abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65082767
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:36 schreef Pritt het volgende:

[..]

Steek jij het stadion even in de fik?
Zonde, zit een Ajax shirt ergens in het beton
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65082802
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Mij zullen ze niet zien bij de thuiswedstrijd. Misschien in het home en anders gewoon lekker in de kroeg.
. Zelfs Ajax - Fiorentina niet in de Arena? Leukste affiche sinds Inter thuis.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2009 @ 19:39:41 #93
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65082856
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

AFCAsupportersclub
Zijn mening over de ArenA is vrijwel 100% gelijk aan die van mij over het stadion ... - ik HAAT grachten, sintelbanen etc tussen het veld en tribunes. Tribunes moeten tegen het veld aan zitten!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_65082884
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Mij zullen ze niet zien bij de thuiswedstrijd. Misschien in het home en anders gewoon lekker in de kroeg.
Daar sluit ik me bij aan
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65083328
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Een kampioenschap.
Ja oké
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
pi_65083412
quote:
Leonardo staat in de nadrukkelijke belangstelling van Trabzonspor. Een delegatie van de Turkse club zouden naar verluidt de laatste dagen onderhandelden met Ajax.

Ajaxshowtime meldt dat Ajax de 25-jarige Leonardo toestemming heeft gegeven om met Trabzonspor te praten. De onderhandelingen tussen Leo's zaakwaarnemer en de club zouden al in volle gang zijn.

Het is onduidelijk welk bedrag er met de mogelijk transfer is gemoeid.
Goed nieuws, laat Elia maar komen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:57:24 #97
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_65083515
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:54 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Goed nieuws, laat Elia maar komen.
Dacht ik ook
Jawel, je keek.
pi_65083637
quote:
Marco van Basten kiest voor Maarten Stekelenburg als eerste doelman.Van Basten heeft de knoopt doorgehakt en kiest voor de ervaren keeper.

De trainer liet in Portugal nog weten dat ze allebei evenveel kans maakten op een basisplaats. Dit omdat Vermeer de afgelopen maanden als stand-in van de revaliderende Stekelenburg een goede indruk heeft achter gelaten.

Stekelenburg zei vorige week zondag al in De Telegraaf dat hij er van uit ging dat hij komend weekeinde 'gewoon' op doel zou staan. Van Basten gaat de keuze voor doelman overigens niet per wedstrijd bekijken
pi_65083676
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

. Zelfs Ajax - Fiorentina niet in de Arena? Leukste affiche sinds Inter thuis.
De tegenstander interesseert me echt niet. Maar het kost me allemaal wat teveel geld zo, dus sla ik deze wedstrijd lekker over.
pi_65083913
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Viel te verwachten natuurlijk, het is mij om het even.
pi_65084056
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Mooi. Vermeer zijn tijd komt nog wel.
pi_65084854
Steek
pi_65084905
Zei ik toch. Denk dat iedereen dat wel wist.
Maar je gaat niet tegen Vermeer, die uitstekend keepte, zeggen; "nou pik, bedankt. Nu ga je weer richting bank".
-
pi_65084957
Vermeer moet verhuurd worden aan een Heerenveen ofzo.
pi_65085060
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zei ik toch. Denk dat iedereen dat wel wist.
Maar je gaat niet tegen Vermeer, die uitstekend keepte, zeggen; "nou pik, bedankt. Nu ga je weer richting bank".
Vermeer gaat er gelukkig ook wel goed en realistisch mee om geloof ik, al gun ik hem op de lange termijn nou geen Fred Grim carriere.
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:37:31 #106
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65085103

.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_65085191
Na het lezen van dat artikel was ik nog positiever over de titelkansen dan voor de start van het seizoen, lijkt echt een goede sfeer te hangen nu!

helaas bij AZ voorlopig ook nog, maarja
pi_65086551
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Vermeer gaat er gelukkig ook wel goed en realistisch mee om geloof ik, al gun ik hem op de lange termijn nou geen Fred Grim carriere.
Het zou wel mooi zijn als Vermeer net zo'n volle prijzenkast gaat krijgen als Grim.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65086822
Op deze manier blijft Vermeer op het tweede plan, ook hij zal wel een keer gaan denken aan een andere club.
pi_65086886
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:21 schreef Wooldoor het volgende:
Op deze manier blijft Vermeer op het tweede plan, ook hij zal wel een keer gaan denken aan een andere club.
Tja... het lijkt duidelijk dat komende zomer Stekelenburg of Vermeer weggaat ja. Geen van beiden heeft zin om op de bank te zitten lijkt me, en dat kan ik begrijpen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_65088906
http://media.rtvoost.nl/media/142743.asf

Geen gelimiteerde transfersom in het contract van Elia, aldus Monsterman.
pi_65089181
Kan ik me toch weinig bij voorstellen. Elia is echt niet zo dom en Monsterman liegt wel vaker.
pi_65089224
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Tja... het lijkt duidelijk dat komende zomer Stekelenburg of Vermeer weggaat ja. Geen van beiden heeft zin om op de bank te zitten lijkt me, en dat kan ik begrijpen.
Dat lijkt mij helemaal niet duidelijk. Stekelenburg blijft nog jaren bij Ajax, en Vermeer zal wel niet verlengen en dus in de zomer van 2010 transfervrij de club verlaten.
pi_65089318
Waarom is Elia dom? Zo ging het met Engelaar toch ook
pi_65089324
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
http://media.rtvoost.nl/media/142743.asf

Geen gelimiteerde transfersom in het contract van Elia, aldus Monsterman.
Wielaert zou ook bij Twente blijven volgens Munsterman.
Munsterman zei dat ze ook niet meer met clausules gingen werken, helaas ging Wilkshere wel door een clausule weg
pi_65089347
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat lijkt mij helemaal niet duidelijk. Stekelenburg blijft nog jaren bij Ajax, en Vermeer zal wel niet verlengen en dus in de zomer van 2010 transfervrij de club verlaten.
Als Vermeer komend seizoen geen perspectief heeft op een basisplaats, gaat hij weg denk ik. Als hij niet verlengt zal Ajax hem best willen verkopen om er ten minste nog iets aan te verdienen.
pi_65089425
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef versteegrob het volgende:
Waarom is Elia dom? Zo ging het met Engelaar toch ook
Omdat Elia ook wel inziet dat Ajax een niveau hoger is en dat Ajax zeer veel interesse in hem heeft. Met Ajax speelt hij mogelijk volgend seizoen CL. Hij gaat echt geen 3-jarig contract tekenen met Twente zonder gelimiteerde transfersom.
pi_65089492
Overigens zit Leonardo dicht aan tegen een transfer naar Turkije. Ajax heeft gezegd dat ze Elia willen als Leonardo vertrekt. Ik zou niet verbaast zijn als Elia alsnog komt deze maand.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:27:52 #119
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_65089831
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef Dvm86 het volgende:
Overigens zit Leonardo dicht aan tegen een transfer naar Turkije. Ajax heeft gezegd dat ze Elia willen als Leonardo vertrekt. Ik zou niet verbaast zijn als Elia alsnog komt deze maand.
Waar heeft Ajax dat gezegd dan?
Jawel, je keek.
pi_65089911
quote:
Helemaal niets in Amsterdam! Eljero Elia gaat bij FC Twente bijtekenen tot 2013 en blijft dus de Enschedese supporters trakteren op weergaloze dribbels en buitenaardse balcontrole. Wat er de afgelopen week ook gebeurd is. Per saldo wordt alles een stuk rooskleuriger.

Of niet? Twentesport.com weet namelijk te melden dat ook Elia straks een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract heeft staan. En dat is erg aannemelijk. Hoe normaal het tegenwoordig ook is, het is te merken dat de supporters sceptisch zijn over het nieuwe contract van onze smaakmaker.

Liep een paar dagen geleden niet onze aanvoerder de poort uit met een verlengd contract? Neem maar van mij aan dat je daar nu niet op hoeft te rekenen. Of Wielaert nu onhoudbaar was of niet. Dit contract is tijdens deze periode waterdicht. Als hij gaat, dan kunnen we het stadion opnieuw verbouwen, anders gaat hij niet.

Of hij komende zomer nog blijft is afwachten. Twente heeft ongetwijfeld een transfersom genoemd waardoor ook in de zomer veel verdiend wordt, terwijl het kamp Elia een transfersom wil laten opnemen waardoor een overgang al bij voorbaat in kannen en kruiken is. Ergens in het midden hebben ze elkaar ontmoet.

Alleen nog even krabbelen.
http://fctwente.blog.nl/g(...)gt-contract-tot-2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')