quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:47 schreef mefke79 het volgende:
Tierrr:je mag nou toch ook best effe sjacho zijn, je hebt er alle reden toe.
Maar dan moet je toch wel een bloeding krijgen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou dat is niet zo gek. Ik had 'laatst' een gesprek met een vriendin die ook in de MMM zit en die zei (info van gyn) dat vrouwen heel vaak 'vroege miskramen' krijgen. Zo vroeg dat ze vaak niet eens in de gaten hebben dat ze zwanger waren. Dus dat kan wel verklaren waarom je soms iets later bent dan anders...
Dat kan daardoor weer iets langer duren voor het weer op gang komt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch wel een bloeding krijgen?
Balen Cisco... heel dikke knuffel voor jou!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:53 schreef Ciscostar het volgende:
En die klote griep kon er ook nog wel bovenop! Damn ik heb me sinds jaren nog niet zo klote gevoeld!
Gelukkig nu ziek en ongesteld tegelijk, en niet ziek tijdens de 'klusweken''
Temparatuur meten is hier nu wel wat lastig... want had gisteren 39 in de ochtend en nu 38
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:14 schreef Takkembah het volgende:
Mijsje: we gaan ervoor, sinds gisteren eigenlijk geen koppijn meer, maar voel ook helemaal niets anders ofzo. Ach wie weet, de dames die vorige maand gingen voelden ook niet veel hihihi...Jij al iets gevoeld???
In principe wel ja, maar dan ben je misschien een paar dagen 'te laat' met ongesteld worden...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch wel een bloeding krijgen?
(even geleend van wikipedia)quote:Bij de mens is de 'normale' lichaamstemperatuur ca. 37 °C. Hierin bestaat een niet te verwaarlozen dagelijkse variatie tussen 35,5 a 36°C vroeg in de morgen (03-05 uur) en 37,5°C laat op de middag (15-17 uur), bij een normaal bioritme.
Erg he! De gyn maar vertrouwen dan...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:33 schreef mijsje het volgende:
[klaagmodus]
ik begin wel te merken dat ik al een tijdje iets voel onder in m'n buik... en wel sinds dat ik geopereerd was eind september... het voelt iedere dag wel gevoelig als in tintelingen en kleine steekjes. niet echt noemenswaardig en ook niet altijd op te merken, maar als ik erover na denk wel te voelen... heel stom...
ik ben op nacontrole geweest bij de gyn, en die zei dat alles goed was... ik twijfel er toch wel een beetje aan, terwijl ik daar niet eens reden voor heb, alleen dat ik dus nog steeds geen tweede streepje heb... zucht
[/klaagmodus]
Daar zal mijn man geen moeite mee hebben, met de klusdagen ruim nemenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:26 schreef Pure-Poison het volgende:
@Ciscostar, Wat apart dat er zoveel verschil in de dagen dan zit joh!
Ik reken de 1e dag dat ik bloed zie (ook als het weinig is)als 1e menstruatiedag.Maar neem de klusdagen dan ook wel ruim.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:28 schreef Nijna het volgende:
Mijsje, nieuwe avater? Hij Zij is leuk!
Dat is gewoon k*t P-P.... Onzekerheid is niks zo...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik krijg er een sik van,ben 5 dagen over tijd(vanaf mijn langste cyclus gerekend),heb al een week ongi-krampen (vooral s'morgens),al een paar dagen pijnlijke tepels en gisteren en vandaag ook al maagzuur.Ik heb zowiezo al 3 wkn van allerlei vage klachten.Gisteren nog een test gedaan,negatief,snap er echt niks van
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:
En mijsje, je oude ava was leukerder hoor maar deze is wel skattig![]()
![]()
Vanaf dat ik met de pil gestopt ben 31/32 dgn (dat is nu 3x geweest,nu zou het de 4e x moeten zijn).quote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef Tierrr het volgende:
Gadsie P-P... niks aan... als je dan toch ongesteld wordt, dan maar meteen... dan kun je tenminste weer verder! Hoe was je cyclus tot nu toe dan?
Sterkte met wachten!!
en het kan natuurlijk ook nog gewoon dat je zwanger bent. Ik duim voor je hoor! Het wordt saai onderaan de lijst in mijn eentje. Karin kom eens vertellen hoe het gaat...quote:het kan ook heel goed zijn dat m'n lijf me nu steeds voor de gek gaat houden... stom lijf...
ja Karin, je moet vandaag terugkomen van je vakantie/weekendje weg! Vertel eens hoe het nu is?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef mefke79 het volgende:
[..]
en het kan natuurlijk ook nog gewoon dat je zwanger bent. Ik duim voor je hoor! Het wordt saai onderaan de lijst in mijn eentje. Karin kom eens vertellen hoe het gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |