Shakiraquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:00 schreef SCH het volgende:
Wat is jullie muziekzwakte? Iets waar je eigenlijk niet voor uit durft te komen?
Ik heb een hele erge
Niet spieken Breach.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef Breach het volgende:
Paul de Leeuw
Ik vind Dirty Diana van Michael Jacksen een wereldnummerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:00 schreef SCH het volgende:
Wat is jullie muziekzwakte? Iets waar je eigenlijk niet voor uit durft te komen?
Ik heb een hele erge
Ik zet mn last.fm ook altijd uit als ik hem luisterquote:
Is toch niet zo heel ergquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind Dirty Diana van Michael Jacksen een wereldnummer
Dat is geen schande hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zet mn last.fm ook altijd uit als ik hem luister
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef pfaf het volgende:
Dat is ook echt een mongolenkermis SCH. Je kunt je post nu nog wijzigen, ik heb 'm bewust niet gequote.
Dat is ook echt een mongolenkermis SCH. Je kunt je post nu nog wijzigen, ik heb 'm bewust niet gequote.
Dat doe ik weer niet. Ik heb zelfs een nummer van David Hasselhoff in mijn lijst.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zet mn last.fm ook altijd uit als ik hem luister
En ik The Way You Make Me Feel, Liberian Girl, I Can't Stop Loving You ook...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Du?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat doe ik weer niet. Ik heb zelfs een nummer van David Hasselhoff in mijn lijst.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat doe ik weer niet. Ik heb zelfs een nummer van David Hasselhoff in mijn lijst.
Dat heeft denk ik best een laxerende werking ja...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:18 schreef zjroentje het volgende:
In ons studentenhuis hangt een plaatje van Hasselhoff op de wc, evenals op de koelkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |