Niet als je van dat geld een dak, zonnepanelen en een Internetpaal gericht op Hongarije moet kopen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1500 euro in de maand is toch best ok als je ecologisch leeft?
quote:Na een paar weken echt afzien door de barre vrieskou (met zelfs de waterleiding en de porta potti binnen bevroren) zijn we sinds februari 2009 weer terug in NL, met 2 katten en 2 honden. Ondertussen werk ik in Rotterdam bij TOS Thuis op Straat en Ger werkt in Oxford als beheerder in een bejaardenhuis. We zien elkaar zo'n beetje om de 5 weken een paar dagen. Ik verhuis ook naar de UK als ons huis hier verkocht of in het minder gunstige geval, toch weer verhuurd is, maar hopelijk nog wel dit jaar.
In Slowakije is er ondertussen nog steeds geen telefoonkabel en die gaat er voorlopig ook niet komen. Ik ben in juni nog in Slowakije geweest en er is nog geen verandering op komst. Ondertussen proberen we ons huis daar toch maar te verkopen, met pijn in het hart. Het blijkt toch te moeilijk om bepaalde zaken te regelen of te vinden. We zijn altijd afhankelijk van anderen en dat willen we niet. De taal leren is natuurlijk een vereiste, maar ja, ondertussen gaat het leven wel gewoon door en heb je toch dingen nodig.
Met Damien gaat het gelukkig heel goed. Tot december heeft hij bij opa en oma gewoond en met de kerstvakantie is hij naar het Westland gegaan en daar blijven hangen bij een vriend. Hij woont nu op kamers, heeft een vriendin, hij werkt en heeft het helemaal naar zijn zin. Hij gaat veel stappen of lekker naar het strand met een groep vrienden en doet aan skateboarden. Hij maakt ook logo's voor t-shirts en elpeehoezen. Kortom hij heeft zijn draai gevonden.
Dromen voor de toekomst zijn toch oppakken waar we gebleven waren, verlost van alle huisperikelen in Slowakije en Nederland. Waar dat gaat gebeuren is nog niet bekend, maar zal toch bijna zeker in een Engels sprekend land zijn, zodat we onze eigen boontjes kunnen doppen en niet afhankelijk zijn.
We willen nog steeds zelfvoorzienend leven, met een stukje grond voor het verbouwen van gewassen en het houden van dieren, ons paardje terug bij ons, een simpel huisje, maar toch met een beetje meer luxe dan in Slowakije (een gewone badkamer, toilet en keuken zouden heel fijn zijn) en....... internet! En wie weet heel misschien toch nog een heel piepklein campinkje voor de lol…
Ik zie genoeg ingrediënten voor hilarische tv. Niet in de minste plaats dit:quote:Al twaalf jaar zijn Ton (52) en Ricky (38) van Beek de trotse eigenaren van een zeer exclusief restaurant in Sittard. Met Ricky als strenge ladychef en Ton als joviaal zingende gastheer, vormen zij een gouden duo. Voor Ton en Ricky is echter geen berg te hoog en dat is ook de reden dat zij hun geliefde plek achter zich laten en in Brazilië een nieuwe uitdaging aangaan.
Samen met goede vriend Rob (49) en diens 30 jaar jongere én hoogzwangere vriendin Patricia zullen zij daar pal aan het strand een superdeluxe resort met 10 villa’s, een zwembad en restaurant bouwen. De grond is al gekocht, het ontwerp is in 3D uitgevoerd en de eerste investeerders zijn gevonden. Eenmaal aangekomen in de nieuwe woonplaats Lagoinha blijkt echter dat de Braziliaanse autoriteiten niet zo gecharmeerd zijn van de grootse plannen van de Hollanders.
Sterker nog; er wordt een bouwstop afgekondigd nog voordat de bouw goed en wel begonnen is. En dan ervaren Ton en Ricky aan den lijve hoe ondoorgrondelijk de werkwijze van de Braziliaanse overheid eigenlijk is en hoe machteloos je positie als buitenlander hierin is. Na één jaar wachten, praten en actievoeren, zit er nog steeds geen schot in de zaak. Het spaarpotje is op, evenals het geduld van de investeerders. Tijd voor plan B.
Hij bijna 50 en zij 19 en zwanger. Op zich al een giller.quote:Rob (49) en diens 30 jaar jongere én hoogzwangere vriendin Patricia
en vriendin Patriciaquote:Op woensdag 23 september 2009 20:34 schreef mcwops het volgende:
ben benieuwd naar plan B. iets van danseressen en bananen...
Doet me altijd een beetje denken aan "Hoe kom je terug uit Brazilie (of Thailand of waar dan ook) met 1 miljoen ?"quote:Op woensdag 23 september 2009 20:32 schreef Paracelsus het volgende:
Dit komt er deze donderdag aan bod:
[..]
Ik zie genoeg ingrediënten voor hilarische tv. Niet in de minste plaats dit:
[..]
Hij bijna 50 en zij 19 en zwanger. Op zich al een giller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey ! Take me drunk, i am home !
ik zag net een voorstukjequote:Op woensdag 23 september 2009 20:32 schreef Paracelsus het volgende:
Dit komt er deze donderdag aan bod:
[..]
Ik zie genoeg ingrediënten voor hilarische tv. Niet in de minste plaats dit:
[..]
Hij bijna 50 en zij 19 en zwanger. Op zich al een giller.
Zou hij daardoor zo'n raar accent hebben als hij in het Engels probeert te zingenquote:
Ik werd er triest van... Zowel zijn zangkunsten als dat haarquote:Op donderdag 24 september 2009 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou hij daardoor zo'n raar accent hebben als hij in het Engels probeert te zingen?
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:48 schreef MadGuy het volgende:
Ze zijn allebei vies. Tegen die moeder van Ricky: "Als je een jonge meid was geweest had ik je erbij genomen!"
Ik kom er na deze beelden toch weer op terugquote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
Z'n shirtje is nog viezer dan z'n haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |