ik welquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
Iedereen eens met de nieuwe puntentelling?
dan had de vraag moeten zijn 'wie krijgt een rood scherm', niet 'wie valt af'.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:47 schreef Markeerstift het volgende:
Op zich is er wel een 'afvaller' vind ik, Anniek.
Had ik ook gevonden als ik die niet goed geraden had hoor.
Volgende week is toch afvaller 3? bedoel aflevering 3quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
Iedereen eens met de nieuwe puntentelling?
Wel beetje stomme tussenstand deze week.
Dat zou theoretisch toch ook kunnen? Er zijn wel vaker kandidaten teruggekomen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef Tegan het volgende:
Ff kijken wat de meerderheid vindt dan. Ik heb het zo gedaan omdat Anniek anders twee keer zou kunnen afvallen...
Ja, aflevering drie en afvaller twee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgende week is toch afvaller 3? bedoel aflevering 3
Ok.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, aflevering drie en afvaller twee.
Nou prima, ik mis mijn 45 puntenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:02 schreef Rucebo het volgende:
Er is niemand afgevallen, dus ook geen punten. Prima zo...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef superjojo het volgende:
[..]
Nou prima, ik mis mijn 45 punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
40 punten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:06 schreef Markeerstift het volgende:
Is dan afvaller 2 (in afl 3) 45 of 40 punten waard?
Volgens mij gebeurde er toen helemaal niks aan de tussenstand en ook niet aan de eindstand. De week erop ging de puntentelling gewoon verder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
Hoe is dat eigenlijk vorig jaar gedaan toen er een keer niemand afviel?
Dit kun je beter posten in het het andere topic, deze was dacht ik alleen voor de prono?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik twijfel tussen Sebastiaan en Rick als mol. Rick was in de vorige aflevering heel erg mol (maar leverde uiteindelijk niets op), Sebastiaan bij die schermen ook. En deze keer gaf hij Rick de schuld van die mol-actie bij het reuzenrad, maar Sebastiaan had echt wel kunnen weten dat bij het 070-koppel echt niets kon veranderen. Dan had hij nog voor de tattoo's kunnen gaan. Misschien dat ik Rick later deze week toch nog als mol doe en Sebastiaan als winnaar of verliezer... TIS GEWOON TE INGEWIKKELD!
Voorheen wel, vaak een dag later in de ochtend of in de middag of iets. En anders toch maar naar uitzending gemistquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:53 schreef sandoz het volgende:
zijn er eigenlijk geen herhalingen op tv?
Wijziging...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:34 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
De Mol = Sebastiaan
Winnaar = Dennis
Verliezer = Jon
Afvaller = Froukje
@gordon_s: precies dezelfde namen, maar ook precies andersom
Hm ja, je mag wel op twee namen stemmen, maar dan krijg je alleen punten als ze allebei afvallen lijkt me.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:14 schreef Sug4r het volgende:
Het zou best kunnen zijn dat er volgende keer 2 uit moeten...toch?
En weer een wijziging en dit blijft 'm. Ik blijf Paula, ondanks alles, verdacht vinden, en ik wil dat Jon gewoon ff vertrekt, dus ook een nieuwe verliezerafvaller (edit)...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Wijziging...
De Mol = Rick
Winnaar = Dennis
Verliezer = Sebastiaan
Afvaller = Froukje
Maar ik blijf ook Sebastiaan en Anniek in de gaten houden.
Toch nog even switchenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:56 schreef banananasi het volgende:
De Mol = Rick
Winnaar = Hans
Verliezer = Vivienne
Afvaller(3) = Anniek
vooralsnog
Toch maar even wisselen nog.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:45 schreef Nouk het volgende:
De mol: Anniek
Winnaar: Dennis
Verliezer: Froukje
Afvaller (2): Paula
He, klopt het dat jij de eerste twee rondes niet hebt meegedaan? Of post je nu onder een verkeerde naam?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:52 schreef Moozze het volgende:
De Mol = Rick
Winnaar = Dennis
Verliezer = Sebastiaan
Afvaller (2) = Viviëne
Tevens TVP.
Lastig trouwens om te gokken want ze kunnen zoveel dingen doen door dingen wel/niet te laten zien op tv.
Oh nee dat klopt, moest dat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
He, klopt het dat jij de eerste twee rondes niet hebt meegedaan? Of post je nu onder een verkeerde naam?
Hoeft nietquote:
De Mol = Froukjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:12 schreef -ladybird- het volgende:
De Mol = Froukje
Winnaar = Vivienne
Verliezer = Sebastiaan
Afvaller (2) = Hans
Yaaaay, ik had de afvaller goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:49 schreef Ang3l het volgende:
De Mol = Vivienne
Winnaar = Sebastiaan
Verliezer = Paula
Afvaller (2) = Hans
Wat was dat voor aanwijzing danquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:25 schreef Nuna het volgende:
Ladybird, had je nu maar niet veranderd he![]()
. Ik wist eigenlijk wel zeker dat Hans zou afvallen, door die Schiffers FM aanwijzing.
Daar ben ik ook benieuwd naar wat voor aanwijzing vorige week was. Maar mijn mol is pleitequote:Op donderdag 22 januari 2009 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat was dat voor aanwijzing dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |