abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:53:35 #276
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65107680
Verhaal van Libanon was saai
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65107722
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Py het volgende:

[..]

Je kan het domme retoriek noemen maar blijkbaar zien zij het zo. Het zijn meningen die meetellen nu op het wereldpodium. Ik vind het erg interessant om deze standpunten te horen en wat de uitkomst van de Summit wordt.
Ach kom, een holocaust is Gaza? Dat is bespottelijk, en ik weet wel zeker dat de leiders van Syrie slim genoeg zijn om te weten dat dit een flauwekulvergelijking is. Dat maakt het domme retoriek die geen enkel doel dient, behoudens het kweken van een bepaalde stemming tegen Israel.
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 13:55:08 #278
8781 crew  Frutsel
pi_65107745
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja daaag .
Download Livestation maar even, dan kun je live kijken.
ik zit op me werk..
Geen boxen bij deze pc
En dan moet ik nog usertjes modden ook
en dan ook nog dit kijken/luisteren

Maargoed, ik lees de reacties dan wel
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:58:32 #279
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_65107882
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:35 schreef moussie het volgende:
Dus je maakt als zittende regering een wet, dat kan makkelijk want je bent immers de meerderheid dus zo'n wet wordt aangenomen (zie bezoek aan 'vijandstaten') en aan hand van die wet sluit je bij de latere verkiezingen je tegenstander uit .. handig ..
Zo simpel is het niet, maar daar komt het (zeer kort door de bocht) wel op neer ja. Ook hier in Nederland.

Als een partij oproept de wet te overtreden of dit zelf doet kan zij ontbonden/ uitgesloten worden.
quote:
omdat niet iedereen op de strip afhankelijk is van die zorg ? daar staat dan wel tegenover dat niet alles wat ik in mijn berekening mee heb geteld voedsel is .. het is grof over de duim gepeild, klopt, ik wil dan ook niet vertellen hoeveel iedereen precies te eten krijgt, ik wil alleen maar aantonen dat het veel meer lijkt als het is

maar ik wil het wel overdoen met die cijfers op de site, tot 11 januari .. en dan rond ik die 19.983 ton wel af naar boven, dat is dan 20.000 ton in 14 dagen, dat is, wederom naar boven afgerond 1.429 ton per dag, of te wel 1.429.000 kg .. dat is dus per aanwezige Palestijn nog steeds minder dan 1 kg per dag aan ontvangen hulpgoederen ..
Dan nog is het geen reële berekening. Je hebt geenszins alle factoren mee kunnen nemen in je berekening. En dan nog, heb je alleen gerekend wat er binnen komt en niet wat er al was. Of wat er überhaupt nodig is.

Weet je dat toevallig?
quote:
recentelijk wordt het dan ook veelal ondergesneeuwd door de rest van de berichtgeving .. probeer het anders eens met 'un humanitarian crisis in gaza' ed ..
Ik lees hoofdzakelijk dat ze 'onderweg zijn naar' een crisis. Niet dat die er is. Maar ik vind geen artikelen van vandaag.
quote:
About 85 percent of Gazans are dependent on food handouts, said Kirstie Campbell, a spokeswoman for the UN's World Food Program. The recent violence had made a bad situation worse, and many families were eating only one meal a day, she said. We are very concerned that they are eating such a restricted diet, she said.

The food shortage, combined with problems with water and sewage treatment, would increase susceptibility to disease, she said.

Campbell said the World Food Program had moved food supplies through the Erez crossing over the past two days, including truckloads of flour and canned meat.

"It's not a crisis, but it's very close," said Elizabeth Sime, country director for humanitarian aid provider CARE. Sime said she assumed that Israel would allow enough supplies in to avert a "full-blown" crisis.
Dit is van dinsdag, dus misschien hebben jullie gelijk hoor en heeft Israël niet aan die laatste zin voldaan. Dat zou dan zeer kwalijk zijn.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_65108105
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ach kom, een holocaust is Gaza? Dat is bespottelijk, en ik weet wel zeker dat de leiders van Syrie slim genoeg zijn om te weten dat dit een flauwekulvergelijking is. Dat maakt het domme retoriek die geen enkel doel dient, behoudens het kweken van een bepaalde stemming tegen Israel.
Eens, een verstandige natie veroordeeld al het geweld en geeft geen voorzet tot wellus nietus spelletjes.
Stemmingmakerij is het, niets meer, niets minder.
pi_65108240
quote:

[..]

mwah, er worden grote delen van de bevolking blootgesteld aan de giftige dampen van WP, dat je er niet meteen dood aan gaat maar pas later, als je organen het begeven, doet niets af aan het eindresultaat
pleased to meet you
pi_65108373
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:07 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, er worden grote delen van de bevolking blootgesteld aan de giftige dampen van WP, dat je er niet meteen dood aan gaat maar pas later, als je organen het begeven, doet niets af aan het eindresultaat
Ergo, gebruik van WP = holocaust?
Ik hoop toch dat de andere landen wat slimmere woordvoerders/leiders sturen, je kan toch op dat nivo niet met goed fatsoen met zo iemand aan tafel zitten of wel dan?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:14:35 #283
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_65108528
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:10 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ergo, gebruik van WP = holocaust?
Ik hoop toch dat de andere landen wat slimmere woordvoerders/leiders sturen, je kan toch op dat nivo niet met goed fatsoen met zo iemand aan tafel zitten of wel dan?
Syrie heeft er baat bij Israel zwart te maken, dat leidt de aandacht af van interne problemen omtrent dat kut regime.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:19:02 #284
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_65108721
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:07 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat is inderdaad precies hetzelfde als er met de holocaust gebeurde!

+1 scherp hoor!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_65108976
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:14 schreef Sargon het volgende:

[..]

Syrie heeft er baat bij Israel zwart te maken, dat leidt de aandacht af van interne problemen omtrent dat kut regime.
Precies. En met zulke klotebuurlanden zijn de Palestijnen niet geholpen, en ik mag toch hopen dat ze dat inzien. Uiteindelijk is Israel een betrouwbaarder partij, ondanks dat ze daarmee in oorlog zijn; een vrede met Israel levert dan ook meer op dan een vrede met Syrie.

Een bloeiend democratisch (bij voorkeur seculier) Midden-Oosten, zou dat niet mooier zijn dan een MO waar dicators en zeloten rich continu roeren? ...
pi_65109413
Ahmadinejad nu aan het woord.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:39:06 #287
188345 Py
op zich
pi_65109568
quote:

[..]

Zie het maar, zoals je zelf al zei, als oorlogsretoriek. Er is bij oorlog altijd een humanitair probleem, zeker hoe hard Israel nu op Gaza inbeukt. Dat wordt extra scherp neergezet door hier de term holocaust te gebruiken.
Het feit dat de wat meer westers georienteerde Arabische landen deze Summit boycotten, dat Hamas er namens de Palestijnen zit (en niet de P.A.) en oproept tot verbinding en vrede, en het taalgebruik ('holocaust'), maakt het voor mij erg interessant wat de uitkomst van deze Summit wordt en welk gewicht deze Summit heeft op het internationale toneel.
pi_65109676
Ik loop een beetje achter hoor, maar hoe zit het nu met de steun van andere Arabische landen aan Palestina. Van wat ik begreep vond ik het raar dat die zich afzijdig hielden.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:42:23 #289
188345 Py
op zich
pi_65109702
pi_65109756
Klik Hier om de summit live te volgen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65109987
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef tho_Omas het volgende:
Ik loop een beetje achter hoor, maar hoe zit het nu met de steun van andere Arabische landen aan Palestina. Van wat ik begreep vond ik het raar dat die zich afzijdig hielden.
palestijnen zijn zo ongeveer de woonwagenbewoners van het midden oosten
en gaza is te vergelijken met kamp os.

Politiek correct mag je niet zeggen : hup maar jongens de beuk erin ja vooruit maar IDF zet 'm op"
Je mag het wel denken en je afzijdig houden
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  Donald Duck held vrijdag 16 januari 2009 @ 14:52:05 #292
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_65110117
Israël moet vooral nog niet opgeven en al helemaal niet trappen in een wapenstilstand met open grenzen. Dat geeft Hamas enkel maar de kans om op grote schaal aan nieuw wapentuig te komen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_65110372
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:14 schreef Sargon het volgende:Syrie heeft er baat bij Israel zwart te maken, dat leidt de aandacht af van interne problemen omtrent dat kut regime.
Dat snap ik maar dat is toch niet serieus te nemen? Wat doen die afgevaardigden daar? Linea recta uit welke bespreking dan ook (omtrent dit conflict) flikkeren als ze dat soort dingen roepen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:05:41 #294
188345 Py
op zich
pi_65110677
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef desiredbard het volgende:

[..]

palestijnen zijn zo ongeveer de woonwagenbewoners van het midden oosten
en gaza is te vergelijken met kamp os.

Politiek correct mag je niet zeggen : hup maar jongens de beuk erin ja vooruit maar IDF zet 'm op"
Je mag het wel denken en je afzijdig houden
We zeggen dus niets en sturen Gerd Leers er heen
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:06:08 #295
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_65110696
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:39 schreef Py het volgende:

[..]

Zie het maar, zoals je zelf al zei, als oorlogsretoriek. Er is bij oorlog altijd een humanitair probleem, zeker hoe hard Israel nu op Gaza inbeukt. Dat wordt extra scherp neergezet door hier de term holocaust te gebruiken.
Het feit dat de wat meer westers georienteerde Arabische landen deze Summit boycotten, dat Hamas er namens de Palestijnen zit (en niet de P.A.) en oproept tot verbinding en vrede, en het taalgebruik ('holocaust'), maakt het voor mij erg interessant wat de uitkomst van deze Summit wordt en welk gewicht deze Summit heeft op het internationale toneel.
Ben ook wel benieuwd, maar stuk voor stuk kunnen deze deelnemers voor het hof in Den haag worden gedaagd.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:08:57 #296
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65110793
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Ahmadinejad gemist
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:09:47 #297
188345 Py
op zich
pi_65110827
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dat snap ik maar dat is toch niet serieus te nemen? Wat doen die afgevaardigden daar? Linea recta uit welke bespreking dan ook (omtrent dit conflict) flikkeren als ze dat soort dingen roepen.
Omdat ze dingen zeggen die wij westerlingen niet vinden kunnen? Zo van: jullie mogen met elkaar overleggen als je maar zegt wat wij willen horen?
Laat die Arabische landen zelf een gezamenlijke mening vormen, uit alle radicalere en gematigdere meningen die je op de Summit zult horen. De soep wordt heus niet zo heet gegeten als de Syriërs of Iraniërs hem opdienen.
En laten we daarna weer met zn allen verder praten.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:10:44 #298
188345 Py
op zich
pi_65110877
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:06 schreef Sargon het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd, maar stuk voor stuk kunnen deze deelnemers voor het hof in Den haag worden gedaagd.
Dat geldt voor meer leiders.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:12:46 #299
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65110965
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef Py het volgende:

[..]

Omdat ze dingen zeggen die wij westerlingen niet vinden kunnen? Zo van: jullie mogen met elkaar overleggen als je maar zegt wat wij willen horen?
Laat die Arabische landen zelf een gezamenlijke mening vormen, uit alle radicalere en gematigdere meningen die je op de Summit zult horen. De soep wordt heus niet zo heet gegeten als de Syriërs of Iraniërs hem opdienen.
En laten we daarna weer met zn allen verder praten.
Iran behoort niet tot de Arabische landen
Dasvidanja
pi_65111095
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef Py het volgende:
Als je echt zoekt naar een oplossing moet je duidelijke bewoordingen gebruiken en aan de hand daarvan afspraken maken, het helpt echt niet als je jezelf verlaagt tot kromme vergelijkingen e.d. Heeft niks te maken met wat het westen wel of niet wil horen, dit doe je gewoon niet als je oprecht opbouwend een gesprek in gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')