Die is liefquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Was dit die neger?
[ afbeelding ]
Hahaa die had ik dus ook in gedachten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Was dit die neger?
[ afbeelding ]
"Just want to go home, boss..."quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Was dit die neger?
[ afbeelding ]
En het ergste is gewoon dat hij waarschijnlijk alles van het meisje weet, en der thuis waarschijnlijk helemaal in elkaar getrimd heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef TheAgent het volgende:
Voor de kenners:![]()
[ afbeelding ]
Maar even serieus: wel triest van die schele.
Tja, de ergste ongelukken gebeuren thuis, ook als ze expres veroorzaakt zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
En het ergste is gewoon dat hij waarschijnlijk alles van het meisje weet, en der thuis waarschijnlijk helemaal in elkaar getrimd heeft.
quote:Ik zeg tegen mijn neef 'doe iets' maar hij reageerde niet.
Djiezz serieus mensen als je neef verdienen zelf ook echt gewoon een rotklapquote:Mijn neef en ik schelden hem uit voor watje
Hij zei dat hij keek of de jongen geen mes had. Maar uiteindelijk heb ik dankzij hem geen klap gehad omdat hij die jongen wegduwde. Dankzij hem loop ik nu niet met een blauw oog ofzo want die jongen zou me echt slaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Djiezz serieus mensen als je neef verdienen zelf ook echt gewoon een rotklap
Mensen zoals jij verdienen ook echt een ongelofelijke rotklapquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Djiezz serieus mensen als je neef verdienen zelf ook echt gewoon een rotklap
ik wil Dribbel ook altijd immekaar rossenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:39 schreef Roi het volgende:
Mensen zoals jij verdienen ook echt een ongelofelijke rotklap.
nou, Dribbel was echt zoeen broekie van 17 ofzo en toen viel fraubiatch die veel ouder en volwassener was op hem en ik zo van ZOMGWTF, want hoe kan zoeen vrouw nou op zo'n gaar knaapje vallen en niet op een stoere manskerel als mij, maar dat deed ze toch en toen deden ze knuffelen en zoentjes geven en sliepen ze samen bloot in één bed terwijl ik me 's avonds in bed schraal rukte op een episode van PartyHardcore en toen ging het uit en ik zovan yay nu maak ik misschien een kansje maar diep van binnen weet ik dat dat niet zo is en daarom ben ik zo jaloers op Dribbelquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:49 schreef Ezechielk het volgende:
Samenvatting?
Nee, want station beurs is een station in Rotterdam.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef Gummibeer79 het volgende:
Moest de TT niet zijn:
Man slaat zijn vrouw beurs bij station?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:59 schreef Herald het volgende:
[..]
nou, Dribbel was echt zoeen broekie van 17 ofzo en toen viel fraubiatch die veel ouder en volwassener was op hem en ik zo van ZOMGWTF, want hoe kan zoeen vrouw nou op zo'n gaar knaapje vallen en niet op een stoere manskerel als mij, maar dat deed ze toch en toen deden ze knuffelen en zoentjes geven en sliepen ze samen bloot in één bed terwijl ik me 's avonds in bed schraal rukte op een episode van PartyHardcore en toen ging het uit en ik zovan yay nu maak ik misschien een kansje maar diep van binnen weet ik dat dat niet zo is en daarom ben ik zo jaloers op Dribbel
[..]
nou, Dribbel was echt zoeen broekie van 17 ofzo en toen viel fraubiatch die veel ouder en volwassener was op hem en ik zo van ZOMGWTF, want hoe kan zoeen vrouw nou op zo'n gaar knaapje vallen en niet op een stoere manskerel als mij, maar dat deed ze toch en toen deden ze knuffelen en zoentjes geven en sliepen ze samen bloot in één bed terwijl ik me 's avonds in bed schraal rukte op een episode van PartyHardcore en toen ging het uit en ik zovan yay nu maak ik misschien een kansje maar diep van binnen weet ik dat dat niet zo is en daarom ben ik zo jaloers op Dribbel
quote:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |