Vermeer gaat er gelukkig ook wel goed en realistisch mee om geloof ik, al gun ik hem op de lange termijn nou geen Fred Grim carriere.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zei ik toch. Denk dat iedereen dat wel wist.
Maar je gaat niet tegen Vermeer, die uitstekend keepte, zeggen; "nou pik, bedankt. Nu ga je weer richting bank".
Het zou wel mooi zijn als Vermeer net zo'n volle prijzenkast gaat krijgen als Grim.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Vermeer gaat er gelukkig ook wel goed en realistisch mee om geloof ik, al gun ik hem op de lange termijn nou geen Fred Grim carriere.
Tja... het lijkt duidelijk dat komende zomer Stekelenburg of Vermeer weggaat ja. Geen van beiden heeft zin om op de bank te zitten lijkt me, en dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:21 schreef Wooldoor het volgende:
Op deze manier blijft Vermeer op het tweede plan, ook hij zal wel een keer gaan denken aan een andere club.
Dat lijkt mij helemaal niet duidelijk. Stekelenburg blijft nog jaren bij Ajax, en Vermeer zal wel niet verlengen en dus in de zomer van 2010 transfervrij de club verlaten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tja... het lijkt duidelijk dat komende zomer Stekelenburg of Vermeer weggaat ja. Geen van beiden heeft zin om op de bank te zitten lijkt me, en dat kan ik begrijpen.
Wielaert zou ook bij Twente blijven volgens Munsterman.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
http://media.rtvoost.nl/media/142743.asf
Geen gelimiteerde transfersom in het contract van Elia, aldus Monsterman.
Als Vermeer komend seizoen geen perspectief heeft op een basisplaats, gaat hij weg denk ik. Als hij niet verlengt zal Ajax hem best willen verkopen om er ten minste nog iets aan te verdienen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat lijkt mij helemaal niet duidelijk. Stekelenburg blijft nog jaren bij Ajax, en Vermeer zal wel niet verlengen en dus in de zomer van 2010 transfervrij de club verlaten.
Omdat Elia ook wel inziet dat Ajax een niveau hoger is en dat Ajax zeer veel interesse in hem heeft. Met Ajax speelt hij mogelijk volgend seizoen CL. Hij gaat echt geen 3-jarig contract tekenen met Twente zonder gelimiteerde transfersom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:17 schreef versteegrob het volgende:
Waarom is Elia dom? Zo ging het met Engelaar toch ook
Waar heeft Ajax dat gezegd dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef Dvm86 het volgende:
Overigens zit Leonardo dicht aan tegen een transfer naar Turkije. Ajax heeft gezegd dat ze Elia willen als Leonardo vertrekt. Ik zou niet verbaast zijn als Elia alsnog komt deze maand.
http://fctwente.blog.nl/g(...)gt-contract-tot-2013quote:Helemaal niets in Amsterdam! Eljero Elia gaat bij FC Twente bijtekenen tot 2013 en blijft dus de Enschedese supporters trakteren op weergaloze dribbels en buitenaardse balcontrole. Wat er de afgelopen week ook gebeurd is. Per saldo wordt alles een stuk rooskleuriger.
Of niet? Twentesport.com weet namelijk te melden dat ook Elia straks een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract heeft staan. En dat is erg aannemelijk. Hoe normaal het tegenwoordig ook is, het is te merken dat de supporters sceptisch zijn over het nieuwe contract van onze smaakmaker.
Liep een paar dagen geleden niet onze aanvoerder de poort uit met een verlengd contract? Neem maar van mij aan dat je daar nu niet op hoeft te rekenen. Of Wielaert nu onhoudbaar was of niet. Dit contract is tijdens deze periode waterdicht. Als hij gaat, dan kunnen we het stadion opnieuw verbouwen, anders gaat hij niet.
Of hij komende zomer nog blijft is afwachten. Twente heeft ongetwijfeld een transfersom genoemd waardoor ook in de zomer veel verdiend wordt, terwijl het kamp Elia een transfersom wil laten opnemen waardoor een overgang al bij voorbaat in kannen en kruiken is. Ergens in het midden hebben ze elkaar ontmoet.
Alleen nog even krabbelen.
Bron?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:20 schreef Dvm86 het volgende:
Ajax heeft gezegd dat ze Elia willen als Leonardo vertrekt.
En even showen met z'n dikke audiquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef koningdavid het volgende:
Niet heel veel gemist. Urby ging die kids even wat levenslessen geven.
ik heb m gister gekocht. Best een tof interview met Cvitanich. Wilde eigelijk de sportweek halen omdat daar een interview met Marco in stond maar die was uitverkocht.quote:
en:quote:Geen contract voor Grigalava
Volgens het Algemeen Dagblad ziet Ajax ervan om Gia Grigalava een contract aan te bieden. De 19-jarige Russische verdediger trainde de laatste dagen met Jong Ajax mee. De stage van de linksbenige verdediger werd onlangs met een week verlengd, maar hij wist uiteindelijk geen contract af te dwingen.
quote:15/1/2009 - Rommedahl mogelijk na het weekend naar NEC
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
Het Algemeen Dagblad meldt dat NEC hoopt na het weekeinde Dennis Rommedahl van Ajax te huren. Aanstaand weekend wordt NEC-Ajax gespeeld. Mogelijk wordt de verhuur over dat duel heengetild.
Ergens ben ik hier wel blij mee. Laat ze maar eens goed scouten ipv weer een speler bij twente te kopen waar Joopie veel te veel geld voor vraagt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:29 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
http://fctwente.blog.nl/g(...)gt-contract-tot-2013
Zou je hem hier willen posten? ik ken heel zo'n topic niet en ben nieuwschierigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:06 schreef Voltreffer het volgende:
Iemand voor mij een linkje naar het topic met al die fantastische ajax foto's? Kan hem niet meer vinden namelijk....
//Edit
Laat maar heb em al.
Dan gaat vliegen/bus/kaart me maar 100 euro kostenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uitwedstrijd 21,50. Dát zijn prijzen
Ik zoek: Ajax foto'squote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zou je hem hier willen posten? ik ken heel zo'n topic niet en ben nieuwschierig
Thanks
Meteen halen, nadat zijn handtekening is gezet.quote:De toekomstige werkgever van Elia zal diep in de buidel moeten tasten, omdat zijn nieuwe contract een gelimiteerde afkoopsom bevat van een kleine tien miljoen euro.
True?quote:'Barcelona volgt Suarez'
De Spaanse sportkrant AS komt met het bericht dat Barcelona Ajax-aanvaller Luis Suarez al geruime tijd in de gaten houdt. De Uruguayaan wordt bijna wekelijks door scouts van de Catalaanse club bekeken.
Gun het alleen Ajax niet. Nog een jaartje wachten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:00 schreef Nicasius het volgende:
[..]
True?![]()
Hoop het voor suarez , gun het hem wel
quote:De clausule in het nieuwe contract, dat een loopduur van 3,5 seizoen bedraagt, moet een transfer in de zomer eenvoudiger maken
Laat ze eerst maar el-hamburger halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:00 schreef Nicasius het volgende:
[..]
True?![]()
Ze hebben 12 miljoen voor hem overquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:00 schreef Nicasius het volgende:
[..]
True?![]()
Daar kun je Elia nog nauwelijks voor halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze hebben 12 miljoen voor hem over
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag laat Ajax in Nijmegen zien hoe je moet voetballenAFC
Jij bent net als Jack van Gelder eigenlijk fan van AFC?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AFCAIk ben dan ook niet zo heel lang Ajacied in hart en nieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |