trap je die er toch vanbinnen uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:32 schreef Rosbief het volgende:
Het is dat er die deuk in zit, anders had ik serieus interesse.
kunt er gewoon mee rijden hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Bob-B het volgende:
TVP, even over nadenken, als ik een auto ambulance had was ik er al geweest
misschien koplamp niet... maar hij brand nog welquote:
moet effe na vragen d8 een maand of 6 nogquote:
auto is van een vriendin dus weet niet alles. maar die deuken kunne geen problemen geven met apk. geen uitstekende delen en dragende delen zijn hard.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:25 schreef Kesum het volgende:
Die spiegel mag je er volgens mij gewoon aflaten. Als koper zou ik hem toch wel even nalaten kijken. Weet je toevallig of die deuken om wat voor reden dan ook een probleem zijn tijdens de apk?
Wat verbruikt die auto ongeveer?
km stand rond ton? check ik nog effequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
KM-stand, onderhoudshistorie bekend?
Heel. Voorzichtige. Interesse.
die zitte onder een andere clio van een vriend en zijn wiellen zitte nu onder dezequote:
Is prima.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:16 schreef T42 het volgende:
[..]
km stand rond ton? check ik nog effe
onderhoudhistorie weet ik nie ze heeft hem bij de dealer gekocht nog geen jaar geleden.
Ik zie wel modder zitten op de velgen en banden die er nu onder zitten.quote:[..]
die zitte onder een andere clio van een vriend en zijn wiellen zitte nu onder deze
was al in dec gebeurd dus nix met gladheid te makenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:27 schreef Wisheh het volgende:
Dacht dat de gladheid al voorbij wasMaar goed kleine tvp
jah die zijn er nu dus af... foto zijn van de dag dat het gebeurd was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is prima.
[..]
Ik zie wel modder zitten op de velgen en banden die er nu onder zitten.
Ja dat realiseerde ik me pas nadat ik m'n post had geplaatst, sorry, my bad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:00 schreef T42 het volgende:
[..]
was al in dec gebeurd dus nix met gladheid te makenals er een tegenligger je afsnijd
[..]
jah die zijn er nu dus af... foto zijn van de dag dat het gebeurd was.
zitte nu dus stale velgen onder geen lichtmetaal... (daarom zette ik het er bij in de openings post)
bieden vanaf 100 euroquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:57 schreef de_gebruiker het volgende:
Voor 50 wil ik 'm wel op komen halen.
heb verder geen foto's staat nu in de stalling. kijke of ik er strax 1 kan maken (met telefoon)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:08 schreef Niek. het volgende:
Heb je nog een duidelijkere foto van de voorkant? en dan vooral rechtsvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |