, en dus los zitten onder. Denk ook dat dat het voordeligste is voor mijn figuur
Hihi, nee hoor, een maillot rimpelt niet zo bij mn knieen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:33 schreef conleche het volgende:
Ja zo zie je d'r niks van, van je jeans!! Kan net zo goed een maillot zijn.
En je bovenbenen zijn gespierd!! das wat anders dan groot!!
ASOS.com !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:38 schreef Vivi het volgende:
Waar heb je dat jurkje gekocht? Ik vind hem ubercute!
Met hakken en een korter shirtje, dan kan je het goed zien!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hihi, nee hoor, een maillot rimpelt niet zo bij mn knieen!
Hoe moet ik het dan doen?
Zonder laarzen?
Naast de winkel waar ik werk zit een KFC. Stinken dat het doet. Ik ga dus echt geen eten halen uit een tent waar het zo vreselijk ruikt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:42 schreef progje het volgende:
collega's gingen naar de KFC
ff website gecheckt en zo'n salade was nog wel gezond.. dus die maar besteld, mmmm die was echt lekker.. (gooi er dan bijna geen saus overheen, anders is het nog ongezond)
Ik heb maar 2x in mijn leven KFC gegeten, maar dat was echt zo ontzettend fiesss! Maar de salade weet ik dan weer nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:42 schreef progje het volgende:
collega's gingen naar de KFC
ff website gecheckt en zo'n salade was nog wel gezond.. dus die maar besteld, mmmm die was echt lekker.. (gooi er dan bijna geen saus overheen, anders is het nog ongezond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |