quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef Metro2005 het volgende:
KANKER
Kankerquote:
Mijn 11Kw gaskachel is al 50 jaar onovertroffen , alleen doet iet het ff nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Is best klote allemaal, maar dan moet je niet van die pauperslechte goedkope rotzooi kopen.
Die auto kan er niks aan doen dat de bestuurder zo lomp uit de bocht moest vliegen natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:01 schreef PP. het volgende:
Moet je maar geen franse "auto" rijden.
Heb je een kachel van 50 jaar oud ?? Geen wonder dat ie ermee stopt!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn 11Kw gaskachel is al 50 jaar onovertroffen , alleen doet iet het ff nietnet als de titanic zeg maar. Oerdegelijk maar toch gaat het stuk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:03 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 6 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Nee de gaskachel thuis is stukgegaan, dat staat verder los van de auto.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef Juup© het volgende:
Ik had niet goed gelezen en dacht dat jij de kachelradiateur van de auto bedoelde, dat had ik afgelopen maand namelijk:
Dit was erg lek:
[ afbeelding ]
En om daar bij te komen moest ik dit doen:
[ afbeelding ]
Ruimt wel lekker op overigensquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef Juup© het volgende:
Ik had niet goed gelezen en dacht dat jij de kachelradiateur van de auto bedoelde, dat had ik afgelopen maand namelijk:
Dit was erg lek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit serieus ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:08 schreef Juup© het volgende:
Dit was erg lek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van de kachel of de autoquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:15 schreef 2cv het volgende:
Merk/type/bouwjaar ?
Auto.quote:
citroen saxo 1.1 sx uit 1996quote:
Soort van, alleen mooier interieurquote:
BX kopen. Dan 'mag' alles kapot gaanquote:
NJa dit was maar een uitlaat maar het komt wel allemaal tegelijk, en een ongelukje krijgen, én alles zit niet mee met de levering van je onderdelen én dan gaat thuis ook nog eens je verwarming kapot zodat ik nu in de kou zitquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
BX kopen. Dan 'mag' alles kapot gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |