abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65138912
Volgens mij is het gewoon hetzelfde gebouw hoor. Inclusief hetzelfde kabinetje in een van de grotere kamers.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator zaterdag 17 januari 2009 @ 13:12:51 #252
42184 crew  DaMart
pi_65139027
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Darn, telefonisch overleg hier, daar gaat m'n overtuiging dat het om hetzelfde gebouw gaat..... we gaan ff terugkijken
Lijkt me ook wel heel makkelijk als ze hetzelfde (deel van het) gebouw gebruiken. Dan zegt groep 1 waar ze wat hebben gevonden, en kan groep 2 daar weer voordeel uit halen.
pi_65139075
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel heel makkelijk als ze hetzelfde (deel van het) gebouw gebruiken. Dan zegt groep 1 waar ze wat hebben gevonden, en kan groep 2 daar weer voordeel uit halen.
Denk je echt dat ze dat gezegd hebben? Ik denk dat de kandidaten uit groep 1 dat al bijna niet meer weten + dat ze helemaal niet zo veel geld gevonden hebben.

En in het donker is het toch heel anders allemaal.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  Moderator zaterdag 17 januari 2009 @ 13:22:06 #254
42184 crew  DaMart
pi_65139365
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze dat gezegd hebben? Ik denk dat de kandidaten uit groep 1 dat al bijna niet meer weten + dat ze helemaal niet zo veel geld gevonden hebben.

En in het donker is het toch heel anders allemaal.
Hm, net even stukje teruggekeken, en ik twijfel toch over dat gebouw. Kan het niet hetzelfde gebouw zijn, maar een ander deel ervan? Ook al was het donker, het zag er niet hetzelfde uit in mijn belevening .
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:43:12 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_65141565
Zijn er nog niet uit qua gebouw... blijft lastig.

Even wat anders, Anniek was als 3de binnen begon last te krijgen van de lege enveloppen, maar liet wel met het grootste gemak zelf weer lege enveloppen achter terwijl er nog 2 mensen na haar moesten..... mollenstreek?

En wat vreemds bij het reuzenrad: als eerste gingen Rick en Viviënne in bakje # 2, Paula en Hans moesten in de volgende (#11), maar bij het beeld "wegvaren" van dat bakje kreeg je # 23 te zien.... daarna stapten Anniek en Sebastiaan in bakje # 23 en Froukje en Jon in # 32.

Zou dat beeld van die wegvarende # 23 terwijl # 11 in beeld had moeten zijn de hint zijn dat de Mol in # 23 zat?? Anniek of Sebastiaan dus?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_65142081
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:43 schreef Leandra het volgende:
Zijn er nog niet uit qua gebouw... blijft lastig.

Even wat anders, Anniek was als 3de binnen begon last te krijgen van de lege enveloppen, maar liet wel met het grootste gemak zelf weer lege enveloppen achter terwijl er nog 2 mensen na haar moesten..... mollenstreek?

Zou dat beeld van die wegvarende # 23 terwijl # 11 in beeld had moeten zijn de hint zijn dat de Mol in # 23 zat?? Anniek of Sebastiaan dus?
De trapleuningen en de oude verf waren volgens mij redelijk identiek.... Op de officiele site wordt ook alléén maar gesproken over hét gebouw....

Zeker verdacht.van Anniek....maar waren de enveloppen al leeg ???

Oeh, dat beeld van de #23 en de #11 is een mooie, zou kunnen...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:02:58 #257
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65142104
Haha zag deze in een ander topic:

A little knowledge is a dangerous thing.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:04:04 #258
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_65142142
Gewoon hetzelfde gebouw hoor, volgens mij. Zelfde luxaflex ook.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 januari 2009 @ 16:08:09 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65144004
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

ze kwamen binnen in het restaurant en voor de groep die overdag binnen was geweest goed en wel zat werden de anderen meegenomen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65144021
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef -SG- het volgende:
Haha zag deze in een ander topic:

[ afbeelding ]
LOL ><

Dat wil ik ook wel eens weten. Kunnen we ergens een petitie tekenen?
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:45:12 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_65145073
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De trapleuningen en de oude verf waren volgens mij redelijk identiek.... Op de officiele site wordt ook alléén maar gesproken over hét gebouw....

Zeker verdacht.van Anniek....maar waren de enveloppen al leeg ???

Oeh, dat beeld van de #23 en de #11 is een mooie, zou kunnen...
We waren het in eerste instantie wel eens dat het hetzelfde gebouw was (dinnetje volgt WIDM zeer fanatiek) maar toen werd hier tegengesproken dat het hetzelfde gebouw was, dus zij belde een andere vriendin zodat die kon bevestigen dat we gelijk hadden, maar die dacht ook dat het twee verschillende gebouwen waren

En toen sloeg de twijfel pas echt toe... maar goed, ik ga er maar ff vanuit dat het idd 1 gebouw is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_65146037
het lijkt me toch gewoon duidelijk dat froukje de mol is
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 januari 2009 @ 17:20:56 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65146136
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

We waren het in eerste instantie wel eens dat het hetzelfde gebouw was (dinnetje volgt WIDM zeer fanatiek) maar toen werd hier tegengesproken dat het hetzelfde gebouw was, dus zij belde een andere vriendin zodat die kon bevestigen dat we gelijk hadden, maar die dacht ook dat het twee verschillende gebouwen waren

En toen sloeg de twijfel pas echt toe... maar goed, ik ga er maar ff vanuit dat het idd 1 gebouw is.
was het ook. Je had dat kleine glazen hokje in die grote ruimte, die zag je overdag en 's avonds en de doodlopende trap waar de vrijstelling lag was ook 2 keer hetzelfde. Om maar eens wat te noemen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65149358
Ik denk dat Pheiffer afgelopen aflevering gewoon een mislukte/mol actie maakte..
pi_65149533
Valt me een beetje tegen tot nu toe. De kandidaten zijn opzich wel leuk maar ik vind de opdrachten niet echt spannend en snap er vaak geen reet van.

Die Hans Schiffers is echt een irritant persoon.
Amen.
  Redactie Games zaterdag 17 januari 2009 @ 19:57:32 #266
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65150641
Dennis met z'n opmerking bij de "waslijnopdracht". "Waarom pak je niet alles van de waslijn". Wil ie een 3 weken rondlopen in dezelfde kleding ofzo.. Of was ie gewoon slecht geïnformeerd..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_65151486
Hij zat even in een 'try before you die' spirit
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:38:55 #268
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65154127
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef Jivis het volgende:
Valt me een beetje tegen tot nu toe. De kandidaten zijn opzich wel leuk maar ik vind de opdrachten niet echt spannend en snap er vaak geen reet van.

Die Hans Schiffers is echt een irritant persoon.
Weet je nog dat Milouska ook vervelend was..wie weet is Hans ook een mol
pi_65160773
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dennis met z'n opmerking bij de "waslijnopdracht". "Waarom pak je niet alles van de waslijn". Wil ie een 3 weken rondlopen in dezelfde kleding ofzo..
Dat zou dan niet het probleem zijn van de twee die de kleding van de waslijn halen toch? En dan is het toch zo dat ze dan net zo goed alles van de waslijn kunnen halen?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 18 januari 2009 @ 01:36:21 #270
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_65161191
Ik heb altijd gedacht dat de regie (of in dit geval de montage) niets aan het toeval overliet. Daarom verbaasde het me dat ik bij de executie zag dat ze twee keer exact hetzelfde tussenshot lieten zien.

Pieter Jan doet zijn verhaal, en tijdens dat verhaal zien we twee keer dat Anniek omkijkt naar Dennis.

"Een van jullie krijgt zometeen een rood scherm. En of dat ook betekent: een gedwongen vertrek - dat hangt ervan af. Dat hangt ervan af of er in dit doosje één vrijstelling op naam zit. [Anniek kijkt om naar Dennis.] Of misschien zelfs een groepsvrijstelling. Een supervrijstelling waardoor de hele groep niet naar huis hoeft. [Anniek kijkt om naar Dennis.] Wie wil er als eerste?"

Waarom zit dat tussenshot er twee keer in? Hadden ze te weinig beelden? Of is er iets te zien en is het daarom noodzakelijk dat we het twee keer bekijken?
pi_65161383
Die hand van Sebastiaan? Zoals op de vlag?
pi_65163425
quote:
Normaalgesproken zal de Mol nooit het rode scherm krijgen, aangezien alle vragen over hem gaan en hij ze goed kan beantwoorden.
Dit heb ik al zovaak gehoord en is gewoon onzin. De mol beantwoordt niet de vragen over zichzelf, hij speelt het spel alsof hij een kandidaat is en vult dus per definitie de grootste bullshit ooit in. Hierdoor kan een mol nooit een rood scherm krijgen, omdat hij dan heel snel een rood scherm heeft omdat hij het altijd fout heeft.
pi_65163457
Het lijkt er trouwens steeds meer op dat Hans Schiffers de mol is. Hij zat in de beste posities en in de laatste opdracht kon hij niks doen. Maar men, wat vind ik dat een irritante gast zeg. Die hadden ze nooit moeten selecteren voor het programma.
  zondag 18 januari 2009 @ 09:47:30 #274
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_65163826
quote:
Op zondag 18 januari 2009 07:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het lijkt er trouwens steeds meer op dat Hans Schiffers de mol is. Hij zat in de beste posities en in de laatste opdracht kon hij niks doen. Maar men, wat vind ik dat een irritante gast zeg. Die hadden ze nooit moeten selecteren voor het programma.
Ik denk dat Hans gewoon superfanatiek is en graag wil winnen. Ik heb hem nog niet veel verdachts zien doen en hij is wat meer op de achtergrond. Wat natuurlijk ook gewoon een Moltactiek kan zijn.

Voor mij is Sebastiaan op dit moment verdacht en Rick ook. En dat van die hand vind ik toch wel erg opmerkelijk...
pi_65164039
Die hand is wel opvallend ja. Hij is alleen wel gespiegeld op de vlag van Noord Ierland.
pi_65164096
quote:
Op zondag 18 januari 2009 06:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dit heb ik al zovaak gehoord en is gewoon onzin. De mol beantwoordt niet de vragen over zichzelf, hij speelt het spel alsof hij een kandidaat is en vult dus per definitie de grootste bullshit ooit in. Hierdoor kan een mol nooit een rood scherm krijgen, omdat hij dan heel snel een rood scherm heeft omdat hij het altijd fout heeft.
In de finale van vorige jaar vertelde PJ dat Dennis altijd alle vragen goed had. "Hoe kan het ook anders, jij bent de mol."
pi_65164390
quote:

[..]

Bron?
  zondag 18 januari 2009 @ 11:31:08 #278
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_65165000
Ik blijf bij Vivienne als mol. Ik heb nog geen idee eigenlijk. Ze kreeg in deze aflevering weinig mogelijkheden om te mollen. Bij de kleren zat ze in de grote groep, in het huis ging ze als tweede het huis in en in het reuzenrad zat ze de hele tijd in het bakje. Zij kwam met Paula en Den Haag. Dat was een makkelijke combi.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 18 januari 2009 @ 11:42:37 #279
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65165267
quote:

[..]

Lekker boeiend hoe dat gaat, feit blijft dat de redactie de Mol nu gewoon een rood scherm kon geven.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_65167297
Ik heb zelf ook zo'n belachelijke theorie dat de redactie geen mol uitkiest die teveel lijkt op een andere mol

Vera viel bij mij op voorhand al af, want had teveel overeenkomsten met Inge. Daarnaast denk ik dat Paula ook geen mol is want die lijkt teveel op Milouschka.

En dat zijn alleen maar uiterlijke/leeftijdskenmerken.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65168076
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zelf ook zo'n belachelijke theorie dat de redactie geen mol uitkiest die teveel lijkt op een andere mol
Dit keer was het de "Secret Mole Society" die de Mol koos hè Zie je het al voor je dat Yvon, Dennis of Inge zegt: "Ja jongens, Paula wil ik geen Mol hebben want ze lijkt teveel op jou Milouska" -.-
pi_65168118
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:21 schreef Irving het volgende:

[..]

Dit keer was het de "Secret Mole Society" die de Mol koos hè Zie je het al voor je dat Yvon, Dennis of Inge zegt: "Ja jongens, Paula wil ik geen Mol hebben want ze lijkt teveel op jou Milouska" -.-
Ja, maar ik geloof niet dat zij echt de mol hebben gekozen Kleine sidenote
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65169579
quote:

[..]

Dit keer was het de "Secret Mole Society" die de Mol koos hè
Misschien zit er in de afkorting van het woord "Secret Mole Society" (SMS) nog een hint verborgen?
Misschien komt er nog iets dat met smsen te maken heeft?
  zondag 18 januari 2009 @ 14:51:47 #284
144648 redcable
Looking for more
pi_65171351
zelfde gebouw :

[ Bericht 16% gewijzigd door redcable op 18-01-2009 14:58:43 ]
-I wanna feel the sunshine lift my head-
pi_65179712
Dagboek van de mol:
quote:
Geen afvaller, niemand naar huis! Zouden die twee zich wel gerealiseerd hebben dat ze het heel slim hadden kunnen spelen en zo twee afleveringen veilig waren geweest voor dat rode scherm?
Ze hoefden alleen elkaar maar te kiezen en elkaar te vertrouwen. Maar dat is natuurlijk een punt. Want vertrouwen ze elkaar wel?
Misschien ben ik wel een van die twee met dat groene schijfje in handen... Dat vertrouwen is een lastige klus, dat snap ik ook wel. Want enerzijds moet je samenwerken en is er 1 persoon die van Pieter Jan de opdracht hoort en ga je alleen op zoek naar geld. En anderzijds laat niemand iets los over die vrijstelling.
Ik snap het wel, want in het begin van de vorige aflevering keek ik zelf nog wantrouwend om me heen bij ieder verdacht zuchtje. Het is een tricky spel... Ik doe mijn best.
Ik weet niet of dit al is besproken, maar ik maak hieruit op dat de mol de vrijstelling niet had.. Dus Sebastiaan en Anniek vallen af. Hoewel ik dan 'tricky' echt weer een woord voor sebastiaan vind..
  zondag 18 januari 2009 @ 18:39:47 #286
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_65180639
Of voor Viviënne, maar dat kan ik ook alleen maar vinden omdat ik haar als mol heb.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_65183153
quote:

[..]

Maar sinds wanneer gaan we ex-mollen geloven Het lijkt mij weer een oude mollenactie om vooral de kijkers thuis in grote verwarring te brengen, door te roepen: PJ, er is nog geen mol, we kiezen er zelf 1 uit.
Aan de andere kant moet er wel iets zijn, je laat niet zomaar 4 exmollen overvliegen voor 1 aflevering.
pi_65184589
Ik heb me echt dood zitten ergeren aan Hans Schiffers Wat een drama zeg, die man. Dennis en Sebastiaan zijn daarentegen helden

Over die kleding aan de waslijn: ik had idd ook alles weggehaald. Iedereen zit dan namelijk in hetzelfde schuitje, behalve de 2 die die keuze mochten maken. Wees dan fideel, spreek af dat je zelf je kleding ook niet gebruikt, of: verdeel je ondergoed onder alle deelnemers ofzo. Maak je ook direct een goede beurt + veel geld in de pot.

En daarbij, ik denk niet dat de organisatie iedereen het hele programma in dezelfde kleding zou laten lopen.

Maar het is weer leuk dit jaar
Hans en Dennis zijn mijn mollen tot nu toe...
pi_65195829
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:17 schreef Doks het volgende:
het lijkt me toch gewoon duidelijk dat froukje de mol is
Eensch Als ik me niet vergis is het namelijk niet de taak van de mol om spelers uit het spel te spelen (dmv pakken vrijstellingen).. maar juist er voor zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt..

Waarom was het verschil tussen de overdag en de avondploeg zo groot qua gevonden bedrag?

Herinneren we Dennis op het cruiseschip nog? Hoe hij alle geld enveloppen pakte en zo over de reling gooide?
pi_65197349
Worden de opdrachten aangepast als er meer deelnemers in het spel zitten? Dan moet de mol namelijk zijn plannen aanpassen door die vrijstellingen.
  maandag 19 januari 2009 @ 09:14:42 #291
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65198132
quote:
Op maandag 19 januari 2009 01:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Eensch Als ik me niet vergis is het namelijk niet de taak van de mol om spelers uit het spel te spelen (dmv pakken vrijstellingen).. maar juist er voor zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt..

Dan kan sebastiaan ook de mol zijn, met het reuzenrad..
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_65199455
terug vind mol
pi_65203063
ik heb nog geen flauw idee wie de mol is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65205703
is er iemand die toevallig afl. 2 heeft opgenomen op goede kwaliteit? Ik heb helaas maar de helft, en ik vind het leuk om te bewaren voor mijn archief
  maandag 19 januari 2009 @ 14:06:49 #295
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_65207250
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef PAA-053 het volgende:

Over die kleding aan de waslijn: ik had idd ook alles weggehaald. Iedereen zit dan namelijk in hetzelfde schuitje, behalve de 2 die die keuze mochten maken. Wees dan fideel, spreek af dat je zelf je kleding ook niet gebruikt, of: verdeel je ondergoed onder alle deelnemers ofzo. Maak je ook direct een goede beurt + veel geld in de pot.

En daarbij, ik denk niet dat de organisatie iedereen het hele programma in dezelfde kleding zou laten lopen.

En dan weet vervolgens iedereen zeker dat jij de mol niet bent omdat je daarvoor veel te veel geld in de pot hebt gebracht.....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:21:07 #296
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65207756
Nee, ik heb ook geen idee wie de mol kan zijn. Het kan Hans zijn, Sebastiaan, Rick. Anniek geloof ik niet dat ze de mol is..
pi_65216784
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:06 schreef somegirl het volgende:

[..]

En dan weet vervolgens iedereen zeker dat jij de mol niet bent omdat je daarvoor veel te veel geld in de pot hebt gebracht.....
Misschien waren ze allebei de mol ook wel niet. Daarnaast zou dat juist weer een mooie afleidingsmanoeuvre zijn geweest waardoor je later misschien weer meer kunt 'mollen'.
  maandag 19 januari 2009 @ 19:08:20 #298
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_65218464
Collega en Mol-kenner zegt Jon. Misschien in de prono volgende week maar overstappen op Jon
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_65218552
Ik denk dat die dagboeken en die rotzooi je alleen maar gekker krijgen. Het is bedoelt voor de mol-fan, welke druk bezig is met het achterhalen van de echte mol. Ze passen het zeker wel aan om je op een dwaalspoor te zetten.

Ik blijf erbij dat subjectief kijken tot de mol lijdt
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_65221997
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:10 schreef rene90 het volgende:
Ik blijf erbij dat subjectief kijken tot de mol lijdt
Ik neem aan dat je bedoelt dat objectief kijken tot de Mol leidt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')