Iddquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:11 schreef marcodej het volgende:
Hij moet alleen ophouden met dat zenuwachtige gegrinnik de hele tijd. Zeer irritant.
Zo te lezen breiden ze zelfs uit:quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:21 schreef Joenes het volgende:
Had deze familie de boel ook niet inmiddels verkocht?
Echt hequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:49 schreef Paracelsus het volgende:
Voorbereidingen nul komma nul. Nog niks geregeld maar al wel een sjieke vila huren. :S
De enige met een beetje verstand leek die dochter te zijn.
Nou dat Frans van hem was toch niet echt super oid.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik verbaasde me er eigenlijk over dat die man van vorige week z'n talen zo goed sprak. Hij kwam niet al te snugger over.
Beetje tokkiefiguur die denkt dat 'ie het allemaal wel even gaat doen in Portugal.
Ja maar ik spreek helemaal geen Frans, dus ik was toch onder de indrukquote:Op woensdag 1 april 2009 11:34 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nou dat Frans van hem was toch niet echt super oid.
Dat kan ik ook met 3 jaar Frans op school.
in de vervolgaflevering kan ie na een paar maanden echter nog geen woord Portugees, terwijl zn kinderen dat al wel kunnen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik spreek helemaal geen Frans, dus ik was toch onder de indruk. En in aanmerking genomen dat echte tokkies hun talen helemaal niet spreken vond ik dit toch echt niet slecht hoor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |