Niet Muckenquote:
Topquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vliegtuig gecrasht in rivier New York
nou, is al een aantal topics zo, van hogerhand vond men dat de stageSC dood moest dus hebben ze het met de SES sc gemergedquote:
Fuck it! Dan chillen we hier, jewaitzquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou, is al een aantal topics zo, van hogerhand vond men dat de stageSC dood moest dus hebben ze het met de SES sc gemerged
Weet jij heel toevallig (quote:
Dit is beëindigd omdat G. dat nodig achttequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet jij heel toevallig () wat er met G. zn modschap is gebeurd?
Dat had ik door, maar waaromquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is beëindigd omdat G. dat nodig achtte
Nee geen rel. G. was het zatquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat had ik door, maar waaromOf heb ik iets (/een rel) helemaal gemist?
Ik lees iets dat jij en zG het niet eens waren met FA's over 'een bepaald onderwerp'quote:
True. Maar het was in beide gevallen door onze eigen wens. Geen wens vanuit de FA'squote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik lees iets dat jij en zG het niet eens waren met FA's over 'een bepaald onderwerp'En nou zie ik een duidelijke common factor tussen zG en ou, heeft het daar iets mee te maken?
Ja ik ben graag op de hoogte
Dat snap ik, maar ik dacht: (zover ik weet) zijn jullie allebei moslim, misschien had het daarmee van doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
True. Maar het was in beide gevallen door onze eigen wens. Geen wens vanuit de FA's
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik dacht: (zover ik weet) zijn jullie allebei moslim, misschien had het daarmee van doenNiet dat jullie moslim zijn natuurlijk, maar iets wat daarmee te maken had
Maar nvm, ik vraag teveel door
Nee maffe moslimquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Mjah ze kregen in de gaten dat we een aanslag aan het plegen waren.
Hier. Dit is de voortzetting van stageSC, nadat SES SC de nek om is gedraaid.quote:
Mjah en jij hoort waar?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier. Dit is de voortzetting van stageSC, nadat SES SC de nek om is gedraaid.
Draai je nou niet wat omquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier. Dit is de voortzetting van stageSC, nadat SES SC de nek om is gedraaid.
Jazeker. Ik studeer al geruime tijd, dus ik voel me hier best al een beetje thuisquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Aangenaam Koffie'ers. Al een beetje geïntegreerd?
Ik hou me aan de officiële lezingquote:
Cool, welkom!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker. Ik studeer al geruime tijd, dus ik voel me hier best al een beetje thuis.
Ik kom hier zo nu en dan, dus dat lukt aardig!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Aangenaam Koffie'ers. Al een beetje geïntegreerd?
Ik werk al 4 maanden maar ben hier gekomen toen ik mijn eerste stage liepquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kom hier zo nu en dan, dus dat lukt aardig!![]()
En ik studeer al 3,5 jaar niet meer, dus eigenlijk heb ik hier niets te zoeken...
Dan had je toen vast een ander accountquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik werk al 4 maanden maar ben hier gekomen toen ik mijn eerste stage liep
Als ik tijd hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben voor
Wanneer gaan we weer wat doen.
Zelfs ik kan dat niet bijhoudenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je toen vast een ander account
Ik heb ook nog 2,5 week tentamen, dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik tijd heb
Wat nog wel een week of anderhalf/twee kan duren. Moet nu maar eens wat aan tentamens doen misschien
Beginletter is hetzelfde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je toen vast een ander account
Handig he?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs ik kan dat niet bijhoudenIk kijk altijd maar naar de icon
Wel jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
maar we gaan wat doen over 3/4 weken dan
Eindhoven? WTF?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel ja
Eindhoven zit tegenwoordig ook op het nachtnet toch? Kan ik tenminste een keer lang blijven
Je leest nog steeds niet terug hèquote:
Eindhovenquote:
WTF?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Je leest nog steeds niet terug hè![]()
Hoop over een paar weken in Eindhoven te wonen, en dan daar stage te lopen
Alleen donderdag, vrijdag en weekend toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
.
Zit inderdaad op het nachtnet.
WTF is mis met jou. Waarom niet Rotterdamquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Je leest nog steeds niet terug hè![]()
Hoop over een paar weken in Eindhoven te wonen, en dan daar stage te lopen
Klopt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen donderdag, vrijdag en weekend toch?
Volgens mij had ik dat hier nog niet eens gepostquote:
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef Bravebart het volgende:
Alleen donderdag, vrijdag en weekend toch?
Had ik ook liever gehad, maar daar kreeg ik niet zo'n mooie aanbieding vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
WTF is mis met jou. Waarom niet Rotterdam
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
nee ik ook niet.
Maarja ik kreeg niet eens een nieuwjaars smsje van de eikel
Ik was fucking dronken! En daarnaast heb ik dan je nummer niet. En je vriendin heeft er een gekregenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik was fucking dronken! En daarnaast heb ik dan je nummer niet. En je vriendin heeft er een gekregen
Kijk! Geen problemen dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]True
Ik zat er naast, dus dat zat wel goed
Ik van helemaal niemand volgens mijquote:
Nou, ik stage Eindhoven.quote:
Dat wordt minimaal april 2010, dus weet ik nog niks van. Maar is nog steeds het plan jaquote:En gaat dat Air Traffic Controller nog wel gewoon door?
Tof welquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik van helemaal niemand volgens mijGelukkig niet, had me een vermogen gekost volgens mij
En ik hou niet van al dat gewens
[..]
Nou, ik stage Eindhoven.
Maar is nog niks zeker
[..]
Dat wordt minimaal april 2010, dus weet ik nog niks van. Maar is nog steeds het plan ja
Ik heb je een smsje gestuurd, trut!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik van helemaal niemand volgens mijGelukkig niet, had me een vermogen gekost volgens mij
En ik hou niet van al dat gewens
[..]
Nou, ik stage Eindhoven.
Maar is nog niks zeker
[..]
Dat wordt minimaal april 2010, dus weet ik nog niks van. Maar is nog steeds het plan ja
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb je een smsje gestuurd, trut!
Vertel mij watquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof welAl duurt 2010 wel lang zeg
Wanneerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb je een smsje gestuurd, trut!
Nog een jaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof welAl duurt 2010 wel lang zeg
Volgens mij heb je een smsje gestuurd maar ik was niet helemaal helder dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Vertel mij watMaar ja, moet nog tot januari 2010 naar school
[..]
WanneerHeb niks gehad
Ja, ik heb jou ook gestuurdquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een smsje gestuurd maar ik was niet helemaal helder dus
quote:
Buhquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Vertel mij watMaar ja, moet nog tot januari 2010 naar school
En yenice heeft er wel 1 gekregenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik heb jou ook gestuurdWeet je dat niet eens meer
![]()
Nou, eigenlijk niet dus
quote:
Wat een jaloersheid weerquote:
Hoo, niet zo snelquote:Kidding. Veel plezier met de verhuizing kerel. Housewarming
Trustequote:Ga nu slapen
Precieeeesquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik kan in de loop van 2009 al solliciteren en beginnen met keuringen e.d., dus dat duurt niet meer zo lang
En dan wordt ik toegelaten in december ofzoquote:
Hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan wordt ik toegelaten in december ofzoEn dan moet ik in januari nog hard leren voor m'n laatste tentamens
Heb gelukkig nog een jaar om discipline te krijgen
Welja, dan is het einde in zichtquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Welja, dan is het einde in zicht
Maar dat duurt nog ff, eerst maar eens zorgen dat ik op stage ga en dat dat allemaal voldoende afgerond wordt
Succesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:04 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga nu eerst maar eens zorgen dat ik wat nachtrust krijg
Morgen tentamen, brrr
Trustequote:Slaap lekker allen![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:21 schreef Piles het volgende:
Nou ja, ben ook maar weg
Morgen tijdens de gastcollege's kom ik wel weer langs
Whehehe, weekend... lig nog in mij nestquote:
Nja, opzich wel goed. Wel spannend geweest afgelopen week, bijna alle uitzendkrachten werden ontslagen... behalve ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gezellig! Ik heb al mijn derde bakje espresso op, in de tussentijd![]()
Hoe is het op je werk?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, opzich wel goed. Wel spannend geweest afgelopen week, bijna alle uitzendkrachten werden ontslagen... behalve ik![]()
![]()
Like I said. Je bent tot niets verplicht. Misschien voelt het als een verplichting maar die leg je jezelf op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:04 schreef Puala het volgende:
Schoonouders, je kent het wel, dan ben je wel verplichtMaar daarna nog uit, dus hoef er gelukkig niet de hele avond te zitten.
Oh nee, moet weer is gedichten uitzoeken en ik kan er weer niet uit komen >_< En als ik overleg met mensen zeggen ze hele andere dingen als dat ik denk en nu weet ik het niet meer ._.
quote:Politici gebruiken statistieken zoals dronkaards lantaarnpalen: niet ter verlichting, maar als stut.
DMDM (doe maar dicht maar) en daar doe ik al jaren achter elkaar aan mee en nu wil ik bij de beste 10 komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Like I said. Je bent tot niets verplicht. Misschien voelt het als een verplichting maar die leg je jezelf op.
Gedichten uitzoeken? waarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |