3quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:11 schreef Richfield het volgende:
nog maar ruim 4 maanden
de meeste festivals hebben zo ver van te voren al we meer dan 1 naam
Op pinkpop zelfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef Kekaa het volgende:
Ik wacht gewoon af wat er komt. Lowlands maakt toch meestal namen bekend na de presentatiedinges van Pinkpop?
Ze zouden het inderdaad best een andere naam kunnen geven... persoonlijk ben ik voor "Holocaust Memorial Day".quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:01 schreef navvy het volgende:
5 mei weer festival? ksnap dat t leuk is bandjes te horen maar moet t nog steeds bevrijdingsfestival heten? Tis meer dan 60 jaar gelee en de overlevenden van 40-45 zijn of dood of kunnen t zich niet herinneren of worden niet meer serieus genomen. Aan de andere kant zou het wel weer leuk zijn als we elke oorlog zouden herdenken.......elke maand weer een feestje..........is 't toch nog ergens goed voor geweest.
Is al wel bekend, is alleen nog niet bekend gemaakt... subtiel verschilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef stbabylon het volgende:
Dat is nog lang niet bekend.
Het zet je wel aan het denken ja, stel je nou eens voor dat je nog maar 3 maanden te leven zou hebben... de prijzenoorlog in de supermarkten lijkt dan totaal niet belangrijk meer. Pas als je je eigen egoisme aan de kant kunt zetten en erg vrede mee hebt dat je kleiner gaat wonen en een zandbak op je buik krijgt, pas dan besef je dat de prijzenoorlog weldegelijk relevant is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:17 schreef navvy het volgende:
Dat is al in 3 maanden! Voor een kankerpatient een heel leven, voor ons een vloek en een zucht!
Prima wonen als je een tokkie bent, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:20 schreef neen het volgende:
Voicst is tof
Morgen heb ik een gesprek @ windesheim en als dat een beetje oke verloopt ga ik even naar een kamer/studio in de Veemarkt straat kijken..... iemand die weet of dat een beetje oke wonen is?
Goed van je af loeien en lekker schijten, maak je vast een goeie beurt. Blijft een veemarkt he!quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:20 schreef neen het volgende:
Voicst is tof
Morgen heb ik een gesprek @ windesheim en als dat een beetje oke verloopt ga ik even naar een kamer/studio in de Veemarkt straat kijken..... iemand die weet of dat een beetje oke wonen is?
Ik ben nog lang niet dood dus het gaat om levend.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Prima wonen als je een tokkie bent, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Bedankt voor de tipsquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:22 schreef navvy het volgende:
[..]
Goed van je af loeien en lekker schijten, maak je vast een goeie beurt. Blijft een veemarkt he!
Nog maar 3 maanden, dan blijft een laatste waarschuwing ook echt een laatste waarschuwing......voor 3 maanden. Dan is de term permban niet meer nodig, of wel? Want dan is die laatste waarschuwing eigenlijk wel een permban.........want dan ben je al dood. En dan gaan ze bandjes inhuren om op jouw sterfdag, of je 1-jarige permban, een feestje te vieren terwijl je zelf dood bent en niet mee kan zuipen.....damn!quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Het zet je wel aan het denken ja, stel je nou eens voor dat je nog maar 3 maanden te leven zou hebben... de prijzenoorlog in de supermarkten lijkt dan totaal niet belangrijk meer. Pas als je je eigen egoisme aan de kant kunt zetten en erg vrede mee hebt dat je kleiner gaat wonen en een zandbak op je buik krijgt, pas dan besef je dat de prijzenoorlog weldegelijk relevant is.
5 mei is tegenwoordig dan ook een viering van de vrijheid. Alle eindes van alle oorlogen wordt gevierd. Net zoals op 4 mei alle oorlogslachtoffers worden herdacht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Ze zouden het inderdaad best een andere naam kunnen geven... persoonlijk ben ik voor "Holocaust Memorial Day".
Voor elke oorlog een feestje ben ik ook wel voor, maar dan wel een vrije dag voor elke oorlog en met terugwerkende kracht graag... dus alleen al voor de 80 jarige oorlog die niet eens 80 jaar duurde maar langer wil ik minimaal een jaar vrij hebben.
Maar komt wel op hetzelfde neer, wij weten het nog niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Is al wel bekend, is alleen nog niet bekend gemaakt... subtiel verschil
Als je dicht bij de supermarkt zit niet... vrachtwagens die sochtends vroeg komen laden en lossen enzo...quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:20 schreef neen het volgende:
Voicst is tof
Dus als iedereen dood is, of het is vergeten die het heeft meegemaakt kan het wel weer afgeschaft worden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:01 schreef navvy het volgende:
5 mei weer festival? ksnap dat t leuk is bandjes te horen maar moet t nog steeds bevrijdingsfestival heten? Tis meer dan 60 jaar gelee en de overlevenden van 40-45 zijn of dood of kunnen t zich niet herinneren of worden niet meer serieus genomen. Aan de andere kant zou het wel weer leuk zijn als we elke oorlog zouden herdenken.......elke maand weer een feestje..........is 't toch nog ergens goed voor geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |