Op zich de meest logische opstelling gezien de omstandigheden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eredivisie Kanaal Ajax - met alle samenvattingen.. Wel relaxed zo! Werkt wel alleen in IE.
[..]
Van der Wiel - Wielaert - Vertonghen - Schilder dus zondag.
Weinig andere keus, Wielaert en Vertonghen moeten wel centraal door het wegvallen van Vermaelen. Ja, of Oleguer moet spelenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van der Wiel - Wielaert - Vertonghen - Schilder dus zondag.
Ohja, natuurlijk. Door al dat zweven van Vertonghen vergat ik dat hij de laatste tijd gewoon centraal speelt. Hij heeft namelijk ook een tijdje linksback gespeeld met Vermaelen en Oleguer in het centrum.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, Schilder vervangt Vermaelen, dus Wielaert en Vertonghen is gewoon het centrale duo. Zoals ik het lees.
Mwa, ik zie Wielaert gewoon als vervanger van Oleguer. Silva en Van der Wiel moeten het gewoon uitvechten op de rechtsbackpositie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Rumille het volgende:
Jep, kan ik ook wel vrede mee hebben.
Enige wat ik jammer vind aan de transfer van Wielaert is dat Silva nu bijna niet meer speelt.
Is het ook, maar wat in principe ook had gekund is dat van der Wiel centraal kwam en Silva op rechtsback.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, ik zie Wielaert gewoon als vervanger van Oleguer. Silva en Van der Wiel moeten het gewoon uitvechten op de rechtsbackpositie.
Geweldig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef toma het volgende:
Gabri heeft een nieuwe functie sinds hij niet meer iedere wedstrijd in de basis staat.
Juist wel toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef BB-boy het volgende:
Zei Van Basten niet iets in de trant van dat Sulejmani niet meer op 10 moet spelen?
Sterk genoeg voor NEC. en ook wel az denk ik met vermaelen er weer bijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef Rumille het volgende:
Maar hoe gaan we dus spelen zondag?
Stekelenburg
Van der Wiel - Wielaert - Vertonghen - Schilder
Gabri - Lindgren/Enoh (?)
Sulejmani
Suarez - Cvitanich - Emanuelson
Zo hoop ik?
En de week erop Vermaelen voor Schilder weer.
Dan heb je wel zo'n beetje m'n ideale basiself.
Dat bericht lees ik ook net. Voor z'n blessure liep het iig wel lekker achter Klaas-Jan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef Rumille het volgende:
Volgens mij vond hij dat Mickey niet genoeg z'n best deed, maar zeker wel potentie heeft op '10'.
Inderdaad, viel me ook al op. Dat is ook wel eens anders geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat bericht lees ik ook net. Voor z'n blessure liep het iig wel lekker achter Klaas-Jan.
Het is bij Sulejmani wel zo dat hij altijd een goede voorzet in huis heeft als buitenspeler ook al speelt hij slecht.
Hoe zou het met wereldtopper Rosales zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Inderdaad, viel me ook al op. Dat is ook wel eens anders geweest.
Ieder geval niet in de horeca aan het werk. Iemand goed serveren gaat hem nooit goed af.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe zou het met wereldtopper Rosales zijn?.
Stond laatst nog een artikel over hem hier in het topic. Ging geloof ik vrij goed met jouw kleine vriend.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo'n kut aankoop van Ronald Koeman.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |