Zo hoor ik het graag ouwe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag laat Ajax in Nijmegen zien hoe je moet voetballenAFCA
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AFCAIk ben dan ook niet zo heel lang Ajacied in hart en nieren.
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laten we maar zelf is een paar wedstrijden achter elkaar winnen, en dan kunnen we Ajax weer uitlachen
Jorien 2²quote:
Hmm ik? Ik ben toch niet voor PSVquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Oh fijn, de Jorien uit het zuiden dus
misschien dat manchester city meer biedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze hebben 12 miljoen voor hem over
Suarez naar City. Alsjeblieft zeg...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:31 schreef Nicasius het volgende:
[..]
misschien dat manchester city meer bied
Inderdaad. Als Suarez t voor het geld deed was ie wel naar een club in rusland ofzo gegaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suarez naar City. Alsjeblieft zeg...
Die gozer doet een flinke stap terug, waarom verbasst mij dat niet?quote:
Het domste is nog dat hij er meer van verwacht had, hij mist dus realiteitsbesef. hehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die gozer doet een flinke stap terug, waarom verbasst mij dat niet?
Ja laten we hem daar lekker verzuipen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef MaxC het volgende:
Als City komt kunnen we wel mooi 50 miljoen vragen
Tuurlijk had hij er meer van verwacht, anders was hij nooit naar Sevilla vertrokken. Vind het wel goed van hem dat hij deze stap terug maakt om speelminuten te maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het domste is nog dat hij er meer van verwacht had, hij mist dus realiteitsbesef. hehe
Het is warmer in Genkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die gozer doet een flinke stap terug, waarom verbasst mij dat niet?
quote:De wedstrijd Jong Feyenoord - Jong Ajax is door de KNVB verplaatst van maandag 19 januari naar donderdag 12 februari, aanvang 18.30 uur.
quote:'Davids pakt in Argentinië de draad weer op'
Na ruim een half jaar staat Edgar Davids voor een terugkeer op de velden. In Argentinië wordt de linkspoot in verband gebracht met River Plate.
Davids zou zijn carrière willen afsluiten in de Argentijnse competitie, waarbij River Plate de voorkeur heeft van de 35-jarige middenvelder. Los Millonarios hebben bij monde van trainer Néstor Gorosito kenbaar gemaakt op zoek te zijn naar een verdedigende middenvelder, waarbij ook de namen Cristian Fabbiani, Humberto Mendoza en Aquivaldo Mosquera zijn gevallen.
Onder andere TyC meldt dat Davids niet alleen zijn licht heeft opgestoken bij River. De oud-Ajacied, die op 18 mei tegen FC Twente voor het laatst binnen de lijnen kwam, zou ook geen problemen hebben met een dienstverband bij Boca Juniors, Independiente of Newell's Old Boys.
Sinds zijn vertrek bij Ajax in de zomer van 2008 hebben verschillende clubs zich sterk gemaakt voor de komst van Davids. Maar Genoa en Kocaelispor bleken uiteindelijk niet bij machte de oud-international te verleiden tot een dienstverband.
Overmars is in ieder geval een businessman.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Overmars mag wel bij ajax doen wat Jan van Halst bij Twente doet.
Prima verdediging, me dunkt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:21 schreef Wooldoor het volgende:
Anders zou je zondag zo kunnen spelen: Silva - van der Wiel - Wielaert - Vertonghen
Enige speler die nog alles heeft gespeeld tot nu toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonde dat Vermaelen niet speelt.
Best mogelijke optie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:21 schreef Wooldoor het volgende:
Anders zou je zondag zo kunnen spelen: Silva - van der Wiel - Wielaert - Vertonghen
Daar krijgen we dan eventueel ook nog een percentage van neem ik aan?quote:Man City 16 milj voor Nigel de Jong
Nigel de Jong wordt door Manchester City-manager Mark Hughes gezien als de ideale verbindingsspeler tussen verdediging en aanval. De koopgrage club uit Engeland heeft zestien miljoen euro over voor de middenvelder van Hamburger SV. De oud-Ajacied staat echter op het punt om zijn contract met één seizoen te verlengen en de best betaalde speler van die Rothosen te worden.
Ja, daar lijkt me niet veel mis mee eigenlijk.quote:
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:41 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Daar krijgen we dan eventueel ook nog een percentage van neem ik aan?
Elke voetballer, zo niet elk mens, is een liefhebber van geld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:44 schreef Pritt het volgende:
Nigel als liefhebber van geld past prima tussen die rattenbende daar.
Sommige mensen nemen genoegen met een mooie baan bij Ajax en 1 Bentley.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Elke voetballer, zo niet elk mens, is een liefhebber van geld.
Niet mee eens. Nigel doet het goed in Hamburg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef BB-boy het volgende:
16 miljoen voor Nigel
Dat is nog belachelijker dan 100 miljoen voor Kaka.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:21 schreef Wooldoor het volgende:
Vertonghen heeft een publiekswissel gehad tegen volgens mij Vitesse.quote:
Het is een degelijke speler, maar 16 miljoen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Nigel doet het goed in Hamburg.
Dat weet ik niet meer, zou kunnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vertonghen heeft een publiekswissel gehad tegen volgens mij Vitesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |