Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
Skippy=Skippy
TheEmoNextDoor = Nathalie
[FB]quote:
kan ookquote:
moah, ik wil nog wel dakar kijken vanavondquote:
Markoquote:
Hmhm, ik kijk ondertussen GTST en Housequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, ik wil nog wel dakar kijken vanavond
hallo meesterquote:
maar dat wil bij mij nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmhm, ik kijk ondertussen GTST en House
goed hequote:
moah, vind tv meestal niet zo heel veel aan. dan kruip ik liever achter de computerquote:
Met de broek op de enkelsquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, vind tv meestal niet zo heel veel aan. dan kruip ik liever achter de computer
Zodat je met mij kan kletsenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, vind tv meestal niet zo heel veel aan. dan kruip ik liever achter de computer
?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Fix je die ene aanpassing ook dan ?
onder andere Jazekerquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodat je met mij kan kletsen
neuh, rits en knoop los is voldoendequote:
beetje jammerquote:
^^quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Isie niet zo groot?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, rits en knoop los is voldoende
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
grote rits hequote:
great minds think alikequote:
Waren dat geen amateur foto's van nath?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:15 schreef rulerofdeath het volgende:
maar als justin voort weer van die KPD links plaatst, dan moet ik het dakraam hier weer openen
helaas nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waren dat geen amateur foto's van nath?
Weet nog niet... heb wel besloten dat ie roze moet zijn.quote:
Ahja, diequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waren dat geen amateur foto's van nath?
Bedanktquote:
neeee!!quote:
laat dat nou een van de weinige types mp3-spelers zijn die je niet via verkenner/deze computer kunt vullen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet nog niet... heb wel besloten dat ie roze moet zijn.
@Wouter: Hoezo?
zo moeilijk is wiskunde toch niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bedankt
5havo is vreselijk saai, zit ik ook nog eens in Almelo op school, maakt het ook niet dragelijker.
dat heb ik dan weer niet helaasquote:
vast niet moeilijker dan Externe Verslaggevingquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo moeilijk is wiskunde toch niet?
Checkquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Doe even de wiki opnieuw plakken skip, ik heb mijn icon aangepast.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdomme Skippy, wtf heb jij tegen mij man?
Ik vind dit niet grappig meer. Zeker niet omdat het ongegrond is.quote:
Niet neequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dit niet grappig meer. Zeker niet omdat het ongegrond is.
quote:
Hij doet het puur omdat je hapt, gewoon laten gaan joh.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dit niet grappig meer. Zeker niet omdat het ongegrond is.
Je hapt ook zo lekker hequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rot op man. Echt, ik ben dit zo spuugzat.
Ja precies iets met labiel online enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij doet het puur omdat je hapt, gewoon laten gaan joh.
Ik heb m juist de laatste week genegeerd, maar hij blijft gewoon keihard doorgaan. Ik ben het gewoon zat, hij moet eens fucking normaal doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij doet het puur omdat je hapt, gewoon laten gaan joh.
Beargumenteer dat eens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja precies iets met labiel online enzo
Ik doe bijna niksquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb m juist de laatste week genegeerd, maar hij blijft gewoon keihard doorgaan. Ik ben het gewoon zat, hij moet eens fucking normaal doen.
Heeft geen zin omdat ik die bekijk met mijn eigen ogen en ik daar geen labielheid in zie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou lees je posts maar eens door
Plaagstootjes af en toe, doet ie naar iedereen. Maar jij trekt je dat allemaal persoonlijk aan en dat moet je niet doen. Het is maar internet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb m juist de laatste week genegeerd, maar hij blijft gewoon keihard doorgaan. Ik ben het gewoon zat, hij moet eens fucking normaal doen.
Ik ben het gewoon zat. Klaar. Hij moet eens fucking normaal doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Plaagstootjes af en toe, doet ie naar iedereen. Maar jij trekt je dat allemaal persoonlijk aan en dat moet je niet doen. Het is maar internet.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft geen zin omdat ik die bekijk met mijn eigen ogen en ik daar geen labielheid in zie.
Ik wil een uitleg van jou.
Ja inddquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Plaagstootjes af en toe, doet ie naar iedereen. Maar jij trekt je dat allemaal persoonlijk aan en dat moet je niet doen. Het is maar internet.
Vertel mij eens wat er niet normaal aan is dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:03 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dus alles wat je doet is normaal
Ga toch krassenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zat. Klaar. Hij moet eens fucking normaal doen.
Nou zelfs online kom je uiterst labiel over Dat is best knap opzichquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat er niet normaal aan is dan.
Je beargumenteert het niet, dus ik vat dit op als onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou zelfs online kom je uiterst labiel over Dat is best knap opzich
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Geloof me, hij heeft mij al wel voor erger uitgemaakt.
Nou dan vat je het maar op als onzinquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je beargumenteert het niet, dus ik vat dit op als onzin.
hoe is het?quote:
Zolang jij je uitspraken niet kan beargumenteren, zou ik ook niet weten waarom je me voor dingen zou uitmaken die niet eens waar zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou dan vat je het maar op als onzin
Nano en Shuffle zijn de enige die in het roze verkrijgbaar zijn, dan zou ik voor de Nano gaan. Of hopen dat je de Nano krijgt in dit geval.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet nog niet... heb wel besloten dat ie roze moet zijn.
Boeiend, alsof je daar nu veel last van hebt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laat dat nou een van de weinige types mp3-spelers zijn die je niet via verkenner/deze computer kunt vullen.
Daar moet je eerst itunes () en quicktime (
![]()
) voor installeren.
Schat het is ook onzin, dat is het punt. Dus hap dan ook niet zo. Dat is niet goed voor je bloeddruk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang jij je uitspraken niet kan beargumenteren, zou ik ook niet weten waarom je me voor dingen zou uitmaken die niet eens waar zijn.
Ohmyquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang jij je uitspraken niet kan beargumenteren, zou ik ook niet weten waarom je me voor dingen zou uitmaken die niet eens waar zijn.
Dan heeft hij geen reden om dat soort uitspraken uit te roepen. Klaar. Hij moet daar gewoon mee kappen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Schat het is ook onzin, dat is het punt. Dus hap dan ook niet zo. Dat is niet goed voor je bloeddruk.
Tis wat MMquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Schat het is ook onzin, dat is het punt. Dus hap dan ook niet zo. Dat is niet goed voor je bloeddruk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:14 schreef skippy22 het volgende:
[..]
OhmyDoe eerst maar eens aan zelfanalyse En ontwikkel een internetpersoonlijkheid
Af en toe laat ik je gewoon flippen Je moet toch wat hequote:Op donderdag 15 januari 2009 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen reden om dat soort uitspraken uit te roepen. Klaar. Hij moet daar gewoon mee kappen.
Wat raar, met 'plaagstootjes' die op de persoon gespeeld zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik snap je lol niet. Serieus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Af en toe laat ik je gewoon flippen Je moet toch wat he
De lol is dat jij zo gaat doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap je lol niet. Serieus.
maar dan kun je m niet als usb stick gebruiken of zo even snel bij iemand anders muziek van de computer afhalenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:10 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Boeiend, alsof je daar nu veel last van hebt.Eén keer installeren en klaar, daarna kun je bijvoorbeeld ook Winamp gebruiken om muziek op je iPod te pleuren.
Op de persoon? Nathalie is dus een labiele emo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat raar, met 'plaagstootjes' die op de persoon gespeeld zijn.
jewel hoo r!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo moeilijk is wiskunde toch niet?
in ieder geval succes er mee
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Op de persoon? Nathalie is dus een labiele emo?
Kom nou.
Hoe vaak die je zoiets in de praktijk dan? Verwaarloosbaar bij mij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan kun je m niet als usb stick gebruiken of zo even snel bij iemand anders muziek van de computer afhalen
Iewquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb ik wel maar ik ga aan de whiskey.
er zijn er genoeg die zo'n ding als usb stick gebruiken. en dan is het toch knap lastig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hoe vaak die je zoiets in de praktijk dan? Verwaarloosbaar bij mij.
Dan moeten ze inderdaad geen iPod kopen. Betekent echter niet dat het een kutding is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er zijn er genoeg die zo'n ding als usb stick gebruiken. en dan is het toch knap lastig.
maarja, ik hoef zo'n ipod niet
ik vind het niet gebruiksvriendelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dan moeten ze inderdaad geen iPod kopen. Betekent echter niet dat het een kutding is.
Ik denk het wel, want de Shuffle is geloof ik zo naar grootquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nano en Shuffle zijn de enige die in het roze verkrijgbaar zijn, dan zou ik voor de Nano gaan. Of hopen dat je de Nano krijgt in dit geval.
Ik heb een mega toffe unieke JA USB, dus daar zal ik m niet voor gebruiken. Ik zie het wel. Ik vind het een tof ding. Klaar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er zijn er genoeg die zo'n ding als usb stick gebruiken. en dan is het toch knap lastig.
maarja, ik hoef zo'n ipod niet
Dat is wel érg zwart/wit gedacht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het niet gebruiksvriendelijken dus een kutding
En terecht, het is ook een tof ding.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een mega toffe unieke JA USB, dus daar zal ik m niet voor gebruiken. Ik zie het wel. Ik vind het een tof ding. Klaar.
Oh dus ben jij ook een kutding? Jij bent ook niet gebruiksvriendelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het niet gebruiksvriendelijken dus een kutding
tjah, ik vind gebruiksvriendelijkheid het belangrijkste van zo'n ding. dat een ding er 'modieus' en 'leuk' uit zien geef ik geen hol om.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is wel érg zwart/wit gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
kloptquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dus ben jij ook een kutding? Jij bent ook niet gebruiksvriendelijk
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik vind gebruiksvriendelijkheid het belangrijkste van zo'n ding. dat een ding er 'modieus' en 'leuk' uit zien geef ik geen hol om.Ik bedoelde dat je de gebruiksvriendelijkheid laat afhangen van het feit of het ding als USB-stick kan dienen of niet. Komt wel wat meer bij kijken lijkt me. Interface, bediening, gemak van muziek overzetten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
En toch vind ik je leuk, apart hequote:Op donderdag 15 januari 2009 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt
ik ben uiterst ongebruiksvriendelijk, zo bot als een bakvis en op zaterdagavond net hans klok: bier verdwijnt in het niets op zaterdagavond
Waarom?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pikachu
Ik moest nog aan je denken
Ik keek Pokemon vanmorgen. Vraag me niet waarom.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik keek Pokemon vanmorgen. Vraag me niet waarom.
Dawn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik keek Pokemon vanmorgen. Vraag me niet waarom.
Aangepastquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dawn.![]()
Of waren het herhalingen van de eerste seizoenen?
Je weet dat ze voor een tienjarige moet doorgaan, hè?quote:
het moet niet gekker wordenquote:
quote:
owzo, tjah, interface en bediening is toch bij elke speler anders en er zit toch wel ergens een logica. dat is dus wennen bij elke spelerquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je de gebruiksvriendelijkheid laat afhangen van het feit of het ding als USB-stick kan dienen of niet. Komt wel wat meer bij kijken lijkt me. Interface, bediening, gemak van muziek overzetten...
May kan er ook nog wel mee door.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nee, die keek ik niet... Die met Mae en Max en zo.
trustenquote:
Ik vind May niet leuk, of hoe je het ook schrijft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
May kan er ook nog wel mee door.Max is dan wel weer een kutkind.
Gary was altijd wel leuk toen hij nog zo arrogant deed. En James... tja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind May niet leuk, of hoe je het ook schrijft.
Ik was altijd fan van GaryEn van James
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Gary?
James is stiekem homo. Ik weet het zeker!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gary was altijd wel leuk toen hij nog zo arrogant deed. En James... tja.
komt die in de 1e serie voor?quote:
Voorál in de eerste serie. Hij was die gozer met een auto vol met cheerleaders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
komt die in de 1e serie voor?
En de tweede en de rest een paar keer. Zoiets.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
komt die in de 1e serie voor?
Gary, Gary, is onze man, als hij het niet kanquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Voorál in de eerste serie. Hij was die gozer met een auto vol met cheerleaders.
ojah, verrek, die kerel was datquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Voorál in de eerste serie. Hij was die gozer met een auto vol met cheerleaders.
Oooooooooh.... Barracudá!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:50 schreef Samzz het volgende:
Ik ga te bed, onder begeleiding van de prachtige klanken van Heart's Barracuda!
Trusten poppetjes
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:15 schreef rulerofdeath het volgende:
maar als justin voort weer van die KPD links plaatst, dan moet ik het dakraam hier weer openen
Boooh gek, dichter bij de nul, strakker om de lul, jwz!11!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je weet dat ze voor een tienjarige moet doorgaan, hè?
Als ze kunnen schommelen, kunnen zo ook wippen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:51 schreef Rumille het volgende:
[..]
Boooh gek, dichter bij de nul, strakker om de lul, jwz!11!
Jij zegt hetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als ze kunnen schommelen, kunnen zo ook wippen.
Alleen als je op 29 februari geboren bent ben je minderjarig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als ze kunnen schommelen, kunnen zo ook wippen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Alleen als je op 29 februari geboren bent ben je minderjarig.
Je moet hem even hard op zeggen, dan snap je hem meteen. Kende hem nog niet, hij is leukquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
maar weinig snappen hem zonder uitleg
Ik moest hem twee keer lezen voordat ik 'm snapte.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
maar weinig snappen hem zonder uitleg
[..]
[..]
direct kaarten voor ADO gekocht ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo dan
uitkaart van FCT is ook voor elkaar, ik = blij
en school vandaag ging ook nog wel
ik kan a.s. donderdag nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
direct kaarten voor ADO gekocht ?
ga ik wel doen morgehh.
sta je eigelijk op de wachtlijst voor een scc ? of doe je dat niet om een of andere reden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan a.s. donderdag nieten donderdag 26 februari ook niet
![]()
![]()
zaterdags ga ik (heel) vaak stappen en zondag ben ik vaak bij de vriendin of andersomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
sta je eigelijk op de wachtlijst voor een scc ? of doe je dat niet om een of andere reden.
ik stap na Twente,quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zaterdags ga ik (heel) vaak stappen en zondag ben ik vaak bij de vriendin of andersomen zou ook zo 123 niemand weten uit mijn buurt om samen een scc te kopen, dus vandaar...
Geen enkelequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke plek heb je gisteren behaald?
en dat is?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vandaag daarentegen ben ik op jacht naar een notering in de lijst der lijsten
dan haak ik af hoor, ben je weer alleenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar dan moet ik nodig een versnelling hoger gaan
Dan doe ik mooi rustig aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan haak ik af hoor, ben je weer alleen
Doe je goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga donderdag de 22e naar ADO - Twente
Hehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ekstra Weekend staat op, kan zijn dat ik stil ben
Jij niet aan je avater te zienquote:
verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hou van een andere ploeg dan de rest hier ja
weinig nieuws tot nu toe, alleen die Tiovonen ofzo...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hou van een andere ploeg dan de rest hier ja
En een bod op Elia.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weinig nieuws tot nu toe, alleen die Tiovonen ofzo...
die niet wilt.quote:
Maarja, iedereen wil Eliaquote:
zo undercover is het nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, hij is undercover jood.
lees; ajacied
iemand op het oog?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch hoop ik op een goede nieuwe vleugelspits voor PSV.
is dat haalbaar denk je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet echt... Sulejmani zou leuk zijn.
Haha wat denk je zelf? Wel een mooi compliment Guitaristquote:
en ineens is Roy er weerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha wat denk je zelf? Wel een mooi compliment Guitarist!
Zeg maar jij.quote:
Jeweettog, ruik als t over ons aller Ajacieden gaanquote:
Stake als in Radstake?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar jij.
Morgen naar de StakeJajem speelt.
In tegenstelling tot Suarez vind ik Sulejmani een fantastische voetballer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha wat denk je zelf? Wel een mooi compliment Guitarist!
quote:Beste Winnaar,
In de laatste weken van 2008 heb je meegedaan aan de prijsvraag op de FOK.nl Frontpage. Zoals je
waarschijnlijk al hebt vernomen ben jij één van de 100 winnaars. Gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb een prijsvraag van FOK! gewonnen, gratis "het eerste jaar een webhostingpakket + .NL domeinnaam"
Welke?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik heb een geweldig spel gekocht
C&C Generalsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Sterktequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
nou, ik begin met zagen. als ik over een uur niet weer gereageerd heb,k bel ff 112
Where everything was as fresh as the bright blue skyyyy!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:09 schreef Samzz het volgende:
She's got a smile, that it seems to me, reminds me of childhood memories *zingt nog steeds
HOPPA!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Where everything was as fresh as the bright blue skyyyy!
hoe vaak heb je dat nu gezegd?quote:
Heel vaakquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe vaak heb je dat nu gezegd?
Meest geniale spel ooitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gast, C&C Generals is al jaren oudBen je niet in de war met Red Alert 3?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vot. Ik wil m'n boek nog uitlezen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |