Bedankt.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik sla iedere keer weer stijl achterover hoe onvoorbereid die mensen hun hele hebben en houwen opgeven en aan zo'n avontuur beginnen. Gewoon schokkend.
Ja maar dit dan? Die vergunningenshit en verbouwing had gewoon vanuit NL geregeld kunnen worden.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:23 schreef Stali het volgende:
Ik durfde het gewoon niet aan.
Ongelooflijk inderdaad, maar als ik zie hoeveel van die "domme sukkels" het toch prima weten te redden he, dan voel ik me nog een veel grotere sukkel want ik stel dezelfde vragen als jij en ik kan morgen weer naar dat klotekantoor. Dat vind ik dus zo ruk aan deze reeks ook en ik kijk het graag. Maar Frankrijk gaat het w.m.b. sowieso niet worden, ik wil nog wel eens serieus kijken in Duitsland voor alle seizoenen. Misschien durf ik het... ooit. Wrs. nooit ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja maar dit dan? Die vergunningenshit en verbouwing had gewoon vanuit NL geregeld kunnen worden.
Ze hadden twee contactpersonen/vertegenwoordigers daar en voor 8 tientjes vlieg je heen en weer naar Alicante. Haal je al die shit op je nek door, zonder Spaans te spreken, met vrouw en kind 6 maanden rond te gaan hangen. Maar goed, aan doorzettingsvermogen ontbrak het dus niet.
Ik had niet gedacht dat ze er nu nog zouden zitten.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Najah, ze bestaan nog.
http://www.otelli-icecream.com
Maar de voorbereiding was ouderwets tenenkrommend en ruk.
Ik wist trouwens niet dat dit begin 2006 is opgenomen dus voor de implodering van de Spaanse huizenmarkt. Dat vakantiehuis zullen ze dus wel net op tijd zijn kwijtgeraakt.
Wel een kudo voor het doorzettingsvermogen.
Idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:13 schreef Paracelsus het volgende:
Wat weer een kansloos verhaal gisteren. Lekker wonen in een vouwwagen.
"Toen ze met de verleden tijd begonnen ben ik afgehaakt."quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
"We hebben drie cursussen Portugees gedaan, maar we moeten het toch daar leren.".
De verleden tijd is dan ook overbodig. Alleen het heden en de toekomst doen ertoequote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:06 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
"Toen ze met de verleden tijd begonnen ben ik afgehaakt."
Ja, dat was echt zielig. Hij werd gewoon gepest en had het duidelijk niet naar zijn zin. En als je die boer moest geloven was het onderwijs daar ook niet je-van-het. Nu zullen het sowieso geen VWO-kinderen zijn, maar toch... Dat zou voor mij als ouder wel een reden zijn om me eens flink achter de oren te krabben...quote:En maar vol blijven houden dat ze het vooral deden voor de kinderen. Aan het eind ook weer: "Het is hier veel beter voor de kinderen." Roept dat jochie uit de grond van zijn hart: "Nou voor mij niet hoor, ik ben liever in Nederland."
Blijkbaar een B&B nu, en is het emigratiebureau op een tweede plan gekomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:09 schreef lily het volgende:
Die aflevering van gisteren dateert uit 2006. Het leek best kansloos maar ze zitten er in ieder geval nog steeds:
http://www.tamancos.eu/
ja, inderdaad. Dat jochie vertelde dat hij werd geschopt, geslagen, geduwd, getreiterd..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:11 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Dat moeder en oma het niet voor hem opnamen opnam toen hij gepest werd op school vond ik lullig.
quote:We volgen de familie Voets. Emigreren en het opstarten van een eigen bedrijf is een hele opgave. Als je dan ook nog eens twee autistische puberkinderen hebt waarvan er een niet mee wil, dan ga je wel een érg grote uitdaging aan. Toch vertrekken Harrie (47) en Karin (44) met hun twee kinderen Theun (18) en Anne (14) van het Brabantse Vlijmen naar het Oostenrijkse dorpje Kamering. Hier hoopt de familie 'het Brabant van de jaren vijftig' terug te vinden en een pension te openen. Voordat het zover is, moet er nog volop worden geklust. Bovendien zal Harrie een baan moeten vinden, want het woonhuis in Nederland is nog steeds niet verkocht. Allemaal behoorlijke opgaven voor de familie Voets. Maar: de grootste vraag is of Theun die het liefst de hele dag computert en zus Anne die haar Brabantse hartsvrienden moet missen, hun draai in het Oostenrijkse dorpje kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |