Maar toch werkte het prima voor hem dus?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend ook. Behoorlijk..
Oe, dat herken ik. Ik heb ook niet meer de rust om een tijdje te zitten om te gaan lezen. Ik lees wel voordat ik ga slapen. Maar helaas lees ik op vakantie ook niet zoveel. Dan lees ik meer de reisboeken en foldertjesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:37 schreef AnneX het volgende:
En van de week besefte ik dat ik de rust niet (meer) heb om gewoon te gaan zitten lezen!
Wel op vakantie gelukkig: altijd een doos mee en nog te weinig.
Wat leuk om zo veel lezers tegen te komen in Slank.
* en wandelt weer terug naar lurkersstand.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Me too, maar toch hielp het bij mij!
Zou ik stiekem gedomineerd willen worden?
Mja, ik had toch meer een sterke donkere man met brede schouders in gedachten Co.quote:
Ik neem aan dat dat te maken heeft met herkenning?? Jij hebt toch ook een streng christelijke achtergrond? Mijn vader ook en die vond het ook een mooi boek. Bij mij staat het nog ongelezen in de kast.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond Knielen op een bed violen een fantastisch boek. Zeker één van mijn favorieten. Snap ook niet waarom een ander er niks aan vindt. De eerste 50 blz zijn vrij saai (het eerste deel van het boek), maar de rest is geweldig. Het is ook één van de weinige boeken waar ik om gehuild heb sinds m'n jeugd.
Ik jank sneller om films. Boeken raken me niet zo snelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow. Ik jank zo'n beetje om alles..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mja, ik had toch meer een sterke donkere man met brede schouders in gedachten Co.
Nofi.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof verdomd dat ik nog een dochter heb
Ja, heel goed! Hij heeft tegenwoordig niet eens meer zin in een sigaret, zelfs niet als 'ie af en toe een keertje blowt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar toch werkte het prima voor hem dus?
Ja! Dat had ik dus ook! Ik weet niet of het te maken heeft met mijn belangstelling voor godsdienst en / of mijn eigen religieuze opvoeding (die heul niet zo dramatisch was als ik mensen soms wil doen geloven). Maar vooral van dit stukje werd ik erg verdrietig:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
GEen idee eigenlijk. Ik werd alleen heel erg verdrietig van het boek. Er zal wel wat onverwerkt leed aan ten grondslag liggen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: o, ik zie nu dat je het niet eens hebt uitgelezen.
Niet meer actief op Fok!
Of breiden idd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, heel goed! Hij heeft tegenwoordig niet eens meer zin in een sigaret, zelfs niet als 'ie af en toe een keertje blowt.
M'n moeder is 8 jaar geleden ook cold turkey gestopt en die is gaan borduren, misschien is dat nog wat voor je anders?.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, heel goed! Hij heeft tegenwoordig niet eens meer zin in een sigaret, zelfs niet als 'ie af en toe een keertje blowt.
M'n moeder is 8 jaar geleden ook cold turkey gestopt en die is gaan borduren, misschien is dat nog wat voor je anders?.
Waarop heb je gesolliciteerd Vik? Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:45 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben klaar met m'n proefopdracht. Nu maar vol spanning afwachten of ze tevreden zijn.
Eerst even eten en dan ga ik m'n kamer maar eens opruimen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Dat had ik dus ook! Ik weet niet of het te maken heeft met mijn belangstelling voor godsdienst en / of mijn eigen religieuze opvoeding (die heul niet zo dramatisch was als ik mensen soms wil doen geloven). Maar vooral van dit stukje werd ik erg verdrietig:Niet erg. UIt de verschillende recensies heb ik de verhaallijn al kunnen destileren. Het gaat mij ook niet puur en alleen om het verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: o, ik zie nu dat je het niet eens hebt uitgelezen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Oh ik heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
Ik heb het boek van Alan Carr toen ook gelezen en bij mij werkte het averechts. Wat een gelul.
Maar ik heb dan ook een autoriteitsprobleem.
Ik heb gesolliciteerd bij een educatieve uitgeverij, voor twintig uur per week vanaf februari. Ze zoeken auteurs voor verschillende projecten en als de proefopdracht naar tevredenheid is, gaan ze een vervolgtraject met mij inplannen. Ik hoop heel erg dat het doorgaat natuurlijk, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet tevreden zullen zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarop heb je gesolliciteerd Vik? Ben benieuwd!
Een vriendin van mij had nog eens een prijskaartje aan haar jas hangen. Wel aan de buitenkantquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blunder.. Ik kwam er in de UB achter dat het prijskaartje nog aan het vestje zat wat ik aanheb.
. Gelukkig wel aan de binnenkant, hehe.
That's the spirit, succes!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd bij een educatieve uitgeverij, voor twintig uur per week vanaf februari. Ze zoeken auteurs voor verschillende projecten en als de proefopdracht naar tevredenheid is, gaan ze een vervolgtraject met mij inplannen. Ik hoop heel erg dat het doorgaat natuurlijk, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet tevreden zullen zijn.
Hihi had ik gister ook met mijn shirtje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had nog eens een prijskaartje aan haar jas hangen. Wel aan de buitenkant.
"Nieuwe jas?"
"Ja, hoe weet je dat?"
"Het prijskaartje hangt er nog aan"
""
Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd bij een educatieve uitgeverij, voor twintig uur per week vanaf februari. Ze zoeken auteurs voor verschillende projecten en als de proefopdracht naar tevredenheid is, gaan ze een vervolgtraject met mij inplannen. Ik hoop heel erg dat het doorgaat natuurlijk, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet tevreden zullen zijn.
FOTOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hihi had ik gister ook met mijn shirtje.
En heb net de kaartjes van mn nieuwe broek afgescheurd:
Ik heb voor het eerst in mjin leven een skinny jeans aan, en ik lijk geeneens een walvis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |