Niet Muckenquote:
Topquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vliegtuig gecrasht in rivier New York
nou, is al een aantal topics zo, van hogerhand vond men dat de stageSC dood moest dus hebben ze het met de SES sc gemergedquote:
Fuck it! Dan chillen we hier, jewaitzquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou, is al een aantal topics zo, van hogerhand vond men dat de stageSC dood moest dus hebben ze het met de SES sc gemerged
Weet jij heel toevallig (quote:
Dit is beëindigd omdat G. dat nodig achttequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet jij heel toevallig () wat er met G. zn modschap is gebeurd?
Dat had ik door, maar waaromquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is beëindigd omdat G. dat nodig achtte
Nee geen rel. G. was het zatquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat had ik door, maar waaromOf heb ik iets (/een rel) helemaal gemist?
Ik lees iets dat jij en zG het niet eens waren met FA's over 'een bepaald onderwerp'quote:
True. Maar het was in beide gevallen door onze eigen wens. Geen wens vanuit de FA'squote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik lees iets dat jij en zG het niet eens waren met FA's over 'een bepaald onderwerp'En nou zie ik een duidelijke common factor tussen zG en ou, heeft het daar iets mee te maken?
Ja ik ben graag op de hoogte
Dat snap ik, maar ik dacht: (zover ik weet) zijn jullie allebei moslim, misschien had het daarmee van doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
True. Maar het was in beide gevallen door onze eigen wens. Geen wens vanuit de FA's
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik dacht: (zover ik weet) zijn jullie allebei moslim, misschien had het daarmee van doenNiet dat jullie moslim zijn natuurlijk, maar iets wat daarmee te maken had
Maar nvm, ik vraag teveel door
Nee maffe moslimquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Mjah ze kregen in de gaten dat we een aanslag aan het plegen waren.
Hier. Dit is de voortzetting van stageSC, nadat SES SC de nek om is gedraaid.quote:
Mjah en jij hoort waar?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier. Dit is de voortzetting van stageSC, nadat SES SC de nek om is gedraaid.
Draai je nou niet wat omquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier. Dit is de voortzetting van stageSC, nadat SES SC de nek om is gedraaid.
Jazeker. Ik studeer al geruime tijd, dus ik voel me hier best al een beetje thuisquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Aangenaam Koffie'ers. Al een beetje geïntegreerd?
Ik hou me aan de officiële lezingquote:
Cool, welkom!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker. Ik studeer al geruime tijd, dus ik voel me hier best al een beetje thuis.
Ik kom hier zo nu en dan, dus dat lukt aardig!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Aangenaam Koffie'ers. Al een beetje geïntegreerd?
Ik werk al 4 maanden maar ben hier gekomen toen ik mijn eerste stage liepquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kom hier zo nu en dan, dus dat lukt aardig!![]()
En ik studeer al 3,5 jaar niet meer, dus eigenlijk heb ik hier niets te zoeken...
Dan had je toen vast een ander accountquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik werk al 4 maanden maar ben hier gekomen toen ik mijn eerste stage liep
Als ik tijd hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben voor
Wanneer gaan we weer wat doen.
Zelfs ik kan dat niet bijhoudenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je toen vast een ander account
Ik heb ook nog 2,5 week tentamen, dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik tijd heb
Wat nog wel een week of anderhalf/twee kan duren. Moet nu maar eens wat aan tentamens doen misschien
Beginletter is hetzelfde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je toen vast een ander account
Handig he?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs ik kan dat niet bijhoudenIk kijk altijd maar naar de icon
Wel jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
maar we gaan wat doen over 3/4 weken dan
Eindhoven? WTF?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel ja
Eindhoven zit tegenwoordig ook op het nachtnet toch? Kan ik tenminste een keer lang blijven
Je leest nog steeds niet terug hèquote:
Eindhovenquote:
WTF?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Je leest nog steeds niet terug hè![]()
Hoop over een paar weken in Eindhoven te wonen, en dan daar stage te lopen
Alleen donderdag, vrijdag en weekend toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
.
Zit inderdaad op het nachtnet.
WTF is mis met jou. Waarom niet Rotterdamquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Je leest nog steeds niet terug hè![]()
Hoop over een paar weken in Eindhoven te wonen, en dan daar stage te lopen
Klopt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen donderdag, vrijdag en weekend toch?
Volgens mij had ik dat hier nog niet eens gepostquote:
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef Bravebart het volgende:
Alleen donderdag, vrijdag en weekend toch?
Had ik ook liever gehad, maar daar kreeg ik niet zo'n mooie aanbieding vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
WTF is mis met jou. Waarom niet Rotterdam
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
nee ik ook niet.
Maarja ik kreeg niet eens een nieuwjaars smsje van de eikel
Ik was fucking dronken! En daarnaast heb ik dan je nummer niet. En je vriendin heeft er een gekregenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik was fucking dronken! En daarnaast heb ik dan je nummer niet. En je vriendin heeft er een gekregen
Kijk! Geen problemen dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]True
Ik zat er naast, dus dat zat wel goed
Ik van helemaal niemand volgens mijquote:
Nou, ik stage Eindhoven.quote:
Dat wordt minimaal april 2010, dus weet ik nog niks van. Maar is nog steeds het plan jaquote:En gaat dat Air Traffic Controller nog wel gewoon door?
Tof welquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik van helemaal niemand volgens mijGelukkig niet, had me een vermogen gekost volgens mij
En ik hou niet van al dat gewens
[..]
Nou, ik stage Eindhoven.
Maar is nog niks zeker
[..]
Dat wordt minimaal april 2010, dus weet ik nog niks van. Maar is nog steeds het plan ja
Ik heb je een smsje gestuurd, trut!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik van helemaal niemand volgens mijGelukkig niet, had me een vermogen gekost volgens mij
En ik hou niet van al dat gewens
[..]
Nou, ik stage Eindhoven.
Maar is nog niks zeker
[..]
Dat wordt minimaal april 2010, dus weet ik nog niks van. Maar is nog steeds het plan ja
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb je een smsje gestuurd, trut!
Vertel mij watquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof welAl duurt 2010 wel lang zeg
Wanneerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb je een smsje gestuurd, trut!
Nog een jaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof welAl duurt 2010 wel lang zeg
Volgens mij heb je een smsje gestuurd maar ik was niet helemaal helder dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Vertel mij watMaar ja, moet nog tot januari 2010 naar school
[..]
WanneerHeb niks gehad
Ja, ik heb jou ook gestuurdquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een smsje gestuurd maar ik was niet helemaal helder dus
quote:
Buhquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Vertel mij watMaar ja, moet nog tot januari 2010 naar school
En yenice heeft er wel 1 gekregenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik heb jou ook gestuurdWeet je dat niet eens meer
![]()
Nou, eigenlijk niet dus
quote:
Wat een jaloersheid weerquote:
Hoo, niet zo snelquote:Kidding. Veel plezier met de verhuizing kerel. Housewarming
Trustequote:Ga nu slapen
Precieeeesquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik kan in de loop van 2009 al solliciteren en beginnen met keuringen e.d., dus dat duurt niet meer zo lang
En dan wordt ik toegelaten in december ofzoquote:
Hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan wordt ik toegelaten in december ofzoEn dan moet ik in januari nog hard leren voor m'n laatste tentamens
Heb gelukkig nog een jaar om discipline te krijgen
Welja, dan is het einde in zichtquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Welja, dan is het einde in zicht
Maar dat duurt nog ff, eerst maar eens zorgen dat ik op stage ga en dat dat allemaal voldoende afgerond wordt
Succesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:04 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga nu eerst maar eens zorgen dat ik wat nachtrust krijg
Morgen tentamen, brrr
Trustequote:Slaap lekker allen![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:21 schreef Piles het volgende:
Nou ja, ben ook maar weg
Morgen tijdens de gastcollege's kom ik wel weer langs
Whehehe, weekend... lig nog in mij nestquote:
Nja, opzich wel goed. Wel spannend geweest afgelopen week, bijna alle uitzendkrachten werden ontslagen... behalve ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gezellig! Ik heb al mijn derde bakje espresso op, in de tussentijd![]()
Hoe is het op je werk?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, opzich wel goed. Wel spannend geweest afgelopen week, bijna alle uitzendkrachten werden ontslagen... behalve ik![]()
![]()
Like I said. Je bent tot niets verplicht. Misschien voelt het als een verplichting maar die leg je jezelf op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:04 schreef Puala het volgende:
Schoonouders, je kent het wel, dan ben je wel verplichtMaar daarna nog uit, dus hoef er gelukkig niet de hele avond te zitten.
Oh nee, moet weer is gedichten uitzoeken en ik kan er weer niet uit komen >_< En als ik overleg met mensen zeggen ze hele andere dingen als dat ik denk en nu weet ik het niet meer ._.
quote:Politici gebruiken statistieken zoals dronkaards lantaarnpalen: niet ter verlichting, maar als stut.
DMDM (doe maar dicht maar) en daar doe ik al jaren achter elkaar aan mee en nu wil ik bij de beste 10 komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Like I said. Je bent tot niets verplicht. Misschien voelt het als een verplichting maar die leg je jezelf op.
Gedichten uitzoeken? waarvoor?
Maybe we can helpquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
DMDM (doe maar dicht maar) en daar doe ik al jaren achter elkaar aan mee en nu wil ik bij de beste 10 komendus het moeten goede gedichten zijn en ik heb er nu 4 in word staan, maar ik kan er geen 3 uit kiezen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind 1 tm 3 het mooist. Ik zou alleen het laatste woord van gedicht 1 veranderen. Ik zou eerder een metafoor gebruiken waarbij de lege ruimte de woorden lijkt op te slokken. Dan zou gedicht 1 mijn favoriet zijn.
Voor de rest schrijf je heel mooi![]()
![]()
Kredietcrisis denk ik. Klanten van onze klant nemen minder producten af waardoor wij minder orders binnen krijgen, of in ieder geval worden die orders opgeschoven naar volgende maand...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Waarom dat dan? (dat de uitzendkrachten onslagen werden)
Ik zit er inmiddels al redelijk lang en kan op mijn afdeling bijna alles doen, alwaar de meeste lui maar een of twee dingen kunnen [als in verschillende tests en werkzaamheden].
Ook heb ik het gedeeltelijk te danken aan mijn twee collega's van mijn ploeg die even met de chef gepraat hebben... hoorde ik achteraf
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik vind 1 tm 3 het mooist. Ik zou alleen het laatste woord van gedicht 1 veranderen. Ik zou eerder een metafoor gebruiken waarbij de lege ruimte de woorden lijkt op te slokken. Dan zou gedicht 1 mijn favoriet zijn.
Voor de rest schrijf je heel mooi
dankje
Ik was zelf ook meer voor 1t/m3 ja, maar mijn vriendin zei dat 4 wel weer ook heel mooi wasEn toen wist ik het niet meer [/fail]
Denk dat ik dit gewoon ga doen jaEn mijn eerste gedicht vind ik prachtig zo, ik sleutel er niet graag aan als ik het heb geschreven
![]()
![]()
morgen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.![]()
Tof.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kredietcrisis denk ik. Klanten van onze klant nemen minder producten af waardoor wij minder orders binnen krijgen, of in ieder geval worden die orders opgeschoven naar volgende maand...
Ik zit er inmiddels al redelijk lang en kan op mijn afdeling bijna alles doen, alwaar de meeste lui maar een of twee dingen kunnen [als in verschillende tests en werkzaamheden].
Ook heb ik het gedeeltelijk te danken aan mijn twee collega's van mijn ploeg die even met de chef gepraat hebben... hoorde ik achterafWij merken hier nog niet zo veel van die crisis maar dat zal nog wel komen...
![]()
Ik vind 1 zo mooi omdat de rest heel erg zoetsappig is (naja 2 eigenlijk niet maar wel, over liefde). Nummertje 4 is wel de zoetsappige climax, vandaar dat ik die het minst vond. Ik ben meer van de kommer en kwelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:21 schreef Puala het volgende:
[..]
dankje
Ik was zelf ook meer voor 1t/m3 ja, maar mijn vriendin zei dat 4 wel weer ook heel mooi wasEn toen wist ik het niet meer [/fail]
Denk dat ik dit gewoon ga doen jaEn mijn eerste gedicht vind ik prachtig zo, ik sleutel er niet graag aan als ik het heb geschreven
![]()
![]()
Ik duim voor jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:25 schreef Puala het volgende:
Gelukt: Je inzending is verstuurd!
Stressssssssss![]()
![]()
Die gedichten heb ik ook nog, maar die komen de laatste tijd gewoon niet uit mijn pen rollen eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik vind 1 zo mooi omdat de rest heel erg zoetsappig is (naja 2 eigenlijk niet maar wel, over liefde). Nummertje 4 is wel de zoetsappige climax, vandaar dat ik die het minst vond. Ik ben meer van de kommer en kwel
![]()
Ik heb ze ingestuurd, maar het is gewoon heel erg moeilijk om iets uit te kiezen vind ik altijd. Kan er gerust 3 weken over doen![]()
![]()
Succes Paula
Ik was ook voor 4!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:21 schreef Puala het volgende:
[..]
dankje
![]()
ja top.. beetje laat aangekomen, maar de baas is er toch nietquote:
Kon even niet onder de douche vandaag komen
Leuke dag gehad gister?![]()
Ja heel erg leuk, veel dingen gedaan die ik nooit verwacht had te doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja top.. beetje laat aangekomen, maar de baas is er toch niet
Kon even niet onder de douche vandaag komen
Leuke dag gehad gister?
![]()
Ach, als de baas er toch niet is kan dat welHier hetzelfde verhaal
![]()
![]()
dus....werk
quote:quote:die hoor ik zo wel danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja heel erg leuk, veel dingen gedaan die ik nooit verwacht had te doen![]()
Ach, als de baas er toch niet is kan dat welHier hetzelfde verhaal
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
die hoor ik zo wel dan
dat kan ik ook
En waarom zou ik jou dat vertellen![]()
![]()
Waar blijft de iPhone navigatie app nou?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
die hoor ik zo wel dan![]()
diequote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
dat kan ik ook
En waarom zou ik jou dat vertellenwas niet voor jou, maar voor G
En waarom? daarom!Nog steeds mee bezig. Ik ben maar alleenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waar blijft de iPhone navigatie app nou?![]()
Ik kan inmiddels een route bepalen in Nederland enzo![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
diewas niet voor jou, maar voor G
En waarom? daarom!
[..]
Nog steeds mee bezig. Ik ben maar alleen![]()
Ik kan inmiddels een route bepalen in Nederland enzo
sorry
![]()
Kun je ook al realtime locatiegegevens van gps uitlezen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
diewas niet voor jou, maar voor G
En waarom? daarom!
[..]
Nog steeds mee bezig. Ik ben maar alleen![]()
Ik kan inmiddels een route bepalen in Nederland enzoterug sowieso
![]()
![]()
ja, dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kun je ook al realtime locatiegegevens van gps uitlezen?terug sowieso
![]()
Chocolade cruesli met yoghurt
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de GPS chip van de iPhone daar niet goed genoeg voor was en dat het batterij vreet. Zeker nog geen tests gedaan?quote:![]()
ssst.. boys with toysquote:batterij klopt wel.. het vreet stroom, maar ik vind de ontvangst van de GPS chip helemaal niet zo slecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de GPS chip van de iPhone daar niet goed genoeg voor was en dat het batterij vreet. Zeker nog geen tests gedaan?
Zeker voor navigeren, dan ga je toch het signaal aan een weg koppelen enzo. Dus dan kan je wel met een redelijke afwijking werken.
Maar ik ben nog niet ver genoeg voor live testing inderdaad..![]()
Nu maar hopen dat Apple ook nog een keer toestemming gaat geven voor dat soort Apps in de App Storequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ssst.. boys with toys
[..]
batterij klopt wel.. het vreet stroom, maar ik vind de ontvangst van de GPS chip helemaal niet zo slecht.
Zeker voor navigeren, dan ga je toch het signaal aan een weg koppelen enzo. Dus dan kan je wel met een redelijke afwijking werken.
Maar ik ben nog niet ver genoeg voor live testing inderdaad..![]()
![]()
Hoezo niet Kees?Sometimes the journey is the goal
pileshet is 10 uur!!!! das toch veuls te vroeg voor jou
ach.. ze laten nu ook nieuwe browsers toe, niet dat die echt een verbetering zijn, maar tochquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Apple ook nog een keer toestemming gaat geven voor dat soort Apps in de App Store
het is een begin.![]()
quote:Nou, dat dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:07 schreef Californium het volgende:
pileshet is 10 uur!!!! das toch veuls te vroeg voor jou
![]()
![]()
hehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Owja, vergeten, mannen hebben van die toys![]()
![]()
Arme jongen, ik ben net 2 uur wakkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Piles
Het is al tien uur man. Ik zit al 2 uur op kantoor
Zometeen 2 gastcollege'sEn ik heb al zo weinig geslapen
![]()
![]()
Laatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:10 schreef Puala het volgende:
PilesHeerlijk, zo laat beginnen, dat wil ik ook wel
![]()
Vind het verdomd vroeg![]()
![]()
iPhones
stofzuigenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja prima.. Lekker uitgeslapenZometeen stofzuigen, geen zin in
Hoe is het hier?ik moet vanavond wassen en strijken
heb er nu al zin in
_!
En net een mailtje gekregen dat we blijkbaar om 5 uur een feestje hebben in de kantine
dus
Nice, uitslapenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja prima.. Lekker uitgeslapenZometeen stofzuigen, geen zin in
Hoe is het hier?
. En stofzuigen is gewoon kut ja, dat laat ik altijd anderen doen
![]()
Hier goed, beetje een kater of iets, cocktails waren te lekker![]()
![]()
Nokiaquote:Ja, met stage zal ik mn ritme ook weer moeten aanpassenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor 8 al op het bedrijf hier, om kwart voor 7 ging de wekker![]()
![]()
ik moet ook nog wassenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:14 schreef Californium het volgende:
[..]
stofzuigenik moet vanavond wassen en strijken
heb er nu al zin in
_!
En net een mailtje gekregen dat we blijkbaar om 5 uur een feestje hebben in de kantine
dus
En feestjes zijn goehoed!!![]()
![]()
jazeker....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik moet ook nog wassen
En feestjes zijn goehoed!!
Volgens mij als jij in dat ritme gaat ga ik er precies weer uitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Nokia
[..]
Ja, met stage zal ik mn ritme ook weer moeten aanpassen
Maar dat zal wel even wennen worden ja. Is je stage al rond eigenlijk?
![]()
Ploegendienst hier dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij als jij in dat ritme gaat ga ik er precies weer uitMaar dat zal wel even wennen worden ja. Is je stage al rond eigenlijk?
Nee, is nog niet rond. Woensdag eerste gesprek
![]()
![]()
Laat ik me dan maar niet in deze discussie mengen, aangezien ik kwart voor 8 nog laat vindquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor 8 al op het bedrijf hier, om kwart voor 7 ging de wekker
Ja stofzuigen is niet mijn favo bezigheid.. Strijken is nog erger, dat mag mijn vriend later lekker zelf doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:14 schreef Californium het volgende:
[..]
stofzuigenik moet vanavond wassen en strijken
heb er nu al zin in
_!
dus
Oeh feestjeter gelegenheid van wat?
Uhu uitslapenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice, uitslapen. En stofzuigen is gewoon kut ja, dat laat ik altijd anderen doen
![]()
Hier goed, beetje een kater of iets, cocktails waren te lekker
mag ik volgende week ook nog de hele week doen
Heb wat in te halen!
En stofzuigen kan ik niet delegeren, het is de bedoeling dat ik de overloop (=studeerplek) en de zolder (=slaapkamer) bijhou en daar gaan ze me niet bij helpenM'n vriend lief aankijken wil ook niet werken haha..
Whehe cocktails zijn lekker![]()
![]()
ik kwam om half 10 aankakken op mijn werkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Laat ik me dan maar niet in deze discussie mengen, aangezien ik kwart voor 8 nog laat vind![]()
![]()
![]()
nou, hiernaast is net een lab opgestart... en gister is daar het eerst experiment ooit uitgevoerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja stofzuigen is niet mijn favo bezigheid.. Strijken is nog erger, dat mag mijn vriend later lekker zelf doen
Oeh feestjeter gelegenheid van wat?
en vandaag zal men weten of het is gelukt
En een eerste experiment van een lab is een behoorlijke prestatie en daar moet champagne en taart enzo bij![]()
Ja, vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:19 schreef Daph_ het volgende:
Laat ik me dan maar niet in deze discussie mengen, aangezien ik kwart voor 8 nog laat vind![]()
's Avonds bedoel je toch
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kwam om half 10 aankakken op mijn werk
Ik vind het maar niks om tot 's avonds door te werken.. Iedere week heb ik weer een gesprek met een collega die om 8 uur beginnen echt supervroeg vindt en dan ook nog met slaapogen op kantoor zit.. Dan ben ik meestal al een uur bezig
Wat voor werk doe je eigenlijk (scheelt ook hé)?![]()
Lies I tell you!! Iiesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eigenlijk heet hij Gerard, maar dat zal hij altijd ontkennen.![]()
Thanksquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eigenlijk heet hij Gerard, maar dat zal hij altijd ontkennen.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
nou, hiernaast is net een lab opgestart... en gister is daar het eerst experiment ooit uitgevoerden vandaag zal men weten of het is gelukt
En een eerste experiment van een lab is een behoorlijke prestatie en daar moet champagne en taart enzo bij![]()
Champie
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nobody knows my real name. I was brought up by wolves
!
Eh, nee, helaas nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook hoor's Avonds bedoel je toch
![]()
![]()
ja wat voor werk. Onder mijn mailtjes mag ik zetten "web application software engineer". Komt er op neer dat ik rustig achter mijn bureau zit te fokken en msnen en dat ik dan ook af en toe wat programma's maakf voor het wereld wijde web enzo..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks om tot 's avonds door te werken.. Iedere week heb ik weer een gesprek met een collega die om 8 uur beginnen echt supervroeg vindt en dan ook nog met slaapogen op kantoor zit.. Dan ben ik meestal al een uur bezig
Wat voor werk doe je eigenlijk (scheelt ook hé)?
Meestal zit ik hier trouwens van 9 tot half 6 ofzo.. vind ik nou niet echt laat, maar zo verschilt iedereen natuurlijk![]()
![]()
Woensdag, best snel alquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ploegendienst hier dusNee, is nog niet rond. Woensdag eerste gesprek
Succes alvast
![]()
![]()
Ooh dat valt mee.. Leuke baan heb jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja wat voor werk. Onder mijn mailtjes mag ik zetten "web application software engineer". Komt er op neer dat ik rustig achter mijn bureau zit te fokken en msnen en dat ik dan ook af en toe wat programma's maakf voor het wereld wijde web enzo..
Meestal zit ik hier trouwens van 9 tot half 6 ofzo.. vind ik nou niet echt laat, maar zo verschilt iedereen natuurlijk
![]()
![]()
quote:
Kwart voor 8, laat, omg, wat doe je? Ik heb gewoon een kantoorbaan he, van 8 tot 5quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
quote:[..]
Uhu uitslapenmag ik volgende week ook nog de hele week doen
Heb wat in te halen!
En stofzuigen kan ik niet delegeren, het is de bedoeling dat ik de overloop (=studeerplek) en de zolder (=slaapkamer) bijhou en daar gaan ze me niet bij helpenM'n vriend lief aankijken wil ook niet werken haha..
Whehe cocktails zijn lekker
Gaaf, dat uitslapen, dat wil ik ook![]()
En helaas, dat dat niet lukt. Wij hebben een stuk minder goede afspraak & een schoonmaakster (nu klink ik verwend) dus dat is ergens wel heel makkelijk
![]()
![]()
Dan noem ik je vanaf nu Liesjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heet geen geen Gerard
Nico, you @@#$@@
![]()
![]()
dankjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooh dat valt mee.. Leuke baan heb je
Ik ben er ook best tevreden mee eigenlijk. Meteen na mijn afstuderen blijven hangen en bijna een half jaar na mijn afstuderen een vaste baan met een salaris waar ik tevreden mee ben![]()
![]()
Rik heet ie tochquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heet geen geen Gerard
Nico, you @@#$@@
Ik verwachtte een " Turkenquote:"
![]()
![]()
Turkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Rik heet ie toch![]()
[..]
Ik verwachtte een " Turken"
Mensen uit Zeeland![]()
![]()
Ik werk op een accountantskantoor dus das ook een kantoorbaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Kwart voor 8, laat, omg, wat doe je? Ik heb gewoon een kantoorbaan he, van 8 tot 5![]()
[..]
Gaaf, dat uitslapen, dat wil ik ook![]()
En helaas, dat dat niet lukt. Wij hebben een stuk minder goede afspraak & een schoonmaakster (nu klink ik verwend) dus dat is ergens wel heel makkelijk
Alleen heb ik héél gezellige collega's.. Ik moet mijn uurtjes allemaal schrijven per klant en als al mijn collega's er zijn dan schiet dat over het algemeen niet zo erg op.. Als ik zo vroeg begin kan ik om kwart over 4 of half 5 weg, dan ben ik tenminste voor zessen thuis met de files op de A9 en de A10
![]()
Wauw, een schoonmaakster! Mijn vriend had dat ook. Wel grappig altijd. Heb jij dat ook? "Ik moet nog even opruimen/schoonmaken want de schoonmaakster komt morgen"
![]()
En inderdaad, das heel makkelijk.. Jaloers!![]()
quote:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heet geen geen Gerard
Nico, you @@#$@@quote:whehehehequote:
Werkt altijd... meteen erbij zeggen dat hij het zal ontkennen![]()
![]()
Super tochquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje
Ik ben er ook best tevreden mee eigenlijk. Meteen na mijn afstuderen blijven hangen en bijna een half jaar na mijn afstuderen een vaste baan met een salaris waar ik tevreden mee ben
Lekker makkelijk ook, niet solliciteren en zoeken naar een nieuwe baan
![]()
![]()
ben ik dan de enige hier ZONDER een ECHTE kantoorbaanondanks dat ik op het moment de meeste tijd op kantoor ben
kut tentamens... mag ik weer terug naar een stage The_Dean...? aaah... toe nou...! Alsjeblieft... pleasssseeee......!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.![]()
Eh, verklaar je naderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Californium het volgende:
ben ik dan de enige hier ZONDER een ECHTE kantoorbaanondanks dat ik op het moment de meeste tijd op kantoor ben
![]()
![]()
juist en ondertussen nog mailtjes krijgen van bedrijven of ik interesse heb in een baan enzo. Blijkbaar de goede opleiding gekozenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Super tochLekker makkelijk ook, niet solliciteren en zoeken naar een nieuwe baan
![]()
![]()
Mjah, voor de files zou ik idd ook wel eerder weg gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik werk op een accountantskantoor dus das ook een kantoorbaanAlleen heb ik héél gezellige collega's.. Ik moet mijn uurtjes allemaal schrijven per klant en als al mijn collega's er zijn dan schiet dat over het algemeen niet zo erg op.. Als ik zo vroeg begin kan ik om kwart over 4 of half 5 weg, dan ben ik tenminste voor zessen thuis met de files op de A9 en de A10
![]()
Wauw, een schoonmaakster! Mijn vriend had dat ook. Wel grappig altijd. Heb jij dat ook? "Ik moet nog even opruimen/schoonmaken want de schoonmaakster komt morgen"
![]()
En inderdaad, das heel makkelijk.. Jaloers!
maar ik werk 3 km van huis vandaan, dus dat hoef ik lekker niet
En mjah, uren schrijven aan een klant en alles ken ik. Hier word er alleen niet heel strikt gekeken (gelukkig).
Ik heb meestal de taktiek die dag van.. hup bed uit, alle zooi op bed, Jana (schoonmaakster) als je nog wat troep vind, gooi maar op bed, ruim ik vanavond wel op.. en klaar![]()
Mijn pa heeft een eigen bedrijf (lees: werkt ruim 60 uur per week) en ik vertik het gewoon weg om te doen. Het huis is te groot, heb er geen kaas van gegeten en ik ben nooit precies genoeg volgens hem. Vandaar, een schoonmaakster![]()
![]()
Altijd goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist en ondertussen nog mailtjes krijgen van bedrijven of ik interesse heb in een baan enzo. Blijkbaar de goede opleiding gekozen
![]()
![]()
Jij bent speciaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
Wat moet ik verder verklaren... ik vraag me af of ik de enige ben zonder kantoorbaanquote:![]()
Vast niet, maar je loopt toch stage? En dat is toch officieel geen baan hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat moet ik verder verklaren... ik vraag me af of ik de enige ben zonder kantoorbaan![]()
![]()
![]()
Ik heb ook geen kantoorbaan hoor
jah maar als ik later ga werken, heb ik ook geen kantoorbaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Vast niet, maar je loopt toch stage? En dat is toch officieel geen baan he
quote:
ja oke, maar dat weet je niet hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar als ik later ga werken, heb ik ook geen kantoorbaan
![]()
![]()
dat je op het lab werkt en dat je nu zoveel op kantoor zit omdat je te lui bent geweest om al je documenten goed bij te houden en je nu dus uit de naad aan het typen bent?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat moet ik verder verklaren... ik vraag me af of ik de enige ben zonder kantoorbaan![]()
![]()
![]()
dat weet ik wel.... want wetenschap is nu eenmaal geen kantoorbaanquote:
nah... heb niet veel te doen op het lab, en werk aan me verslagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat je op het lab werkt en dat je nu zoveel op kantoor zit omdat je te lui bent geweest om al je documenten goed bij te houden en je nu dus uit de naad aan het typen bent?
misschien vind je er helemaal geen werk in en eindig je als secretaresse bij een cosmeticabedrijf..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ik wel.... want wetenschap is nu eenmaal geen kantoorbaan
je weet het niet![]()
![]()
wie de fuck ben jij?quote:![]()
![]()
Ken ik jou?![]()
Ik stoppen? Nee ik heb een echt leven ernaast opgebouwd...!
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien vind je er helemaal geen werk in en eindig je als secretaresse bij een cosmeticabedrijf..
je weet het niet
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, voor de files zou ik idd ook wel eerder weg gaanmaar ik werk 3 km van huis vandaan, dus dat hoef ik lekker niet
En mjah, uren schrijven aan een klant en alles ken ik. Hier word er alleen niet heel strikt gekeken (gelukkig).
Ik heb meestal de taktiek die dag van.. hup bed uit, alle zooi op bed, Jana (schoonmaakster) als je nog wat troep vind, gooi maar op bed, ruim ik vanavond wel op.. en klaar![]()
Mijn pa heeft een eigen bedrijf (lees: werkt ruim 60 uur per week) en ik vertik het gewoon weg om te doen. Het huis is te groot, heb er geen kaas van gegeten en ik ben nooit precies genoeg volgens hem. Vandaar, een schoonmaakster
Ik woon 20 km van mijn werk af dus dat tikt wel aan..
Ik wil ook een schoonmaakster! Die manier van jou is best leuken volgens mij vind je de schoonmaakster helemaal niet zo erg
![]()
![]()
Zonder kantoorbaan, maar toch op kantoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik als secretaressequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien vind je er helemaal geen werk in en eindig je als secretaresse bij een cosmeticabedrijf..
je weet het niet![]()
![]()
ik ben ook zo goed met computersnee! Ik ga wel bij de blokker werken dan
ow en trouwens ik zit ook meer op 4chan.org dan op fok de laatste tijd...! :-D Supertof forum, daar waar rickrollin' vandaan komt enzovoorts...!Zelfs CP op te vinden als je goed zoekt!!
Leukquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup.. en dan ook nog eens een eigen huisje gekocht.. mijn leven is begonnen zeg maar
Zit je al in je nieuwe huisje of moet je nog over?
![]()
hosti!quote:
werken aan een verslagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zonder kantoorbaan, maar toch op kantoor
20 km is ook nog te doen, mits het een beetje redelijke wegen zijn die je moet rijden. Mijn school is 27 km weg, doe ik 40 minuten over met de scooter.. vind ik ook nog niet zo heel erg eigenlijk..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goed bezigIk woon 20 km van mijn werk af dus dat tikt wel aan..
Ik wil ook een schoonmaakster! Die manier van jou is best leuken volgens mij vind je de schoonmaakster helemaal niet zo erg
Maar zo is een schoonmaakster niet erg. Het enige probleem van mij is is dat ze een vriendin van mijn oma isdat is echt rampzalig
![]()
![]()
G.Fawkesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wie de fuck ben jij?![]()
![]()
Ken ik jou?![]()
Ik stoppen? Nee ik heb een echt leven ernaast opgebouwd...!![]()
![]()
Details, detailsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
20 km is ook nog te doen, mits het een beetje redelijke wegen zijn die je moet rijden. Mijn school is 27 km weg, doe ik 40 minuten over met de scooter.. vind ik ook nog niet zo heel erg eigenlijk..
Maar zo is een schoonmaakster niet erg. Het enige probleem van mij is is dat ze een vriendin van mijn oma isdat is echt rampzalig
![]()
![]()
last van je blessuresquote:![]()
![]()
ben je grieperig ofzo? jij bent nooit ziek
quote:
aaah....!Kijk ! ja hier! moet je ook maar geen andere account nemen hoor...!
![]()
(alles goed?)Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee die zijn al weer bijna weg, ik heb hoofdpijn, dikke keel, snotneus en koorts... Dat heb ik nooitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:46 schreef Californium het volgende:
[..]
last van je blessures![]()
![]()
ben je grieperig ofzo? jij bent nooit ziek
nee kloptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee die zijn al weer bijna weg, ik heb hoofdpijn, dikke keel, snotneus en koorts... Dat heb ik nooit
lekker terug in bed kruipen jij
ze vroeg niet om meerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zeg, het leek mij al duidelijk genoeg, dan gaat ze om meer vragen, dat maakt het moeilijkze bedoelde dat dat maar kleine dingetjes zijn....
Vind je me al lastigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zeg, het leek mij al duidelijk genoeg, dan gaat ze om meer vragen, dat maakt het moeilijk
?
![]()
Euhm, het feit dat ze zelf geen vervoer heeft & mijn oma haar dus heen en weer rijd (OV kennen ze hier nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat is er zo rampzalig aan dat het een vriendin van je oma is
). En mijn oma is gewoon vreselijk
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat meestal zo:
schoonmaakster: *belt op* ja ik ben klaar, kom je me ophalen?
oma: ja, ik kom *rijd er heen*
oma: *duikt kamer van mij in, neust in alle kasten, doet kasten weer dicht*
Schoonmaakster: *stapt in, gaat mee*
Ik kom vrolijk langs bij mijn oma.
Oma: *boos gezicht* je moet je kamer is wat netter houden joh, ik zag dat er een t-shirt achter je schoolboeken lag & een zak chips achter je t-shirts
wtf, heeft zij er mee te maken?
![]()
![]()
Ik zie dat niet, sorryquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ze vroeg niet om meerze bedoelde dat dat maar kleine dingetjes zijn....
![]()
![]()
ja 24 december de sleutel gehad en 5 januari zat ik er al in.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
LeukZit je al in je nieuwe huisje of moet je nog over?
Zie linkje in mijn sig voor het verhuistopic![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, het feit dat ze zelf geen vervoer heeft & mijn oma haar dus heen en weer rijd (OV kennen ze hier niet). En mijn oma is gewoon vreselijk
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat meestal zo:
schoonmaakster: *belt op* ja ik ben klaar, kom je me ophalen?
oma: ja, ik kom *rijd er heen*
oma: *duikt kamer van mij in, neust in alle kasten, doet kasten weer dicht*
Schoonmaakster: *stapt in, gaat mee*
Ik kom vrolijk langs bij mijn oma.
Oma: *boos gezicht* je moet je kamer is wat netter houden joh, ik zag dat er een t-shirt achter je schoolboeken lag & een zak chips achter je t-shirts
wtf, heeft zij er mee te maken?
![]()
![]()
Ik heb Larry beloofd dat ik ff langs kwam op kantoor, dus ik gooi dadelijk wat paracetamol in mijn mik, drink een lekker bakkie koffie en gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
nee klopt
lekker terug in bed kruipen jij
ik vond het gewoon grappigquote:
Ik werk in een electronica bedrijf. We maken producten voor de tele- en datacom. Al die producten moeten stuk voor stuk een aantal tests en checks ondergaan. Die doe ikquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik werk in een electronica bedrijf. We maken producten voor de tele- en datacom. Al die producten moeten stuk voor stuk een aantal tests en checks ondergaan. Die doe ik
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb Larry beloofd dat ik ff langs kwam op kantoor, dus ik gooi dadelijk wat paracetamol in mijn mik, drink een lekker bakkie koffie en gaanparacetamol
![]()
succes dan maar![]()
IK heb de verkeerde plasmide in de verkeerde strain getransformeerd... dus nu moet ik dat morgen (van mezelf) opnieuw gaan doen
Is dat die super vitale oma?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, zoiets idd, als het bij een ander zou zijnAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
wel een beetje lullig dat je niet reageert op mijn eerdere bericht dean...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik werk in een electronica bedrijf. We maken producten voor de tele- en datacom. Al die producten moeten stuk voor stuk een aantal tests en checks ondergaan. Die doe ikOp donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja 24 december de sleutel gehad en 5 januari zat ik er al in.
Zie linkje in mijn sig voor het verhuistopic
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef Californium het volgende:
[..]
paracetamol
![]()
succes dan maar![]()
IK heb de verkeerde plasmide in de verkeerde strain getransformeerd... dus nu moet ik dat morgen (van mezelf) opnieuw gaan doenHoe kies je én een verkeerde plasmid én een verkeerde strain?
Hoezo morgen?All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Dat is het zekerquote:
Leuk werk, geweldige collega's, wat wil je nog meer
Een leuk salarisquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is het zeker
Leuk werk, geweldige collega's, wat wil je nog meer
![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga even stomme huishoudelijke dingetjes doen waar ik geen zin in heb.
![]()
![]()
T mens heeft uit je kast te blijven, volgende keer gewoon een berenval. *BAM* been er af, zal d'r leren, nieuwgierige ouwe taartquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, die andere, daar vertel ik eigenlijk nooit wat over
booby traps!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
T mens heeft uit je kast te blijven, volgende keer gewoon een berenval. *BAM* been er af, zal d'r leren, nieuwgierige ouwe taart
Ik zei booby![]()
![]()
Ja idd, zit nog zo na te denken over hoe ik ga fixen dat ze er uit blijftquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
T mens heeft uit je kast te blijven, volgende keer gewoon een berenval. *BAM* been er af, zal d'r leren, nieuwgierige ouwe taart
![]()
Zit te denken aan een levensgrote poster van haar in de kast![]()
![]()
nou ik had 2 strains en 2 dingen die ik moest transformeren... 1 in strain 1, 1 in strain 2... Toen heb ik dat dus omgedraaid, totaal geen idee waarom... kwam er pas echter toen ik een PCR deed en de grote van de producten niet klopten... ik had enkel de plasmiden omgedraaid... zelfs mijn labeling was goed... alleen de verkeerde plasmide en waarom morgen? omdat he een stomme kut fout is! en ik dus vind dat ik het maar zo snel mogelijk moet oplossenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
DankjeHoe kies je én een verkeerde plasmid én een verkeerde strain?
Hoezo morgen?en ik ben er morgen toch
A, de hartaanval tactiek, stukje dodelijker dan mijn plan, wist niet dat je zo cru wasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja idd, zit nog zo na te denken over hoe ik ga fixen dat ze er uit blijft![]()
Zit te denken aan een levensgrote poster van haar in de kast
Klinkt logisch, ach kan gebeurenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:58 schreef Californium het volgende:
[..]
nou ik had 2 strains en 2 dingen die ik moest transformeren... 1 in strain 1, 1 in strain 2... Toen heb ik dat dus omgedraaid, totaal geen idee waarom... kwam er pas echter toen ik een PCR deed en de grote van de producten niet klopten... ik had enkel de plasmiden omgedraaid... zelfs mijn labeling was goed... alleen de verkeerde plasmide en waarom morgen? omdat he een stomme kut fout is! en ik dus vind dat ik het maar zo snel mogelijk moet oplossenen ik ben er morgen toch
![]()
Heb je morgen iig ook weer iets te doen joh
Ik wil haar autoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
A, de hartaanval tactiek, stukje dodelijker dan mijn plan, wist niet dat je zo cru was
![]()
Nee, geen idee, ik wil er gewoon vanaf eigenlijk. Vind dit zo walgelijk achterbaks![]()
![]()
Ach joh, lekker fucking boeiend, laat d'r lekker zeuren dat je chips in je kast hebt liggen, who caresquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil haar auto![]()
Nee, geen idee, ik wil er gewoon vanaf eigenlijk. Vind dit zo walgelijk achterbaks
Euhm, jij weet toch wat voor pakketje ik heb besteldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach joh, lekker fucking boeiend, laat d'r lekker zeuren dat je chips in je kast hebt liggen, who cares
Straks vind ze dat
![]()
![]()
Ach die ouwe giet heeft vast geen idee wat het isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, jij weet toch wat voor pakketje ik heb besteldStraks vind ze dat
Je hebt toch wel en plek waar ze niet kijkt?
Als ik zeg elke kast, bedoel ik elke plek in elke kastquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach die ouwe giet heeft vast geen idee wat het isJe hebt toch wel en plek waar ze niet kijkt?
![]()
Mjah, geen idee of ze dat weetVind je het erg als ik daar niet over na wil denken?
![]()
En euhm, het is zeg maar nu al uitgebreid.. dus ik zal wel een hele goeie verstopplek moeten gaan vinden![]()
![]()
Nja, gewoon een MBO uitzendkracht salaris is wel leuk hoorquote:
Vind ik dan
Gaat prima. Aan het werk...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaah....!Kijk ! ja hier! moet je ook maar geen andere account nemen hoor...!
![]()
(alles goed?)
En daar? In welk land bevind je je op dit moment?![]()
![]()
Oké, geen idee van eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, gewoon een MBO uitzendkracht salaris is wel leuk hoor
Vind ik dan
geloof je op je woord
![]()
![]()
Oke, wel een beetje vervelendquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik zeg elke kast, bedoel ik elke plek in elke kast![]()
Mjah, geen idee of ze dat weetVind je het erg als ik daar niet over na wil denken?
![]()
En euhm, het is zeg maar nu al uitgebreid.. dus ik zal wel een hele goeie verstopplek moeten gaan vindenAch je kan een ding iig ergens verstoppen waar ze niet kijkt
Mjah, hou maar op, dat is geen optie 24/7quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, wel een beetje vervelendAch je kan een ding iig ergens verstoppen waar ze niet kijkt
![]()
![]()
als je je huisje kan betalen en leuke dingen kunt blijven doen is het toch goed?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, gewoon een MBO uitzendkracht salaris is wel leuk hoor
Vind ik danik heb een ideequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, wel een beetje vervelendAch je kan een ding iig ergens verstoppen waar ze niet kijkt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je je huisje kan betalen en leuke dingen kunt blijven doen is het toch goed?
[..]
ik heb een idee
die had ik van jou al wel verwacht ergens
![]()
Zo is datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je je huisje kan betalen en leuke dingen kunt blijven doen is het toch goed?
[..]
voorspelbaar...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
die had ik van jou al wel verwacht ergens
![]()
![]()
Man wat is die nieuwe plaat van Metallica lekker zeg
Duhh!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
Man wat is die nieuwe plaat van Metallica lekker zeg
Alleen jammer dat ik geen kaartjes heb voor de Death Magnetic Tour![]()
![]()
Ik had de hoop na St. Anger een beetje opgegeven, ben ik blij met hun nieuwe album zegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Duhh!!
Alleen jammer dat ik geen kaartjes heb voor de Death Magnetic Tour
Wie niet. Er zijn maar weinig mensen die St. Anger een goed album durven te noemen. Was Dean daar niet een van?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had de hoop na St. Anger een beetje opgegeven, ben ik blij met hun nieuwe album zeg![]()
![]()
Die nieuwe plaat is echt meesterlijk inderdaad
En ik ben er de 30e wel bij
Heb trouwens nog een hoogst dubieuze veldkaart over/liggen waar ik nog even achteraan moet
Campus Arnhem, Ruitenberglaan 26 in Arnhemquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:25 schreef Puala het volgende:
Hosti, weet jij op welke locatie van de HAN de opleiding CMD is? Ik kom er even zo 123 niet uitAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ja, zeer goede plaatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wie niet. Er zijn maar weinig mensen die St. Anger een goed album durven te noemen. Was Dean daar niet een van?
Je proeft de gewoon de pure frustratie en agressie om alle shit die ze met elkaar, verliezen van de bassist, onderlinge ruzies, Hetfields afkicken en dergelijke, meegemaakt hebben. Het is van voor tot achter een bonk agressieve emotie. Heerlijk.
Ja, je kan zeuren over de productie, geen solo's en weet ik veel wat, maar het past perfect bij de plaat en de stemming waarin de band was toen ze hem opnamen. Echt een superplaat
U bent een engelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Campus Arnhem, Ruitenberglaan 26 in Arnhem
![]()
![]()
zo! vanavond na het feestje door naar een ander feestje!Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
![]()
Bedoel je dat je me een kaartje gaat geven? Ik wil best betalenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:26 schreef The_Dean het volgende:
Die nieuwe plaat is echt meesterlijk inderdaad
En ik ben er de 30e wel bij
Heb trouwens nog een hoogst dubieuze veldkaart over/liggen waar ik nog even achteraan moet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: