abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:21:16 #101
231094 melvddonk
Just have fun!
pi_65334151
@ TS:
Ik denk dat heel veel mensen die hier reageren zo'n beetje hetzelfde zeggen als ik, alleen dan sommige iets botter. Ik kan natuurlijk wel begrijpen dat als je jezelf niet zo goed voelt, je het ook niet naar je zin hebt in een club. Alleen ik zou in jou geval gevraagd hebben of mijn vriend me naar huis wou brengen en dan kan hij daarna nog zien of hij nog terug wil of niet.

Heb je je vriend verder nog gesproken? En zit er al wat vooruitgang in de laatste tijd?
pi_65336072
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Chickiewickie het volgende:
Echter,gebeurde diezelfde avond weer iets waardoor er ruzie kwam.
1e avond van de week weer samen, 1e avond in zijn nieuwe kamer. DIe middag alles ingericht, 's avonds lekker chillen voor de tv en beetje gamen samen. Ik had vanaf die middag al hele erge koppijn, en het was op een gegeven moment half1, toen hij besloot dat hij nog even naar een club wou,want daar waren ze vrienden als ''verjaardagsfeestje'' van een van zijn vrienden, en daar wou hij nog even heen. (Hij was echter al naar zijn verjaardagsfeest eerder gegaan,een week hiervoor) Ik had daar totaaal geen zin in, ook om de koppijn, ook omdat ik al een beetje duf was slaperig was, en het was inmiddels kwart voor 1 's nachts. Ik zei al ga dan alleen, maar dat wou hij niet omdat hij wist dat ik dan wel weer geirriteerd zou raken (heeft hij ook gelijk in..). Dus uiteindelijk besloot ik maar om met tegenzin mee te gaan, voor hem. Helemaal chagarijnig natuurlijk maar goed, meegegaan.
Sjongejonge zeg. Hoezo doen jullie zo ontzettend moeilijk? Als hij overigens zegt "nee dat wil ik niet, want ik weet dat je dan wel weer geïrriteerd raakt", dan word je dat ook. Hij kan beter zeggen: "Ok, geen probleem." en vervolgens gaan. Jullie maken het elkaar expres veel te moeilijk. Maar zoals gezegd, moet jij ook niet geïrriteerd raken. Laat die jongen lekker even langs z'n vrienden gaan.
pi_65336569
Die gozer doet niet echt moeilijk. Die wilde gewoon nog effe lekker uit op zaterdag, en gelijk heeft ie. Liever nog effe met je vrienden stappen dan met een zeikende muts op de bank zitten. Die gozer had gewoon weg moeten gaan en bij een van zijn vrienden moeten blijven pitten.

Jammer genoeg ziet de TS niet in dat het allemaal door haar debiele gedrag komt.
pi_65351303
Het maakt dikwijls niet uit waar het overgaat, er ligt namelijk bijna altijd iets onder een situatie e.o. probleem. Als ik je berichten lees heeft dat m.i. veel te maken met het verstoren van een saamhorigheidsgevoel.
Misschien ben je bang om hem te verliezen, heeft dat een impact op je, die angst?
nothing will change without a rebel
pi_65458531
Ja tuurlijk heeft die angst inpact op me.
En hij maakt me verschrikkelijk onzeker. Ik ben van mezelf niet het meest zelfverzekerde type (hoewel veel mensen die me kennen dat niet zullen zeggen en juist denken dat ik een heel zeker persoon ben) maar ik wordt snel onzeker gemaakt.
Omdat dit de jongen is die in mijn ogen een hele geschikte partner is, iemand waar ik de rest van mijn leven wil delen, ben ik inderdaad wel bang om hem te verliezen ja.
Maar k denk dat het veel dieper gaat en zit bij mij als ik zelf kan zien en helemaal als jullie kunnen zien.
Mensen als PDOA , zulke reacties kan ik er nu ff niet bijhebben. Je waffel zo groot lostrekken, maar in het dagelijks leven waarschijnlijk zelf geen fuck voorstellen. Ik heb er al een heleboel geslikt hier, maar die van hem was weer even de druppel voor mij.
Duidelijk is fok toch niet zo volwassen als ik gehoopt had, ik zocht een forum waar ik over serieuze dingen kon lezen en over serieuze problemen kon posten. Helaas is het grote gros wat reageert gewoon totaal nutteloos,onbegripvol,bot,grof,en onvolwassen.
Bedenk jullie even, dat er ook mensen zijn met serieuze problemen wat verder zit als dat jullie neus lang is.
Denk eens een keer na voordat je zoiets kwetsends post, en post of niks, of iets zinvols.
Want jullie helpen me geen steek verder, maarja, dat was blijkbaar mijn fout, om te denken dat jullie me hier verder konden helpen.
Doe hier maar een slotje op, ik zal probleren mijn eigen weg hierin te kunnen vinden en hulp te zoeken bij andere mensen als hier.

Wel thanks aan de mensen die hun respect hier konden behouden en toch de moeite namen me te helpen en begrip te tonen ook voor mijn kant.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:02:09 #106
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65458881
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef Chickiewickie het volgende:
Ja tuurlijk heeft die angst inpact op me.
En hij maakt me verschrikkelijk onzeker. Ik ben van mezelf niet het meest zelfverzekerde type (hoewel veel mensen die me kennen dat niet zullen zeggen en juist denken dat ik een heel zeker persoon ben) maar ik wordt snel onzeker gemaakt.
Omdat dit de jongen is die in mijn ogen een hele geschikte partner is, iemand waar ik de rest van mijn leven wil delen, ben ik inderdaad wel bang om hem te verliezen ja.
Maar k denk dat het veel dieper gaat en zit bij mij als ik zelf kan zien en helemaal als jullie kunnen zien.
Mensen als PDOA , zulke reacties kan ik er nu ff niet bijhebben. Je waffel zo groot lostrekken, maar in het dagelijks leven waarschijnlijk zelf geen fuck voorstellen. Ik heb er al een heleboel geslikt hier, maar die van hem was weer even de druppel voor mij.
Duidelijk is fok toch niet zo volwassen als ik gehoopt had, ik zocht een forum waar ik over serieuze dingen kon lezen en over serieuze problemen kon posten. Helaas is het grote gros wat reageert gewoon totaal nutteloos,onbegripvol,bot,grof,en onvolwassen.
Bedenk jullie even, dat er ook mensen zijn met serieuze problemen wat verder zit als dat jullie neus lang is.
Denk eens een keer na voordat je zoiets kwetsends post, en post of niks, of iets zinvols.
Want jullie helpen me geen steek verder, maarja, dat was blijkbaar mijn fout, om te denken dat jullie me hier verder konden helpen.
Doe hier maar een slotje op, ik zal probleren mijn eigen weg hierin te kunnen vinden en hulp te zoeken bij andere mensen als hier.

Wel thanks aan de mensen die hun respect hier konden behouden en toch de moeite namen me te helpen en begrip te tonen ook voor mijn kant.
nee chickiewickie ik denk dat je er gewoon te veel in leest en niet de reacties kreeg die je had gehoopt te krijgen die jouw idee bevestigen. alhoewel men op FOK! best redelijk bot uit de hoek kan komen zit er over het algemeen wel een kern van waarheid in, het internet is dan een mooie tool om het wat uit te vergroten. De echt botte reacties moet je gewoon overheenlezen maar het zijn wel meningen die, mits binnen de policy, gewoon moeten kunnen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:47:02 #107
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_65460531
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]

Plus wat RE zegt.... goeie mod.

En als ik de rode draad in dit topic volg zie ik gewoon veel verstandig advies plus gezonde kritiek. En een TS die selectief met die kritiek omgaat (ik ben het ook nooit eens met onterechte kritiek...lol).

Waarom zo´n topic openen als je toch niet open staat voor kritiek? Is het alleen maar voor de bevestiging?
Ik vind dit zulk ónaantrekkelijk gedrag
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_65460895
Hé Chickiewickie, ik bedoel het niet lullig, maar misschien is relatie therapie iets voor jou?

Ik wou dat ik destijds dat eerder had voorgesteld met mijn vorige relatie voordat de dingen uit de hand liepen, mijn ex kon namelijk ook met vlagen erg onredelijk zijn en op een gegeven moment wist ik geen oplossing meer.

Zou het zeker overwegen als je er niet uit komt, en probeer het samen te doen
Succes
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65460960
Ik sta zeker open voor kritiek..en als jullie je ogen een beetje goed openen dan zie je dat ook wel aan mijn reacties naar mensen die OOK kritiek geven, maar op een fatsoenlijke en nette manier.
En dat is mijn probleem hier, er wordt onbeschoft en onbegripvol gereageerd.
En als jullie dat niet zien, prima, ik zie het wel zo.
Ik wou kritiek, maar eerlijke.
Geen reacties als '' Die gozer had gewoon weg moeten gaan en bij een van zijn vrienden moeten blijven pitten.
''
pi_65461023
He Chev...thanks nog voor jou reactie.
Ik zit al in gewone therapie..is dat heel anders al relatie therapie?
Daarbij komt dat ik 120 km van me vriend af woon..hij 5 dagen per week studeert daar..ik weet niet goed hoe wij samen met zijn 2en in relatie therapie zouden kunnen....
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:06:07 #111
93643 DumDaDum
pi_65461282
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef Chickiewickie het volgende:
Ik sta zeker open voor kritiek..en als jullie je ogen een beetje goed openen dan zie je dat ook wel aan mijn reacties naar mensen die OOK kritiek geven, maar op een fatsoenlijke en nette manier.
En dat is mijn probleem hier, er wordt onbeschoft en onbegripvol gereageerd.
En als jullie dat niet zien, prima, ik zie het wel zo.
Ik wou kritiek, maar eerlijke.
Geen reacties als '' Die gozer had gewoon weg moeten gaan en bij een van zijn vrienden moeten blijven pitten.
''
Precies, dat zeg ik. Je bent het niet eens met onterechte kritiek
Mannen van de radio ftw

Je kunt ook gewoon inhoudelijk ingaan op de reacties die níet onbeschoft en onbegripvol (bedoeld) zijn.... maar daar hoor ik je nauwelijks over

Je hebt het steeds over samen, maar imo kan jouw vriend weinig veranderen aan de status-quo. Zoals ik je hier ervaar heb je een flink bord voor je kop. En ik zeg niet dat je het verdient, maar dat lokt wel cq ook reacties uit die minder sympathiek zijn. Juist omdat jij je niet redelijk opstelt.

-edit-
Laat ik het anders proberen; in het zaterdagavond-voorbeeld vond ik je nl. niet zo goed uit de verf komen

Beschrijf nu eens een situatie waarvan je vindt dat je vriend had kunnen bijdragen door zijn opstelling of gedrag aan te passen, zodat jullie er samen beter van zouden worden

[ Bericht 3% gewijzigd door DumDaDum op 27-01-2009 17:46:37 ]
— Heather Nova
pi_65461478
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef Chickiewickie het volgende:
He Chev...thanks nog voor jou reactie.
Ik zit al in gewone therapie..is dat heel anders al relatie therapie?
Daarbij komt dat ik 120 km van me vriend af woon..hij 5 dagen per week studeert daar..ik weet niet goed hoe wij samen met zijn 2en in relatie therapie zouden kunnen....
Relatie therapie doe je samen, en dat zal ook de kwetsbare punten van je relatie bloodstellen wat ongetwijfeld een hoop emotie los maakt, geforceerd wel te verstaan, met een bemiddelaar er tussen in kan dat positieve dingen geven.

Als mijn vriendin 't zou vragen 'n paar sessies bij te staan dan zou ik het zeker doen, je wilt toch samen verder?
Vraag het hem zou ik zeggen, een oplossing kan je vinden als je het beide wil, alleen red je het niet.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65461687
Wat je niet aanstaat in je leven moet je negeren, dat kost overigens meer energie dan dat waar je wel op ingaat. Verder een tip: het komt dikwijls voor dat er een boomerang effect ontstaat doordat 1 van de partners angst heeft om die ander te verliezen en zich daarnaar gaat gedragen.
Dus juist door dit gedrag, dat door een ander niet herkend en begrepen wordt, blokkeer je vooral de open communicatatie.
De herhaling van hetzelfde gaat een overheersende rol spelen.
pi_65461948
Je had je ook van te voren kunnen bedenken dat je het niet naar je zin ging hebben in een club wanneer je hoofdpijn hebt. 'Meestal' staat daar de muziek hard. Als ik jou was had ik hem lekker naar de kroeg laten gaan, dan had jij lekker kunnen gaan slapen, volgende dag van je hoofdpijn af en had hij nog een leuk nachtje gehad. Konden jullie volgende dag weer samen leuke dingen doen en geen ruzie gehad. Niet zo moeilijk doen is mijn idee.
pi_65463635
Henk, klopt. dat is het ook. Alleen mijn leerpunt is dan om op zo´n moment niet geirriteert te raken maar het juist kunnen slikken.
En DAT is mijn probleem.
En DAT is wat ik hier ook toegeef, en erken. Ik héb een probleem; te snel gepikeerd raken van dingen.
Daarom vind ik de reacties hier ook niet eerlijk, want ik besef wel degelijk dat het in veel situaties mijn ding is.
Maar ik ben er al hard mee bezig en het is bijv. dit weekend al veel beter gegaan.
Geen ruzie gehad, en als me iets dwars zat dat op een redelijke eerlijke manier gezegt.

Mijn probleem hier is dat mensen me keihard afvallen en in mijn ogen niet allemaal even terecht, omdat het ook voor mij heel moeilijk is om hier de complete situatie neer te leggen, maar ook omdat ik sommige dingen gewoon regelrecht oneerlijk vind.

En weet niet meer wie het zei, maar ik reageer wel degelijk op de mensen hier die wel normaal kritiek geven.
pi_65463692
Dumdadum op jou ga ik vanavond in ik moet nu weg moet werken. straks meer.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:25:22 #117
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_65463796
Durf eens knopen door te hakken en jezelf eerlijk aan te kijken in de spiegel en zeggen wat nou het beste is voor jezelf.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:57:19 #118
92409 Twinky
Little star.
pi_65469457
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:25 schreef Bob-B het volgende:
Durf eens knopen door te hakken en jezelf eerlijk aan te kijken in de spiegel en zeggen wat nou het beste is voor jezelf.
Het stomme is dat ik nog weet waar ik het over heb ook, ik heb in dezelfde situatie gestaan. En laat ik het zo zeggen: jij bent degene die jouw leven moet leven, als jij ongelukkig bent in je relatie moet jíj er iets aan doen. Jij bent degene die moet kijken wat er gebeurt, wat jouw aandeel daarin is en wat jij kunt veranderen, je kunt niet van hem verwachten dat hij jou gelukkig maakt (en omdat even concreter te maken: je kunt niet van hem verwachten dat hij jullie relatie beter maakt). Als het jou niet zint moet jij er iets aan doen, en dat betekent niet hem aanspreken op zijn gedrag maar kijken hoe jij jou reactie op zijn gedrag kunt verbeteren want jij bent degene die er last van heeft.

En ook over de reacties hier: het zal mij, en met mij vele anderen, werkelijk wórst wezen hoe jij dit op gaat lossen. Het is jóuw leven, niet het mijne, ik heb er geen last van. Toch besteed ik tijd aan je omdat ik de situatie herken en hoop dat ik je kan helpen.
pi_65512434
het moet wel van beide kanten komen natuurlijk he..
ts moet niet zo snel uit dr slof schieten en dr vriend moet zich eens beter aan afspraken houden.

lijkt mij dan
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_65516325
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef piekartz87 het volgende:
het moet wel van beide kanten komen natuurlijk he..
ts moet niet zo snel uit dr slof schieten en dr vriend moet zich eens beter aan afspraken houden.

lijkt mij dan
Waarom houdt die vriend zich niet -meer- aan zijn afspraken? Oorzaak en gevolg?
pi_65657470
Wat een muren van tekst hier zeg.

Ik ga echt niet zo veel moeite doen hoor TS, je kan een kort en bondig advies krijgen, bevalt het niet? Das dan pech voor jou.

1. Fysieke afstand nekt relaties, vroeger of later.
2. Niemand is perfect voor elkaar, het belangrijkste is dat je elkaars verschillen leert accepteren (of liever gezegd tollereren)
3. Mensen kunnen nu eenmaal moeilijk kritisch naar zichzelf kijken, jij inclusief, houdt daar rekening mee wanneer je weer eens in een situatie alleen maar kan zien wat 'hij' fout heeft gedaan, want grote kans is dat jij ook schuldig bent.
4. Als jullie echt van elkaar houden dan wordt het ooit wel rustiger, op een gegeven moment ben je de strijd zat en ga je steeds meer van elkaar accepteren.

Nou goed ook nog een vijf, maar dit is al veel meer tekst dan ik je beloofd had:

5. Vergeet niet elke ruzie af te sluiten met goedmaak seks!
  maandag 30 maart 2009 @ 15:49:26 #122
93643 DumDaDum
pi_67549130
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
oeps-foutje
Stiekum een topic-kick?

Ben ook wel benieuwd hoe TS het er af heeft gebracht
TS? Kom er maar in....

-edit-
Oww, deze had ik ff gemist
— Heather Nova
pi_67549174
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:49 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Stiekum een topic-kick?
Nee, ik kwam hier via een ander topic en haalde de tabs door elkaar.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_67549303
Deze gaat op slot. TS heeft situatie hier beter uitgelegd (en daarnaast iets actueler ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')