Water is er weer, is er twee uurtjes af geweest denk ik.:)quote:Op maandag 19 januari 2009 18:57 schreef Richfield het volgende:
en hoe is het met het water?
Alsof het op normale ochtenden daar niet retedruk is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef annoylikethewind het volgende:
Iemand een idee wat er vanochtend (rond half negen, kwart voor negen) aan de hand was bij het station? Overal politie, een ambulance en een leuke verkeersopstopping... Dat moet een reden hebben
Wel grappig: ik fietste (over de stoep, je moet toch wat als de bussen de gehele weg innemen) langs twee van die pliesiemensjes, hoor ik de één tegen de ander zeggen: "Dit zou nog wel eens dramatisch kunnen worden". Ik had echt zoiets van: Ja, want het gaat nu lekker soepel.
Well, duh. Het was nu wel ietsje pietsje drukker. Het ging me ook om de hoeveelheid pliesie, niet om de verkeerssituatie alleen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsof het op normale ochtenden daar niet retedruk is.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Well, duh. Het was nu wel ietsje pietsje drukker. Het ging me ook om de hoeveelheid pliesie, niet om de verkeerssituatie alleen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:35 schreef navvy het volgende:
Ik ben weer terug, na vele smeekbedes mag ik weer posten. Vanaf nu houd ik van jullie allemaal
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:35 schreef navvy het volgende:
Ik ben weer terug, na vele smeekbedes mag ik weer posten. Vanaf nu houd ik van jullie allemaal
Welkom terugquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:35 schreef navvy het volgende:
Bans worden hier niet besproken buufquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef annoylikethewind het volgende:
WB Buur! Wat had je voor stouts gedaan?
totdat je een paar liter alfa in navvy hebt gegoten....quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef navvy het volgende:
[..]
Bans worden hier niet besproken buuf
maarja als je er dan toch bent om er alfa in te gieten kun je het net zo goed face 2 face vragenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
totdat je een paar liter alfa in navvy hebt gegoten....
Dat gaat vanzelf!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
totdat je een paar liter alfa in navvy hebt gegoten....
Wist ik niet eens. Oeps. Zo zie je maar hoe weinig ik op Fok rondhang.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef navvy het volgende:
[..]
Bans worden hier niet besproken buuf
Elke meter is er 1 buuf.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Wist ik niet eens. Oeps. Zo zie je maar hoe weinig ik op Fok rondhang.
In persoon vragen? Navvy woont toch wel 50 meter verder hoor!
elke meter is 1 alfa?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |