trap je die er toch vanbinnen uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:32 schreef Rosbief het volgende:
Het is dat er die deuk in zit, anders had ik serieus interesse.
kunt er gewoon mee rijden hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Bob-B het volgende:
TVP, even over nadenken, als ik een auto ambulance had was ik er al geweest
misschien koplamp niet... maar hij brand nog welquote:
moet effe na vragen d8 een maand of 6 nogquote:
auto is van een vriendin dus weet niet alles. maar die deuken kunne geen problemen geven met apk. geen uitstekende delen en dragende delen zijn hard.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:25 schreef Kesum het volgende:
Die spiegel mag je er volgens mij gewoon aflaten. Als koper zou ik hem toch wel even nalaten kijken. Weet je toevallig of die deuken om wat voor reden dan ook een probleem zijn tijdens de apk?
Wat verbruikt die auto ongeveer?
km stand rond ton? check ik nog effequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
KM-stand, onderhoudshistorie bekend?
Heel. Voorzichtige. Interesse.
die zitte onder een andere clio van een vriend en zijn wiellen zitte nu onder dezequote:
Is prima.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:16 schreef T42 het volgende:
[..]
km stand rond ton? check ik nog effe
onderhoudhistorie weet ik nie ze heeft hem bij de dealer gekocht nog geen jaar geleden.
Ik zie wel modder zitten op de velgen en banden die er nu onder zitten.quote:[..]
die zitte onder een andere clio van een vriend en zijn wiellen zitte nu onder deze
was al in dec gebeurd dus nix met gladheid te makenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:27 schreef Wisheh het volgende:
Dacht dat de gladheid al voorbij wasMaar goed kleine tvp
jah die zijn er nu dus af... foto zijn van de dag dat het gebeurd was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is prima.
[..]
Ik zie wel modder zitten op de velgen en banden die er nu onder zitten.
Ja dat realiseerde ik me pas nadat ik m'n post had geplaatst, sorry, my bad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:00 schreef T42 het volgende:
[..]
was al in dec gebeurd dus nix met gladheid te makenals er een tegenligger je afsnijd
[..]
jah die zijn er nu dus af... foto zijn van de dag dat het gebeurd was.
zitte nu dus stale velgen onder geen lichtmetaal... (daarom zette ik het er bij in de openings post)
bieden vanaf 100 euroquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:57 schreef de_gebruiker het volgende:
Voor 50 wil ik 'm wel op komen halen.
heb verder geen foto's staat nu in de stalling. kijke of ik er strax 1 kan maken (met telefoon)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:08 schreef Niek. het volgende:
Heb je nog een duidelijkere foto van de voorkant? en dan vooral rechtsvoor?
Volgens mij mag je er best mee rijden mits alles verder werktquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:48 schreef Dulk het volgende:
waarom verkoop je hem niet niet in onderdelen? dan heb je zo 500 euro bij elkaar
het is dat ik net een auto volledig gestript in de schuur heb staan en dus geen ruimte heb, maar anders had ik het wel geweten
heb ik al ooit een topic overgehad ik weet de hoe en wat niet zo zo'n handelaar. hoegoed kan ik dat vertrouwen? dat ik geen nep rdw briefje in me hande krijg gedrukt en hun iets uitspoken en ik (of vriend waar hij van is) alle bonnen krijgt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:13 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Volgens mij mag je er best mee rijden mits alles verder werkt![]()
Weet niet hoe ver je moet? Anders zeg je dat je hem gewoon even naar de stalling moet brengen, kans is klein dat je een agent tegen komt lijkt me.
Btw TS kan je dit ding niet beter aan een autohandelaar verkopen? Met die leeftijd en die kilometerstand brengen ze normaal nog iets van ¤2500,- op. Als een dealer je ¤500,- doet maakt die er nog winst op bij verkoop
nog niet! lees bieden vanaf 100 euro! want dat kan ik al beuren namelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef de_gebruiker het volgende:
Bij deze verhoog ik m'n bod van 50 naar 75 ^^
Als jij c.q. je vriend maar zorgt dat je het overschrijvingsbewijs in handen krijgt. Zorgen dat die op een andere naam staat dan kan jou niets meer gebeuren. Dan staat die op naam van de handelaar, zegt je vriend alle verzekeringen op en is het klaar. Ik denk dat een handelaar op zich wel interesse heeft maar dat is gewoon een kwestie van rondvragenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:38 schreef T42 het volgende:
[..]
heb ik al ooit een topic overgehad ik weet de hoe en wat niet zo zo'n handelaar. hoegoed kan ik dat vertrouwen? dat ik geen nep rdw briefje in me hande krijg gedrukt en hun iets uitspoken en ik (of vriend waar hij van is) alle bonnen krijgt?
Verzekering?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:00 schreef T42 het volgende:
[..]
was al in dec gebeurd dus nix met gladheid te makenals er een tegenligger je afsnijd
Gaat jou toch niks aan..??quote:
die komen met dagwaarde van mooie doos koekjes en economisch totaallosquote:
jah maar dat is probleem ze schrijven meteen een bewijsje is deze altijd geldig? en lijkt mij ook te copyeren?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:14 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Als jij c.q. je vriend maar zorgt dat je het overschrijvingsbewijs in handen krijgt. Zorgen dat die op een andere naam staat dan kan jou niets meer gebeuren. Dan staat die op naam van de handelaar, zegt je vriend alle verzekeringen op en is het klaar. Ik denk dat een handelaar op zich wel interesse heeft maar dat is gewoon een kwestie van rondvragen
kunt hele auto kopen ik haal er niks af.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:56 schreef OG-Loco het volgende:
¤ 25,- voor je mistlampen + schakelaar.
Ik bedoel natuurlijk vrijwaringsbewijsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:22 schreef T42 het volgende:
jah maar dat is probleem ze schrijven meteen een bewijsje is deze altijd geldig? en lijkt mij ook te copyeren?
Als je het helemaal niet vertrouwd dan vraag je gewoon of je de handelaar zijn rijbewijs mee mag nemen, zet jij hem voor ¤10,- op het postkantoor over op naam en dan weet je zeker dat het goed isquote:Vrijwaringsbewijs
Een vrijwaringsbewijs krijgt u bij de verkoop van uw auto. Verkoopt u uw auto aan een door de RDW erkend autobedrijf, dan wordt het vrijwaringsbewijs bij het bedrijf opgesteld. Verkoopt u uw auto aan een particulier persoon dan dient hij/zij hiervoor zorg te dragen bij het postkantoor. Met het vrijwaringsbewijs toont u aan dat u niet langer de juridische eigenaar bent van de auto en dus niet meer aansprakelijk voor de voertuiggebonden verplichtingen zoals het betalen van APK, motorrijtuigenbelasting en de verzekering.
Om bij verkoop van uw voertuig de verzekering op te zeggen dient u altijd het vrijwaringsbewijs aan de verzekeraar te overleggen.
Je hebt helemaal gelijk, dus TS, wat is je vraagprijs?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:51 schreef john2406 het volgende:
Mag het nou wel bieden vanaf, mag bij sommige schijnbaar wel en bij andere weer niet.
Moet hier geen richtprijs bij vermeld worden.
elsendorpquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:42 schreef lycnix het volgende:
100e geboden mits op te halen in de randstad...
minimaal 100 dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, dus TS, wat is je vraagprijs?
omhoog dus want sloop geeft 100 euro maar dan moette we em brengenquote:bieden vanaf 100 euro
en dan wie meeste bied mag hem komen halenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dus dit is je vraagprijs, dan is het duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |