abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65451020
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:11 schreef Richfield het volgende:
nog maar ruim 4 maanden

de meeste festivals hebben zo ver van te voren al we meer dan 1 naam
3
pi_65451734
*poef* nu is het weg
pi_65452083
Voicst, Miss Montreal (goh, verassssssing) en Kytemans tot nu toe dus.

Het begint goed.

En me nu al druk maken over festivals is voor mij niet ongewoon. Ik zit ook vooruit te kijken naar Paaspop (Toy Dolls & Volbeat), BFO en Lowlands. Waarbij die laatste pas in augustus is. En hoogst ws. gooi ik er nog wat andere tussendoor ook. De zomer is voor festivals, bier en heel veel zon.
pi_65453139
Ik ga gewoon voor veel zelf spelen
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!
pi_65464524
Ik wacht gewoon af wat er komt. Lowlands maakt toch meestal namen bekend na de presentatiedinges van Pinkpop?
pi_65465473
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef Kekaa het volgende:
Ik wacht gewoon af wat er komt. Lowlands maakt toch meestal namen bekend na de presentatiedinges van Pinkpop?
Op pinkpop zelf
pi_65465925
Wanneer is Voicst? .
Die wil ik zien. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_65471521
5 mei dus

maar daar hoef je niet voor naar zwolle

ze zijn de helli-act
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!
pi_65475419
Hoe laat zijn ze op 5 mei in Zwolle bedoelde ik. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_65476132
Dat is nog lang niet bekend.
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:01:49 #186
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_65476891
5 mei weer festival? ksnap dat t leuk is bandjes te horen maar moet t nog steeds bevrijdingsfestival heten? Tis meer dan 60 jaar gelee en de overlevenden van 40-45 zijn of dood of kunnen t zich niet herinneren of worden niet meer serieus genomen. Aan de andere kant zou het wel weer leuk zijn als we elke oorlog zouden herdenken.......elke maand weer een feestje..........is 't toch nog ergens goed voor geweest.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:09:48 #187
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_65477087
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:01 schreef navvy het volgende:
5 mei weer festival? ksnap dat t leuk is bandjes te horen maar moet t nog steeds bevrijdingsfestival heten? Tis meer dan 60 jaar gelee en de overlevenden van 40-45 zijn of dood of kunnen t zich niet herinneren of worden niet meer serieus genomen. Aan de andere kant zou het wel weer leuk zijn als we elke oorlog zouden herdenken.......elke maand weer een feestje..........is 't toch nog ergens goed voor geweest.
Ze zouden het inderdaad best een andere naam kunnen geven... persoonlijk ben ik voor "Holocaust Memorial Day".
Voor elke oorlog een feestje ben ik ook wel voor, maar dan wel een vrije dag voor elke oorlog en met terugwerkende kracht graag... dus alleen al voor de 80 jarige oorlog die niet eens 80 jaar duurde maar langer wil ik minimaal een jaar vrij hebben.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:13:04 #188
44649 beelz
pi_65477160
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef stbabylon het volgende:
Dat is nog lang niet bekend.
Is al wel bekend, is alleen nog niet bekend gemaakt... subtiel verschil
Besef Regulier!
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:17:21 #189
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_65477250
Dat is al in 3 maanden! Voor een kankerpatient een heel leven, voor ons een vloek en een zucht!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:20:05 #190
236335 neen
schone schijn
pi_65477298
Voicst is tof
Morgen heb ik een gesprek @ windesheim en als dat een beetje oke verloopt ga ik even naar een kamer/studio in de Veemarkt straat kijken..... iemand die weet of dat een beetje oke wonen is?
het lijkt niet wat het is
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:20:58 #191
44649 beelz
pi_65477318
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:17 schreef navvy het volgende:
Dat is al in 3 maanden! Voor een kankerpatient een heel leven, voor ons een vloek en een zucht!
Het zet je wel aan het denken ja, stel je nou eens voor dat je nog maar 3 maanden te leven zou hebben... de prijzenoorlog in de supermarkten lijkt dan totaal niet belangrijk meer. Pas als je je eigen egoisme aan de kant kunt zetten en erg vrede mee hebt dat je kleiner gaat wonen en een zandbak op je buik krijgt, pas dan besef je dat de prijzenoorlog weldegelijk relevant is.
Besef Regulier!
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:22:13 #192
44649 beelz
pi_65477342
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:20 schreef neen het volgende:
Voicst is tof
Morgen heb ik een gesprek @ windesheim en als dat een beetje oke verloopt ga ik even naar een kamer/studio in de Veemarkt straat kijken..... iemand die weet of dat een beetje oke wonen is?
Prima wonen als je een tokkie bent, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Besef Regulier!
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:22:43 #193
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_65477354
quote:
Voicst is tof
Goed van je af loeien en lekker schijten, maak je vast een goeie beurt. Blijft een veemarkt he!
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:24:44 #194
236335 neen
schone schijn
pi_65477399
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:22 schreef beelz het volgende:

[..]

Prima wonen als je een tokkie bent, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Ik ben nog lang niet dood dus het gaat om levend.
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:22 schreef navvy het volgende:

[..]

Goed van je af loeien en lekker schijten, maak je vast een goeie beurt. Blijft een veemarkt he!
Bedankt voor de tips
het lijkt niet wat het is
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:26:18 #195
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_65477430
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:20 schreef beelz het volgende:

[..]

Het zet je wel aan het denken ja, stel je nou eens voor dat je nog maar 3 maanden te leven zou hebben... de prijzenoorlog in de supermarkten lijkt dan totaal niet belangrijk meer. Pas als je je eigen egoisme aan de kant kunt zetten en erg vrede mee hebt dat je kleiner gaat wonen en een zandbak op je buik krijgt, pas dan besef je dat de prijzenoorlog weldegelijk relevant is.
Nog maar 3 maanden, dan blijft een laatste waarschuwing ook echt een laatste waarschuwing......voor 3 maanden. Dan is de term permban niet meer nodig, of wel? Want dan is die laatste waarschuwing eigenlijk wel een permban.........want dan ben je al dood. En dan gaan ze bandjes inhuren om op jouw sterfdag, of je 1-jarige permban, een feestje te vieren terwijl je zelf dood bent en niet mee kan zuipen.....damn!
pi_65479926
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:09 schreef beelz het volgende:

[..]

Ze zouden het inderdaad best een andere naam kunnen geven... persoonlijk ben ik voor "Holocaust Memorial Day".
Voor elke oorlog een feestje ben ik ook wel voor, maar dan wel een vrije dag voor elke oorlog en met terugwerkende kracht graag... dus alleen al voor de 80 jarige oorlog die niet eens 80 jaar duurde maar langer wil ik minimaal een jaar vrij hebben.
5 mei is tegenwoordig dan ook een viering van de vrijheid. Alle eindes van alle oorlogen wordt gevierd. Net zoals op 4 mei alle oorlogslachtoffers worden herdacht.
pi_65479932
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:13 schreef beelz het volgende:

[..]

Is al wel bekend, is alleen nog niet bekend gemaakt... subtiel verschil
Maar komt wel op hetzelfde neer, wij weten het nog niet.
pi_65483881
quote:
Voicst is tof
Als je dicht bij de supermarkt zit niet... vrachtwagens die sochtends vroeg komen laden en lossen enzo...
En daarnaast vind ik het best een kleine ruimte voor zoveel geld.
pi_65483998
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:01 schreef navvy het volgende:
Dus als iedereen dood is, of het is vergeten die het heeft meegemaakt kan het wel weer afgeschaft worden?
Ik vind het juist goed dat 4 en 5 mei nog steeds gevierd worden... en juist daardoor niet vergeten. Je vrijheid is niet zomaar iets wat er gewoon is.
pi_65484460
Vrijheid is: je helemaal volzuipen terwijl je naar bandjes luistert.

En dat had niet gekunt als de Duitsers hier nog zaten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')