Ja klopt inderdaad hier nog een eigen geschoten plaatjequote:Op zondag 1 februari 2009 20:04 schreef redunzl het volgende:
ik was er nog niet helemaal zeker van maar het klopt dus
Omdat het zo rond was ha dik dat zelf ook nog wel doorquote:Op maandag 2 februari 2009 14:07 schreef redunzl het volgende:
[..]
zonder hints is het idd niet makkelijk
iets uit de ijstijd...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was er bijna
EDIT:
Hoe vindt je die dingen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
en dat is helemaal goed!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is dus een pingoruine, in dit geval Vagevuur bij Nietap
[ afbeelding ]
Als die van jou fout is dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef redunzl het volgende:
ik wacht even tot ie goedgekeurd wordt
kan de naam van het eiland in het zijdelmeer niet vinden...
aardig prijsje :pquote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef redunzl het volgende:
leuk wonen daar aan het zijdelmeer
http://www.bhh.nl/20011-c(...)421-tl-uithoorn.aspx
Ik ben altijd autoloos. Hartstikke goedkoop en handig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Maizena het volgende:
Ja...'k ben tijdelijk autoloos...erg onhandig!
Als dat het is, dan mis je het 'waar'quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
monument voor de watersnoodramp van '53
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |