En dát staat nooit in de krant.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:51 schreef Py het volgende:
[..]
Stond gisteravond bij de Turk voor een kebab. Naast me 2 Polen. Die deden hun best in het Nederlands te bestellen. En die Turk ze helpen met de woorden enzo. en allemaal lachen. Was echt keilief tafereeltje![]()
Hij zei dat hij keek of de jongen geen mes had. Maar uiteindelijk heb ik dankzij hem geen klap gehad omdat hij die jongen wegduwde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:02 schreef AgLarrr het volgende:
Maar...waarom deed die neef van jou nou geen stompie-stompie? Lagen z'n ballen nog thuis?
Okay, mijn excuus voor het insinueren dat hij mogelijk bal-loos zou zijn. Postuum props voor hem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Hij zei dat hij keek of de jongen geen mes had. Maar uiteindelijk heb ik dankzij hem geen klap gehad omdat hij die jongen wegduwde.
Die neef heeft groot gelijk, een of ander sletje ( zoals ze zelf opmerkt ) is het niet waard om klappen of een mes voor te vangenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:02 schreef AgLarrr het volgende:
Maar...waarom deed die neef van jou nou geen stompie-stompie? Lagen z'n ballen nog thuis?
Alle finnen het land uit!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef D-Flying het volgende:
Altijd weer die Finnen. Begin het zat te worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |