Neerlands trots. Ze zal wel íets hebben zo te zien aan het lijstje.quote:Sylvie van der Vaart is door lezers van de Duitse editie van mannenmagazine Maxim gekozen tot Vrouw van het jaar 2009. "Haar schoonheid, natuurlijkheid en overweldigende uitstraling maakt ons sprakeloos", laat de redactie van het blad weten in een verklaring.
Sylvie van der Vaart laat onder anderen actrice Scarlett Johansson achter zich.
Meer dan dertienduizend lezers brachten een stem uit op hun favoriete schone. De 30-jarige echtgenote van voetballer Rafael van der Vaart geniet grote populariteit in Duitsland en is een graag geziene gast in diverse tv-shows.
De blondine heeft een vaste plek in de jury van de Duitse talentenjacht Das Supertalent. Maandagavond presenteerde ze vanuit Zürich nog de FIFA Player of the Year-verkiezing.
Scarlett Johansson bezet de tweede plaats in de ranglijst met vrouwen van het jaar en op de derde plaats staat Bondgirl Olga Kurylenko.
Het februarinummer van de Duitse Maxim, waarin de lijst met 66 populairste vrouwen is opgenomen, is sinds donderdag verkrijgbaar.
quote:66. Elisha Cuthbert
65. Angelina Jolie
64. Charlize Theront
63. Susan Sideropoulos
62. Paris Hilton
61. Jenna Jameson
60. Michelle Rodriguez
59. Cindy Crawford
58. Christina Aguilera
57. Ciara
56. Tyra Banks
55. Hayden Panettiere
54. Lindsay Lohan
53. Jessica Biel
52. Eva Herzigova
51. Ana Hickmann
50. Jennifer Love-Hewitt
49. Janet Jackson
48. Jessica Schwarz
47. Abigail Clancy
46. Penélope Cruz
45. Carmen Electra
44. Rihanna
43. Gisele Bündchen
42. Shakira
41. Nadine Velazquez
40. Alicia Keys
39. Anne Hathaway
38. Avril Lavigne
37. Alessandra Ambrosio
36. Monica Bellucci
35. Emily Scott
34. Dita von Teese
33. Naomi Campbell
32. Radost Bokel
31. Kate Hudson
30. Jessica Simpson
29. Carla Bruni
28. Grace Park
27. Beyoncé Knowles
26. Petra Nemcova
25. Britney Spears
24. Keira Knightley
23. Nelly Furtado
22. Mischa Barton
21. Kelly Brook
20. Kylie Minogue
19. Collien Fernandes
18. Eva Mendes
17. Jessica Alba
16. Cameron Diaz
15. Halle Berry
14. Nicole Scherzinger
13. Sarah Connor
12. Mariah Carey
11. Natalia Avelon
10. Sophie Monk
9. Hilary Duff
8. Michelle Hunziker
7. Eva Longoria-Parker
6. Claudia Schiffer
5. Joanna Krupa
4. Jennifer Lopez
3. Olga Kurylenko
2. Scarlett Johansson
1. Sylvie van der Vaart
Is dat zo raarquote:
Daarlijkt het wel op. Ok, Scarlet klopt niet helemaal, maar als de overige vier met de oren tegen elkaar gaan staan heeft Mercedes een nieuwe windtunnel om te testen...quote:
Ja want je bent onwijs slim als je Duits en Engels kanquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want vooral domme mensen praten zeer goed engels en duits.
Ik vind het knap.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja want je bent onwijs slim als je Duits en Engels kan
Ik spreek vloeiend Nederlands, Engels en Turksquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het knap.
Ik kan het alleen als ik dronken ben.
Ze is knap. Maar dat is wat anders dan uitstraling.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind Sylvie helemaal niet zo mooi trouwens. Ze is zeker niet lelijk, maar verder redelijk 13-in-een-dozijn.
Nee hoor. Maar dit gaat niet over hoe slim ze zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja want je bent onwijs slim als je Duits en Engels kan
Dat je goed uit een boekje kunt leren wil nog niet zeggen dat je slim bent.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:24 schreef tho_Omas het volgende:
Wat doen jullie nou dom man Sylvie heeft wel VWO hoor en jullie niet probeer maar te bereiken lukt je toch niet
Ze heeft VWO.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat je goed uit een boekje kunt leren wil nog niet zeggen dat je slim bent.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik reageer alleen op die flapdrol die te dom is om fatsoenlijke zinnen te bouwen. VWO betekent niet per definitie dat je slim bent. Alleen dat je goed dingen uit een boekje kunt leren. Bovendien is een vreemde taal leren ook niet zo moeilijk als je in het betreffende land zit. Na 3 maanden Kenia sprak ik zelfs behoorlijk Swahili. Als je de hele dag niks anders hoort pik je het zo op.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft VWO.
Spreekt vloeiend Engels Duits en Spaans.
Is getrouwd met een wereldster.
Maar het blijft volgens jou een domblondje ?
Daar kun je over oordelen na 1 post? +1 voor je kortzichtigheidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
jij bent het in elk geval niet, jaloers ofzo ?
Inhoudelijk reageren is te moeilijk voor je...?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:51 schreef tho_Omas het volgende:
Fathank, doe nou niet alsof je je niet met regelmaat afbeert op deze Neder-Duitse schone.
Dit meen je toch niet?????!!!!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft VWO.
Spreekt vloeiend Engels Duits en Spaans.
Is getrouwd met een wereldster.
Maar het blijft volgens jou een domblondje ?
Ik denk dat VdVaart harder om jou lachtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:03 schreef FokPorum het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet?????!!!!!!![]()
![]()
Ik moest echt lachen toen ik dat las!![]()
![]()
De nummer tien van Real Madrid is een wereldster.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:03 schreef FokPorum het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet?????!!!!!!![]()
![]()
Ik moest echt lachen toen ik dat las!![]()
![]()
Nou het is altijd te zien op het EK en WK!!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
De nummer tien van Real Madrid is een wereldster.
Ik wil wel in discussie met je gaan over voetbal
Ik vind haar mooi.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:41 schreef SHE het volgende:
Als duizenden mensen iemand knap vinden, dan kun je er wel vanuit gaan dat ze knap is.
Dat er ook mensen zijn die het niks vinden, doet daar niets aan af.
Nikkiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind haar mooi.
Maar ze heeft te weinig uitstraling voor mijn smaak.
Maar meg Ryan en Nicky Cocks hebben zich voor het leven laten verminken.
Mooi oud worden wil men tegenwoordig niet meer.
Ingrid Bergman blijft daarom de mooiste vrouw ooit.
Holy shit, je hebt gewoon gelijk!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:56 schreef qonmann het volgende:
Oh ja en VWO afgerond,
Emotioneel gezien lijkt ze me wel een aandachtshoer. Heeft ze eigenlijk een vervolgopleiding gedaan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:36 schreef qonmann het volgende:
Het is opmerkelijk hoeveel mensen haar als dom proberen weg te zetten.
Een van de grappenmakers van "Dit was het nieuws" heeft dat ook wel eens gedaan.
(het programma waarin alle "spontane" grappen van te voren bedacht zijn).
Het is tekenend dat als een knappe vrouw iets bereikt er altijd wel mensen zijn die zeggen dat ze dom is, al is het tegendeel voor iedereen duidelijk.
Dat is een tweede natuur geworden.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:47 schreef Countess het volgende:
Alleen dieis echt zó irritant, hoe houd je het vol?!!!
Niet zo vaak op tv geweest daar...quote:
Nou ontzettend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een oogverblindende schoonheid zeg
Ik snap die anti-houding ook niet zo.. Ik heb eerlijk gezegd ook nooit domme uitspraken uit haar mond gehoord, echte quotes kunnen die Sylvie-bashers niet geven toch? Zijn mij althans niet bekend. Ik denk dat het vooral ligt aan haar uitstraling, die wellicht iets te zelfverzekerd is. Ze heeft niets kwetsbaars, dat wekt niet snel de sympathie van mensen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:19 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind Sylvie leuk. Persoonlijk vind ik haar ook mooier dan een doorsnee meisje uit NL. Toch knap dat ze door wat de maatschappijk typeert als 'niks kunnen' en 'dom zijn' toch ver komt.
"Simpele softijsjes zijn mijn grootste zonde. Heerlijk! Zo nu en dan gun ik mijzelf er eentje en eet dan zelfs het hoorntje op."quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap die anti-houding ook niet zo.. Ik heb eerlijk gezegd ook nooit domme uitspraken uit haar mond gehoord, echte quotes kunnen die Sylvie-bashers niet geven toch? Zijn mij althans niet bekend. Ik denk dat het vooral ligt aan haar uitstraling, die wellicht iets te zelfverzekerd is. Ze heeft niets kwetsbaars, dat wekt niet snel de sympathie van mensen.
En mooi is ze ookObjectief gezien, zelfs.
Ik vind het eerder uitspraken van een normale mens die het goed voor elkaar heeftquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:32 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Bron: Beau Monde juli 2008
Genoeg?
Ze heeft zelfs een HBO diploma. Dat weet ik omdat ze op dezelfde school heeft gezeten als ik. Maar zij was al weg toen ik ging dus ik heb haar nooit een keer gezien ofzo. Voor zover ik weet heeft ze iets met P&O gedaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:24 schreef tho_Omas het volgende:
Wat doen jullie nou dom man Sylvie heeft wel VWO hoor en jullie niet probeer maar te bereiken lukt je toch niet
Neen. Althans, het zijn er voldoende, maar niet per se dom, natuurlijk. Dus ze geeft veel om het uiterlijk, laten we eerlijk zijn, daarmee heeft ze ook veel dingen voor elkaar gekregen. Ik zie niet wat daar dom aan is?quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:32 schreef GLITCH. het volgende:
uitspraken van Sylvie, naar ik aanneem
Genoeg?
Dat, ja. Intens enge vrouw. Ze doet me altijd denken aan een gifslang, in gedachten zie ik er om de zoveel tijd zo'n gespleten tongetje uit glijden.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:42 schreef Aoristus het volgende:
die opplakglimlach met die kille ogen, die berekenendheid die ze altijd lijkt uit te stralen...
Hier moet ik op terugkomen. Ik draag nu ook een spijkerbroek maat 26 . ´Maat 24 is wel heel slank, maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is wel heel smal.Lijkt me ook sterk.
Als je uit zulke dingen je voldoening moet halen is je leven wel heel simpelquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat, ja. Intens enge vrouw. Ze doet me altijd denken aan een gifslang, in gedachten zie ik er om de zoveel tijd zo'n gespleten tongetje uit glijden.
(En tóch kon ik het niet laten die ene Beau Monde te kopen, om hem vervolgens met open mond uit te lezen: Dat enge heeft ook wel weer iets intrigrerends. Eerdergenoemde veertien bikini's die ze op vakantie meeneemt moeten persé allemaal van Missoni zijn, en ze leest d'r zoontje zelfs voor uit een of ander boek over Prada. Arm joch...)
Ja, dan zal het bedoeld zijn als spijkerbroekenmaat en niet als maat in het rijtje van 34-36-38 etc.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier moet ik op terugkomen. Ik draag nu ook een spijkerbroek maat 26 . ´Maat 24 is wel heel slank, maar het zou kunnen.
Dat kind groeit voor galg en rad op. Zoveel is duidelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat, ja. Intens enge vrouw. Ze doet me altijd denken aan een gifslang, in gedachten zie ik er om de zoveel tijd zo'n gespleten tongetje uit glijden.
(En tóch kon ik het niet laten die ene Beau Monde te kopen, om hem vervolgens met open mond uit te lezen: Dat enge heeft ook wel weer iets intrigrerends. Eerdergenoemde veertien bikini's die ze op vakantie meeneemt moeten persé allemaal van Missoni zijn, en ze leest d'r zoontje zelfs voor uit een of ander boek over Prada. Arm joch...)
Ze zitten ook in Luxemburg hoor Syl! Net zo dichtbij.quote:" De bekende Amerikaanse keten Sephora lijkt meer op een snoepwinkel dan op een cosmeticazaak en heeft nu ook een winkel in Utrecht geopend. Handig, hoef ik niet meer naar New York te vliegen voor mijn beautyfavorieten."
Idd, ze snappen het echt nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |