met terras?quote:
Geen idee, ga nooit naar kerkenquote:
vlgs mij worden in dat gebouw (en andere gebouwen op het complex) psychiatrische patiënten verpleegd:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
waarvoor wordt dat gebouw gebruikt dan?
Yepquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:05 schreef redunzl het volgende:
hier
Zon & Schild Amersfoort
http://www.telefoonboek.n(...)oort/zon-and-schild/
daar zelf gewerkt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:07 schreef Maizena het volgende:
[..]
Yepalles goed.
Hebron is een paviljoen daar. Heb daar o.a. ook gewerkt.
heel goed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik gok een standbeeld van de oprichter/bedenker oid van hetgeen wat er in dat gebouw zit
TNTquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef Maizena het volgende:
http://www.kunstenpubliekeruimte.nl/werk_35.html
Wolvin en de eik
Jaar: 2001
Categorie: figuratieve sculptuur
Plaats: Utrecht, Utrecht
Ruimte: overheidsinstellingen
Materiaal: keramiek
In opdracht van: Rijksgebouwendienst
Begeleider: Rijksgebouwendienst
De gevangenis aan het Wolvenplein is gesitueerd op een voormalig bolwerk van de stedelijke verdedigingslinie; vanuit de Wolventoren werd het bisdom Utrecht tegen indringers bewaakt. Suzanne Willems (1975) nam de geschiedenis van deze plek en de huidige functie als gevangenis tot uitgangspunt voor een figuratief monumentaal beeld van keramiek op het Wolvenplein. Een wolvin ligt op een terp in het gras naast een eik
Dat ding om die kop van dat beeldquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef Maizena het volgende:
http://www.kunstenpubliekeruimte.nl/werk_35.html
Wolvin en de eik
Jaar: 2001
Categorie: figuratieve sculptuur
Plaats: Utrecht, Utrecht
Ruimte: overheidsinstellingen
Materiaal: keramiek
In opdracht van: Rijksgebouwendienst
Begeleider: Rijksgebouwendienst
De gevangenis aan het Wolvenplein is gesitueerd op een voormalig bolwerk van de stedelijke verdedigingslinie; vanuit de Wolventoren werd het bisdom Utrecht tegen indringers bewaakt. Suzanne Willems (1975) nam de geschiedenis van deze plek en de huidige functie als gevangenis tot uitgangspunt voor een figuratief monumentaal beeld van keramiek op het Wolvenplein. Een wolvin ligt op een terp in het gras naast een eik
Looks like opgravingen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef Maizena het volgende:
Wat, waar en de architect![]()
[ afbeelding ]
Hoera voor TARAquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Begraafplaats Zuiderhof van Dudok te Hilversum
[ afbeelding ]
correctquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Baarlo (Limburg) aan de N273 tussen de VOort en de Diepenbroeklaan
Geinig...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Baarlo (Limburg) aan de N273 tussen de VOort en de Diepenbroeklaan
Relax...'t is de AKQ niet. We hebben toch geen haastquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:19 schreef Dagoduck het volgende:
Dan pas
dan doet iemand anders er wel een
Ok.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:25 schreef Maizena het volgende:
[..]
Relax...'t is de AKQ niet. We hebben toch geen haast![]()
Correct!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:11 schreef Dinheru het volgende:
link aangepast...
het lijkt me een oude installatie voor rioolwaterzuiveringquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het een geluidsmeetpunt voor schiphol?
Dat is idd het makkelijke deel van de fotoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:01 schreef Maizena het volgende:
Het bedrijf is iig. Van Leeuwen Watersport, Veerdijk 100.
Ik weet niet of dat ronde ding erbij hoort...
Prima hoor...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aangezien ik geen idee heb wat het is (ik hoopte dat jullie een antwoord konden verschaffen) en ik ook niet vroeg naar wat het is en redunzl als eerste de locatie goed had, denk ik dat het punt toch naar hem gaat (ook al had Maizena de naam van het bedrijf uiteindelijk goed)
Geweldig! Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:32 schreef Maizena het volgende:
[..]
Prima hoor...
Ik heb net een E-mail gestuurd om te vragen wat dat ronde ding is.
Nu wil ik het ook echt weten.
Dacht eerst dat het misschien bij de 'Poelboerderij' hoort maar daar is ook niks te vinden.
Goed gevonden!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:22 schreef TwanTwan het volgende:
De telefooncel voor het station in Weesp.
Wat is daar dan zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:01 schreef redunzl het volgende:
het idd een station... de meesten van ons zullen de plek niet kennen maar we hebben er wel allemaal van gehoord
Beelden verdachten bedreiging Weesp op tvquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef Maizena het volgende:
[..]
Wat is daar dan zo bijzonder aan?
Ja, ja...kwartje was al gevallen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef TwanTwan het volgende:
Kijk je wel eens naar het nieuws?
Klik
Wat je wil...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef TwanTwan het volgende:
Zal ik vast een nieuwe plaatsen of wachten we op redunzl ?
idd goed!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:22 schreef TwanTwan het volgende:
De telefooncel voor het station in Weesp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |