Problemen oplossen doe je maar via pm, anders wordt dit zon bagger topic!!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Stuur nu eens een PM Wes.
Komt deze niet in Europa uit? Ziet er mooi uitquote:
Stuur eens een test PM.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Problemen oplossen doe je maar via pm, anders wordt dit zon bagger topic!!!!!
Dat soort dingen kun je beter hier besprekenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Stuur nu eens een PM Wes.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je beter hier bespreken
Mwhahahaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je beter hier bespreken
Je pm inbox zit vol.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:01 schreef Survivalism het volgende:
Ligt het aan mij of is die Skate 2 demo echt ontiegelijk lelijk?
Ik vind het eigenlijk een stuk minder dan deel 1, die was gewoon spannend.
En natuurlijk dat kut tijd winnen om te kunnen spelen.
Dat laatste zit natuurlijk alleen in de demo hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:01 schreef Survivalism het volgende:
Ligt het aan mij of is die Skate 2 demo echt ontiegelijk lelijk?
Ik vind het eigenlijk een stuk minder dan deel 1, die was gewoon spannend.
En natuurlijk dat kut tijd winnen om te kunnen spelen.
Ja maar ik ben echt noooit online aangezien ik geen internet op mn PS3 heb, maarja aardig van je, PM je ooit nog weleens als ik wel online kan ergens andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:39 schreef bukake het volgende:
Als je iemand joined die de DLC heeft kun je ze ook halen.
Als ik online ben op PSN * TDN * kun je me joinen als je ff message stuurt.
No wai.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat laatste zit natuurlijk alleen in de demo he
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben echt noooit online aangezien ik geen internet op mn PS3 heb, maarja aardig van je, PM je ooit nog weleens als ik wel online kan ergens anders
Kan er niks aan doen joh, woon anti-kraak, heb wel internet uit de lucht op me laptop, maar me PS3 pikt die net niet op.. En geen zin om een jaarcontract internet af te sluiten en er dan vervolgens na een maand uit moeten..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:49 schreef bukake het volgende:
[..]
Console Gaming zonder high speed internet
Koop een N64 man
ik woon ook anti kraak...en mn internet is gewoon maandelijks opzegbaar..en dat niet alleen 4 tot 6maanden van te voren moet er een sloopvergunning aangevraagd zijn (iig @ enschede) dus je kan ver van te voren weten of je eruit moet of nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen joh, woon anti-kraak, heb wel internet uit de lucht op me laptop, maar me PS3 pikt die net niet op.. En geen zin om een jaarcontract internet af te sluiten en er dan vervolgens na een maand uit moeten..
Ik woon niet op die manier anti-kraak, maar op de manier dat de villa waarin ik woon zo verkocht kan worden, en ik er dan na 2 weken uit moet...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:11 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik woon ook anti kraak...en mn internet is gewoon maandelijks opzegbaar..en dat niet alleen 4 tot 6maanden van te voren moet er een sloopvergunning aangevraagd zijn (iig @ enschede) dus je kan ver van te voren weten of je eruit moet of niet
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet je verwijderde berichten ook weggooien Cybje
In Amerika ja, hier in europa mag je de tas-poppetje-ketting-patch wegstrepenquote:
Lees zijn comment nog eens een keertje door....quote:
Prachtig,.... zelf ga ik voor de steel edition!quote:
OMFG MEGATON UPDATE ONDERWEGquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:04 schreef Vince22 het volgende:
Even heel wat anders: Hoe lang is het geleden sinds de laatste firmware update?
Europese DVD's en veel Blu-rays zullen er niet op draaien. Die zou je dan ook uit die regio moeten importeren. Een regiolock voor games op de PS3 bestaat niet. Wel is het soms zo dat je alleen op servers kan komen in de regio de game is verkocht. Voorbeeldje. Je haalt een game uit japan en speelt hem in NL. Bij sommige games kom je dan alleen op japanse servers. Maar dit soort dingen komen volgens mij niet heel erg vaak voor.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:28 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo min broer gaat in februari naar japan. Ik vroeg dus aan hem of die voor mij een (witte) PS3 mee kon nemen maar is dit wel verstandig? krijg je hem zo de vliegtuig in en krijg je geen gezeik met regiolock etc. en hoe duur is de Ps3 daar vergeleken hier.
Ik had de PS3 in mijn rugzak meegenomen als handbagage. Dan zien ze het niet. Ik had ook m'n tv meegenomen in een dikke doos en die wilden ze wel ff zien ja. Dan kan je dokken. Gelukkig had ik het bonnetje van de tv meegenomenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:28 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo min broer gaat in februari naar japan. Ik vroeg dus aan hem of die voor mij een (witte) PS3 mee kon nemen maar is dit wel verstandig? krijg je hem zo de vliegtuig in en krijg je geen gezeik met regiolock etc. en hoe duur is de Ps3 daar vergeleken hier.
Woon jij daar bij de postkantoor?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:11 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik woon ook anti kraak...en mn internet is gewoon maandelijks opzegbaar..en dat niet alleen 4 tot 6maanden van te voren moet er een sloopvergunning aangevraagd zijn (iig @ enschede) dus je kan ver van te voren weten of je eruit moet of niet
ik woon niet bij het postkantoor, maar in de wijk velve-lindehof...je weet wel 1 van de PRACHTwijken in nederlandquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:48 schreef rakotto het volgende:
[..]
Woon jij daar bij de postkantoor?Of woon jij niet in een anti-kraak in Enschede?
Nou het gaat er niet echt om dat die wit is maar als het toch niks uitmaakt en hij naar japan gaat, heb ik graag een witte.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:43 schreef bukake het volgende:
Of je wacht tot de witte ps3 in nederland zelf te koop is.
Ben blij dat ik er weggegaan ben.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:55 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik woon niet bij het postkantoor, maar in de wijk velve-lindehof...je weet wel 1 van de PRACHTwijken in nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |