Ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Even de lunch opleuken:
[ afbeelding ]
Jij leest zeker nooit Stamgasten?quote:
Goed voornemenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed heIk probeer te switchen naar bruinbrood, meer groente en fruit en minder cola
Wellicht dat het dan ook wat beter met me gaat.
Zeldenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij leest zeker nooit Stamgasten?
Uhuhquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan zo bij RTL Boulevard aan de slag...
Oeh ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Het huis begint er mooi uit te zien
Morgen fotos(vandaag werd het te donker)
Dat niet zo zeer, maar ik zit nu even ouderwets oude muzieknummers aan elkaar te mixen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat iedereen moe is van het doorlezen van de afgelopen 2 topics.
Heb je weer een show om te draaien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, maar ik zit nu even ouderwets oude muzieknummers aan elkaar te mixen...
En vindt je dat jammer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Weekend![]()
Mijn eerste zoen weet ik trouwens ook nog weljaar of 10 terug, daarna dat meisje echt nooit meer gezien
Nee, just for fun.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je weer een show om te draaien?
Haha jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat iedereen moe is van het doorlezen van de afgelopen 2 topics.
Hehe ik wilde eigenlijk voorstellen die volgende week te gaan kijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha jakomt mij niet slecht uit hoor, had toch geen tijd
nu weekendraad eens welke film ik vanavond ga kijken?
Ik leg ze niet vast, zit meer wat te klooien met stukjes muziek (sampling) en overgangen van nummers...quote:
Owquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehe ik wilde eigenlijk voorstellen die volgende week te gaan kijken
Ja ik had zo bedacht dat er in de bios niet veel soeps draait en het nu toch echt een keer tijd wordt dat je hem zietquote:
Koud kunstje toch voor een CampZoner?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
PC doet weer moeilijkBen bang dat ik binnenkort windows opnieuw mag gaan installeren
Ja maar heb er geen zin inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koud kunstje toch voor een CampZoner?
Nee, als ik m'n vrienden mag geloven was dat helemaal niet ergquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, als ik m'n vrienden mag geloven was dat helemaal niet erg
Ik mag straks naar een bruiloft. Wel een vreemd idee dat een vriendin van me nu al gaat trouwen.quote:
Wacht maar tot je d'r achter een kinderwagen ziet lopen, terwijl jij nog single bent...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik mag straks naar een bruiloft. Wel een vreemd idee dat een vriendin van me nu al gaat trouwen.
Ja, ze doet haar best maar iddquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar tot je d'r achter een kinderwagen ziet lopen, terwijl jij nog single bent...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Stiefvader folterde Davey (17) de dood inMijn hemel
Ik heb hier echt geen woorden voor
is het hier volledig mee eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:03 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster start nu de originele versie van Infinty van Guru Josh in en vind die toch stukken beter dan dat slappe aftreksel wat nu in de hitlijsten staat...
ken het niet (was toen ook niet echt mijn muziek).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:44 schreef MadMaster het volgende:
Kom net deze oude plaat tegen. Krankzinnig...
Kun je dat niet los kopen? Dat had ik nog wel 1 voor je gehad..quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Best duur trouwens10 euro
Wel voor 20 velletjes maar we hebben er maar 1 nodig
Ook lekker. Ik ben zelf het meest van goed volkoren. Wat ook ooit wel lekker is: verser dan vers wit brood, ongesneden en dan zelf dubbeldikke plakken makenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Stiefvader folterde Davey (17) de dood inMijn hemel
Ik heb hier echt geen woorden voor
Dus de volgende keer dat ik zo'n mokkel op tv zie en ik krijg de neiging om contacten te gaan leggen, kan ik beter met jou contact opnemen dan met het nummer in het schermquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. Weet je wat pas lomp is? Dat er een tijdje geleden één of andere politicus kwam die twijfelde of het allemaal wel echt was
Dus of je de vrouwen die je in beeld zag ook echt wel aan de lijn kreeg. Daar is toen onderzoek naar gedaan.
Bijna al die vrouwen die je daar ziet komen uit Tjechie. Een aantal die je de afgelopen jaren hebt gezien heb ik zelf nog mee gewerkt
Als er iets nep is dan is het die zooi wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |