Ik kende de oorspronkelijke aflevering uiteraard al wel, alleen dat vervolgstuk was nieuw voor me. En die riep weer dezelfde kromme tenen opquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef TUFKAL het volgende:
de reacties van de mensen die deze voor de eerste keer zien blijven leuk en hetzelfde
Maar uiteindelijk hadden ze het wel goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:25 schreef Paracelsus het volgende:
Lekker in je blote kont op de naturistencamping.
Ik denk dat het er bij naturisten om gaat dat je vrije keus hebt of je naakt loopt of niet. Dat het dus zeker niet verplicht is. De camping sprak me aan. Vond er een heel relaxed sfeertje hangen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk hadden ze het wel goed voor elkaar.
Wat ik me nou altijd afvraag bij naturisten is waarom ze de ene keer wel volledig naakt gaan, de andere keer niet en de volgende keer weer half. Vooral dat laatste vind ik raar. Zo liepen er een aantal in hun blote reet maar hadden ze wel een shirtje aan (of die oude campingbaas die in zn blote reet liep, maar wel een oud trainingsjackje aanhad, dat zag er zo zielig uit...)
Ja leuk hèquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:24 schreef Wupppie het volgende:
wat een bijzonder leuk stel was dat zeg!
en dat kindje, toen ze haar vriendje weer zag, zo schattig
Als je weer iets jaren gaat observeren, leer het dan ook spellenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
.door jaren van observatie betreffende horica ect heb ik geconstateerd
Volgens mij wel! Dit staat op de website van Ik Vertrekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Wonen ze nog altijd in Oostenrijk? leuke mensen, en dan die glijbaan vanaf dat bed
En de site van de familiequote:Wij wonen en werken nu 3 jaar in Bad Gastein in Oostenrijk. Het was een grote stap, maar zakelijk en privé hebben we bijna alles goed op de rit. Lotte gaat na de zomer naar de Volksschule en heeft in de afgelopen 3 jaar goed Duits geleerd op de Kindergarten. Tessa wordt in september al weer 3 jaar en mag dan beginnen op de Kindergarten.
Het is niet altijd even makkelijk om de bedden goed gevuld te hebben, maar we groeien tot nog toe met meer dan 30% per jaar. We zijn goed geïntegreerd en hebben een vriendenkring op kunnen bouwen. We hebben het de eerste 3 jaar heel erg druk gehad, maar dat was voor ons geen verrassing. Nu Tessa na de zomer ook naar de Kindergarten mag, krijgen wij iets meer tijd voor elkaar en daar willen we van gaan genieten.
We hebben vele aanbiedingen op onze website staan en we hopen dat er naar aanleiding van de uitzending weer veel boekingen komen. Tot ziens in Bad Gastein!
Die 2 afleveringen heb ik toevallig ook gezien ja. Die gast die niks had voorbereid liep alleen maar rond in zijn feyenoord shirt om nog vanalles te regelen enz. Om dat geloof ik marmer te gaan verkopen ofzo. Kansloze missie natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:18 schreef Paracelsus het volgende:
Ik hoop dat het programma snel weer terug komt op de tv.
Ik heb de indruk dat veel van de mensen (dus niet alle, wel veel) die in het programma naar het buitenland gaan vooral op de vlucht zijn voor zichzelf. Hier in Nederland wilde het allemaal niet zo lukken, men had genoe van de sleur dus dan maar in het buitenland. Vaak hoor je iets van "In Nederland is het allemaal zo jachtig, je hebt nergens tijd meer voor", maar dan denk ik van: dat doe je toch zelf? Je kan het zo druk maken als je zelf wil.
De meest bizarre aflevering vond ik toch wel die dikke ex-politieman/ex-verzekeringsman die samen met zijn gezin naar portugal ging. Werkelijk helemaal niks was er voorbereid, pa had alleen een veel te dure villa geregeld om in te wonen. Het grootste succesverhaal vond ik die veertiger met z'n bruine kop en veel jongere vriendinnetje die ergens op een zonnig eiland lekker met z'n boot kon varen en daar geld mee kon verdienen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef Oizno het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het met Andre en Henka gaat? (die naar kreta, malia gingen).
Hier trouwens nog een prachtig stukje uit de laatste aflevering van Andre en Henka:
Wat ik als laatste heb gelezen (maar weet niet meer waar) zijn ze al een paar jaar uit elkaar en heeft Henka inmiddels al een kind van een ander.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef Oizno het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het met Andre en Henka gaat? (die naar kreta, malia gingen).
Hier trouwens nog een prachtig stukje uit de laatste aflevering van Andre en Henka:
En hier de website:quote:Nieuwe aflevering van Ik Vertrek, Ned. 1, 21.30 uur
In de eerste aflevering van een nieuw seizoen Ik Vertrek volgen we het verloop van de emigratie van Rob Wolsink en Anneke van den Berg. Elke keer als de vijftigers Rob en Anneke in Spanje op vakantie zijn, zien ze als een berg op tegen de terugkeer naar het natte, drukke Nederland.
Anneke trekt de stoute schoenen aan en neemt ontslag als manager in de zorg en ook Rob gooit na jaren trouwe dienst bij de Voedsel en Waren Autoriteit de handdoek in de ring. Met 25 kuikens, drie konijnen en hun complete inboedel vertrekken Rob en Anneke naar het plaatsje Hondón de las Nieves. Hier openen ze, na een grote verbouwing, hun eigen Bed en Breakfast: 'Casa Roanne'.
Ik heb er zin in.quote:
Die bekijk ik pas als ik het programma heb gezien.quote:
En dat je 1 badkamer moet delen met de gastheer en zijn familie is natuurlijk niet erg professioneel.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Hmmz. Dat mens loopt te klagen van waar zijn we aan begonnen enzo maar vooralsnog is er niets noemenswaardigs misgegaan.![]()
Nou ja, dat je gasten ontvangt terwijl er nog bergen puin op het terrein liggen, de boel half af is etc. komt kneuzig over. Bovendien lijkt het me handig dat als je zo'n tent in Spanje opent, dat je niet op dag 1 afwezig bent omdat de poten gelaserd moeten worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |