Sorry people dat ik nu pas reageer..vanaf vrijdag bij hem geweest en nu pas weer thuis.
Heel veel reacties, fijn ook dat er toch een aantal reacties tussenzitten van mensen die me begrijpen en die serieuze tips geven! Fijn:)
Vrijdag naar hem toe gegaan want hadden donderdag alweer ruzie gehad en daar even over gepraat. Hem ook gezegt dat hij niet van me moet verwachten dat ik dit gedrag binnen een paar enkele weken kan veranderen en dat ik zijn hulp hierbij nodig heb, een stukje begrip ook, ook al is dat lastig, het is nodig om hier samen uit te komen. Heb hem toen ook verteld dat als er een situatie voorkomt waarin ik geirriteerd raak bijv, ik dit op een normale manier zal proberen op te lossen in plaats van hem weer compleet de pan uit te flippen, en wat het ook is, hoe onzinnig ook, ik dit wél zeg, maar op een normale manier. En dat ik ook hoopte dat hij dan hier op een normale manier op zou reageren.
Echter,gebeurde diezelfde avond weer iets waardoor er ruzie kwam.
1e avond van de week weer samen, 1e avond in zijn nieuwe kamer. DIe middag alles ingericht, 's avonds lekker chillen voor de tv en beetje gamen samen. Ik had vanaf die middag al hele erge koppijn, en het was op een gegeven moment half1, toen hij besloot dat hij nog even naar een club wou,want daar waren ze vrienden als ''verjaardagsfeestje'' van een van zijn vrienden, en daar wou hij nog even heen. (Hij was echter al naar zijn verjaardagsfeest eerder gegaan,een week hiervoor) Ik had daar totaaal geen zin in, ook om de koppijn, ook omdat ik al een beetje duf was slaperig was, en het was inmiddels kwart voor 1 's nachts. Ik zei al ga dan alleen, maar dat wou hij niet omdat hij wist dat ik dan wel weer geirriteerd zou raken (heeft hij ook gelijk in..). Dus uiteindelijk besloot ik maar om met tegenzin mee te gaan, voor hem. Helemaal chagarijnig natuurlijk maar goed, meegegaan.
Vervolgens in die club aangekomen, niemand kon zn kont keren door de drukte, de muziek stond kei en keihard wat heerlijk was voor mijn hoofdpijn, en ik had het meteen alweer gehad. Ik werd er helemaal gek gewoon. Hij merkte dat, ik schelden op wat voor pleuris tent het wel niet was, en uiteindelijk wou hij weg. Na een half uur alweer weggegaan. Hij boos omdat ik me zo gedroeg waar zn vrienden bij waren, oke ik snap best dat het vervelend is als zn vrienden zien dat zn vriendin er zo de balen in heeft, maar ik trok het daar gewoon echt niet.
Zulke dingen. Daar krijgen wij knallende ruzie over. Gister ook weer wat voorgevallen maar goed, laat ik dat maar voor me houden want anders gaat hier zometeen een half boek staan..
@maeghan: ja hij gaat binnenkort ook even met me mee naar een sessie..hopen dat we er dan wat meer uit gaan komen..

nee, het is niet erg als hij een kwartier te laat komt. Is ook zo.Maar het is wel irritant als je na ruime 13 maanden relatie nog geen moment gehad heb dat je vriend een keer op tijd kwam. Maar goed, dit zijn dingen die je misschien wel moet accepteren in een relatie, en dit is ook een voorbeeld wat nou niet bepaald een grote impact heeft op onze relatie. Er zijn andere dingen die grotere rollen spelen, maar goed..het was eventjes een voorbeeld