okeey let me knowquote:Op zondag 18 januari 2009 14:51 schreef Apekoek het volgende:
misschien interesse voor 100 ballen
Vanmiddag/vanavond weet ik meer of we hem eventueel willen ophalen.
Helaarsch, heb net te horen gekregen dat de opknap kosten toch wel relatief hoog worden (hoger dan gedacht). Dus zie er van af.quote:
2500 nog? heb precies zo'n zelfde clio uit 98 met een km stand van 136k ook voor die prijs gekocht bij een dealer met garantie derbij ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:13 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Volgens mij mag je er best mee rijden mits alles verder werkt![]()
Weet niet hoe ver je moet? Anders zeg je dat je hem gewoon even naar de stalling moet brengen, kans is klein dat je een agent tegen komt lijkt me.
Btw TS kan je dit ding niet beter aan een autohandelaar verkopen? Met die leeftijd en die kilometerstand brengen ze normaal nog iets van ¤2500,- op. Als een dealer je ¤500,- doet maakt die er nog winst op bij verkoop
Niet als je hem kunt herstellenquote:
Total los betekent dat de koste voor de reparatie hoger zijn dan de dagwaarde van de auto is.quote:
totallos is als hij niet meer veilig deweg op kan/mag. economisch total los is hij verklaard dus wel veilig! (mijn kever werd ooit eco totallos verklaard omdat het 2500 zou kosten heb het zelf gemaakt voor 105 euro en 30 centquote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Total los betekent dat de koste voor de reparatie hoger zijn dan de dagwaarde van de auto is.
Er moet een nieuw voorscherm links en rechts, nieuwe deur rechts, nieuw achterlicht, nieuwe koplamp, nieuw raam, nieuwe sierlijst, misschien nieuwe spiegel (kan de staat niet echt inschatten op de foto) op. En dan moet er rechtsachter uitgedeukt + gelast worden en alles moet ook nog eens gespoten worden.
Je gaat op deze auto altijd verlies maken.
Ik heb het ook over economisch total los. Je kunt er sowieso niet de weg mee op. Er zitten namelijk enorm veel APK afkeur punten op deze auto.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:06 schreef T42 het volgende:
[..]
totallos is als hij niet meer veilig deweg op kan/mag. economisch total los is hij verklaard dus wel veilig! (mijn kever werd ooit eco totallos verklaard omdat het 2500 zou kosten heb het zelf gemaakt voor 105 euro en 30 cent)
hoeft nix aan gelast te worden. zet er een deur in van 75 euro en koplamp 25 euro en hij is apk weer 100%
uitdeuken? als mijn benz verkocht zou zijn had ik em zelf gekocht voor dagelijks verkeer.
ga je em geheel opknappen dat raad ik je zelfs niet aan (staat ook ik openings post). maar hij is super als tijdelijke sjeesbak of pekelbak (of om te crossen)
of je sloopt hem voor de onderdelendan kun je winst maken (maar ik zoek dat nie en heb geen tijd)
'zet er een deur in van 75 euro en koplamp 25 euro en hij is apk weer 100%' zegt hij toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het ook over economisch total los. Je kunt er sowieso niet de weg mee op. Er zitten namelijk enorm veel APK afkeur punten op deze auto.
Achterlicht moet ook een nieuw unit in. Moet een nieuw raam in.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
'zet er een deur in van 75 euro en koplamp 25 euro en hij is apk weer 100%' zegt hij toch?
achterlicht geeft GEEN wit licht dus is goed gekeurd (jah ik weet wat van apk) en was al voor ongeluk stuk.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Achterlicht moet ook een nieuw unit in. Moet een nieuw raam in.
En dan heb je misschien ook nog dingen onder de auto en onder de motorkap die APK afkeur zijn.
Moet die APK afkeur onder de auto of motorkap perse komen door dat ongeluk? Dingen zoals een lekke uitlaat, te weinig remdruk en dat soort dingen kunnen ook al voor het ongeluk van toepassing zijn geweest aan je auto. Dat wil ik er mee zeggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:32 schreef T42 het volgende:
[..]
achterlicht geeft GEEN wit licht dus is goed gekeurd (jah ik weet wat van apk) en was al voor ongeluk stuk.
onder de motorkap is er niks mis en ook niet onder de auto. want het is allemaal ook niet hard gegaan.
auto is de sloot in geschoven na stilstand.
bij sloop hier krijg je een complete deur voor 75 euro inc raam... maar de deur werkt nog wel dus alleen raam kan ook die kosten 20 euro
dus eerst kome kijken voordat je zegt dat hij apk nix waard is oke?![]()
tjah dat kan elke auto hebben jesus te veel azijn op?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet die APK afkeur onder de auto of motorkap perse komen door dat ongeluk? Dingen zoals een lekke uitlaat, te weinig remdruk en dat soort dingen kunnen ook al voor het ongeluk van toepassing zijn geweest aan je auto. Dat wil ik er mee zeggen.
Het ding is economisch gewoon total los.
plek maken!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:38 schreef kraaksandaal het volgende:
Valt nog genoeg van te maken van deze auto en aan onderdelen brengt ie al meer op.
Als ik plek had dan wist ik 't wel.
jep geen probleemquote:Op maandag 19 januari 2009 01:28 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Rijdt ie nog wel gewoon? In het kader van er 100km met rijden?
Maar wel remmen met je voeten...quote:Op maandag 19 januari 2009 04:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer een auto ambulance.
Nu nog ff plek regelen.
Met een goede rijstijl hoef je niet zo vaak te remmen.quote:Op maandag 19 januari 2009 04:29 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Maar wel remmen met je voeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |