abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65115722
Balen P-P... niks aan zo'n negatieve test..
En Karin, zolang er nog geen duivels zijn blijf ik gewoon duimen voor jou hoor! Ik hoop dat je een heel fijn weekendje weg zonder duivels hebt!

Ik ben sjaggie en verdrietig.. ben ik altijd al geweest tijdens mijn menstruatie, maar nu nog een tikkeltje erger omdat je natuurlijk ook helemaal niet ongesteld wílt zijn...
Nouja, is over een paar dagen wel weer over en dan gaan we vol goede moed verder! Ben ook wel blij dat ik nu aant tempraturen ben en ovutestjes in huis heb, dan heb je meer het idee er zelf wat aan te kunnen doen.
pi_65116426
P-P:

Karin, voor jou duim ik nog effe verder.
Kom op meiden, ik wil niet alleen onderaan het lijstje bij Z&G blijven staan.
Tierrr:je mag nou toch ook best effe sjacho zijn, je hebt er alle reden toe.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65118657
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:47 schreef mefke79 het volgende:
Tierrr:je mag nou toch ook best effe sjacho zijn, je hebt er alle reden toe.

Hoe gaat het met jou? Ben zooo super blij voor je!!
(Ik moet maar mee gaan lezen bij Z&G denk ik, wil wel een beetje op de hoogte blijven van hoe het met alle lieve zwangeren is namelijk..)
pi_65119411
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nou dat is niet zo gek. Ik had 'laatst' een gesprek met een vriendin die ook in de MMM zit en die zei (info van gyn) dat vrouwen heel vaak 'vroege miskramen' krijgen. Zo vroeg dat ze vaak niet eens in de gaten hebben dat ze zwanger waren. Dus dat kan wel verklaren waarom je soms iets later bent dan anders...
Maar dan moet je toch wel een bloeding krijgen?
01-08-2008
pi_65135350
Goeiemorgen Ik was verbaasd, al weer een nieuw topic! Maar helaas nog geen nieuwe streepjes erbij. Hopelijk vandaag dan wel.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Dat kan daardoor weer iets langer duren voor het weer op gang komt.
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_65136998
Hier gaat het ook niet super hoor trierrr... merk gewoon dat ik ontzettend baal dat ik ongesteld ben, en dan is het nog paar keer erger dan normaal...

En die klote griep kon er ook nog wel bovenop! Damn ik heb me sinds jaren nog niet zo klote gevoeld!
Gelukkig nu ziek en ongesteld tegelijk, en niet ziek tijdens de 'klusweken''

Kus voor jou trierrr, dat je je maar snel beter mag voelen en je mag genieten van je klusweken
Temparatuur meten is hier nu wel wat lastig... want had gisteren 39 in de ochtend en nu 38
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65137363
Even een opbeurende knuffel voor iedereen hier

Hier zijn de wachtweken begonnen, ben alleen hevig in dubio wat ik nu moet doen. De berekende NOD aanhouden van 25 januari of gezien het cervixslijm toch maar een paar dagen later aanhouden? Komt tijd komt raad zullen we maar zeggen.

Overigens heb ik sinds vandaag (uiteraard) een vreemd gevoel in de onderbuik, met af en toe een steekje en doen m'n tieten zeer. Hypochonders alle landen verenigd u

Fijn weekend allemaal!
pi_65138960
Fiemeeltje, ik heb op een gegeven moment de berekende NOD- en daarmee eisprongdata voor gezien gehouden en goed naar m'n lichaam geluisterd. En ik merkte al snel wanneer ik vruchtbaar was aan cervixslijm en steekjes in m'n buik (eisprong?). Op die dagen zijn we gaan klussen en vanaf het moment dat ik daarop lette ipv op die strakke planningen, was ik binnen twee maanden zwanger.

Kans bestaat natuurlijk dat dat toeval is, dat weet ik ook wel, maar ik heb wel geleerd om beter naar m'n lichaam te luisteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 17-01-2009 13:33:35 ]
pi_65139402
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:53 schreef Ciscostar het volgende:
En die klote griep kon er ook nog wel bovenop! Damn ik heb me sinds jaren nog niet zo klote gevoeld!
Gelukkig nu ziek en ongesteld tegelijk, en niet ziek tijdens de 'klusweken''
Temparatuur meten is hier nu wel wat lastig... want had gisteren 39 in de ochtend en nu 38
Balen Cisco... heel dikke knuffel voor jou!!
En die griep kun je er ook nog wel bij hebben, zeg... 't is niet eerlijk!!
Maar wat je zegt: beter nu de griep dan tijdens je vruchtbare dagen!! Die dagen gaan we gewoon heel hard ons best doen!

En temperatuur meten heeft dan op het moment inderdaad niet zoveel zin bij jou nee...
Maar ik zou toch maar gewoon doorgaan, hoor... hopelijk is die griep snel weer over en heb je toch nog wat aan de metingen... het gaat immers ook vooral om de periode rond je eisprong toch?
Nou, sterkte he meis? Koppie op!!

Enne, Fiemeeltje... ik zou voor de zekerheid maar een paar dagen later aanhouden dan/.. is wel jammer dat je langer moet wachten, maar dan geeft een test uiteindelijk wel meer zekerheid natuurlijk.
Succes met wachten!!
pi_65141594
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:14 schreef Takkembah het volgende:
Mijsje: we gaan ervoor, sinds gisteren eigenlijk geen koppijn meer, maar voel ook helemaal niets anders ofzo. Ach wie weet, de dames die vorige maand gingen voelden ook niet veel hihihi...Jij al iets gevoeld???
zeker gaan we ervoor!
Hier is het van een kant heel spannend (laatste kans om zwanger te zijn voor die uitrekendatum van de vorige keer) maar van de andere kant ook weer niet... ik voel inderdaad helemaal niks anders dan dat m'n borsten zeer doen. maar dat is voor mij ook normaal in de cyclus op het eind... ik durf er dus helemaal niks van te zeggen. (ik geloof er ook niet zo heel erg in als anders)
maar goed, maandag gaan we het weten... jij en ik!
pi_65142271
mijsje, ik hoop dat de maandag je goed nieuws gaat brengen! Ik duim voor jou en voor takkembah. Ik sta al een week onderaan de lijst, dat is te lang.
pi_65142975
dat is zeker te lang! Ik hoop je gauw echt gezelschap te kunnen houden in Z&G! Ik zou het fijn vinden om samen met jou zwanger te kunnen zijn!
[klaagmodus]
ik begin wel te merken dat ik al een tijdje iets voel onder in m'n buik... en wel sinds dat ik geopereerd was eind september... het voelt iedere dag wel gevoelig als in tintelingen en kleine steekjes. niet echt noemenswaardig en ook niet altijd op te merken, maar als ik erover na denk wel te voelen... heel stom...
ik ben op nacontrole geweest bij de gyn, en die zei dat alles goed was... ik twijfel er toch wel een beetje aan, terwijl ik daar niet eens reden voor heb, alleen dat ik dus nog steeds geen tweede streepje heb... zucht
[/klaagmodus]
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:54:15 #63
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65143594
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

In principe wel ja, maar dan ben je misschien een paar dagen 'te laat' met ongesteld worden...
pi_65145465
Bumba, nog over die "lage" temp van je:
quote:
Bij de mens is de 'normale' lichaamstemperatuur ca. 37 °C. Hierin bestaat een niet te verwaarlozen dagelijkse variatie tussen 35,5 a 36°C vroeg in de morgen (03-05 uur) en 37,5°C laat op de middag (15-17 uur), bij een normaal bioritme.
(even geleend van wikipedia)
Ik zit rond het begin van mijn cyclus meestal ook op 36,2, ik heb zelfs een keer 36,0 gehaald. (v-meting)

Over die eerste dag van de cyclus - voor zover ik het altijd gehoord en gelezen heb, is de dag dat je bloeding goed doorzet dag 1. Dus niet als je een veegje of een vlekje of iets hebt, dat is spotting ofzo. Als je echt maandverband of tampons moet gaan gebruiken is het dag 1 zeg maar.

Sterkte voor alle grieperige meiden! Ik heb het gelukkig zelf (nog) niet maar ben wel verzorgende geweest deze week. Heb nu wel een koortslip dus toch lage weerstand. Het zal de klusweek weer niet ten goede komen, denk ik... Ik word altijd heel chagrijnig van zo'n lip dus kom maar even met wat streepjes om me op te vrolijken!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:23:06 #65
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65147810
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:33 schreef mijsje het volgende:
[klaagmodus]
ik begin wel te merken dat ik al een tijdje iets voel onder in m'n buik... en wel sinds dat ik geopereerd was eind september... het voelt iedere dag wel gevoelig als in tintelingen en kleine steekjes. niet echt noemenswaardig en ook niet altijd op te merken, maar als ik erover na denk wel te voelen... heel stom...
ik ben op nacontrole geweest bij de gyn, en die zei dat alles goed was... ik twijfel er toch wel een beetje aan, terwijl ik daar niet eens reden voor heb, alleen dat ik dus nog steeds geen tweede streepje heb... zucht
[/klaagmodus]
Erg he! De gyn maar vertrouwen dan...

Hier ook sinds vandaag wat steekjes soms, maar dat voelde eigenlijk meer als ongesteldheidspijntjes...

Ik heb mezelf ervan weerhouden ZG testen in huis te halen, dus kan dinsdagochtend pas goed testen, maar zoals alles nu voelt, ga ik gewoon morgen of overmorgen ongesteld worden ipv twee streepjes pissen
Aan de andere kant heb ik wel sinds donderdag non-stop honger (ik kan geen voldaan gevoel krijgen) en ben ik gisteren na de lunch (heeerlijk broodje half-om ) tot 's avonds keik en kei misselijk geweest. Oh well, time will tell....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65148102
ja, idd, de gyn vertrouwen is het enige dat ik nu kan doen... als er in maart nog geen tweede streepje is, maken we weer een afspraak hebben hubbie en ik afgesproken...

balen als je steekjes idd ongesteldheidspijntjes zijn... hoop zo dat het niet zo is bij je! naja, we gaan het zien... 2 dagen nog!
pi_65149599
Mijsje, nieuwe avater? Hij Zij is leuk!
Fake it till you make it...
pi_65151005
Nog even als check:

Welke dag moet ik nou als eerste ongesteldsheiddag rekenen?
Woensdag 14 jan de dag dat ik in de ochtend beetje bruinslijm had en 's avonds beetje bloed
of Donderdag 15 januari (de dag waarom ik om 05.00 uur bloed zag, en veel (dus de echte doorbraak)

Verschilt nogal in wanneer dan mijn volgende NOD is namelijk en vruchtbare dagen
14de zou mijn NOD de 12 de zijn en bij de 15de zou mijn NOD de 14de zijn (en zo ook verschil met vruchtbare dagen)
pi_65151790
Als je het mij vraagt is de 15e je 1e dag en was de 14e 'spotting' zoals dat heet... Maar misschien heeft iemand anders wel een ander idee daarover.
pi_65153705
@Ciscostar, Wat apart dat er zoveel verschil in de dagen dan zit joh!
Ik reken de 1e dag dat ik bloed zie (ook als het weinig is)als 1e menstruatiedag.Maar neem de klusdagen dan ook wel ruim.
01-08-2008
pi_65157579
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:26 schreef Pure-Poison het volgende:
@Ciscostar, Wat apart dat er zoveel verschil in de dagen dan zit joh!
Ik reken de 1e dag dat ik bloed zie (ook als het weinig is)als 1e menstruatiedag.Maar neem de klusdagen dan ook wel ruim.
Daar zal mijn man geen moeite mee hebben, met de klusdagen ruim nemen
Ja vroeg het me gewoon af omdat eerst iemand zei de 14de en iemand anders de 15de moet je aanhouden En aangezien het in de nacht van woensdag op donderdag was, de nacht van 14 naar 15... beetje moeilijk
pi_65165557
Mijsje: als je het echt niet vertrouwd, eerder aan de bel trekken he. Een echo ter controle is zo gemaakt!
Takkembah: ik duim voor je!
pi_65165732
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:28 schreef Nijna het volgende:
Mijsje, nieuwe avater? Hij Zij is leuk!
dank je!

Mefke, ik vertrouw het niet echt omdat ik maar geen tweede streepje krijg... hij had gezegd dat ik het 9 maanden de tijd moest geven, omdat het die tijd wel kon duren... maar ik vind het zo lang duren nu alles "gewoon" zou moeten kunnen werken... vandaar dat we de 9 maanden niet helemaal af willen wachten, maar in maart al terug willen gaan.
(ik heb het gevoel dat ik er een zeur over aan het worden ben, vanmorgen zelfs gehuild bij dat ik het zo graag wilde... hij zei dat hij het ook wilde, maar dat we toch geduld moesten hebben... )
pi_65165961
Och Mijsje...ik weet gewoon precies wat je bedoelt...daarom hebben wij ook op een gegeven moment aan de bel getrokken. Wat nou negen maanden de tijd geven...dat duurt zo lang he.
pi_65166397
wie 9 maanden wachttijd heeft uitgevonden, moeten ze een flinke tijd vastzetten!!!
(zonder gekheid, 9 maanden kan ik echt niet wachten, duurt echt veel te lang...)
en wat ben ik zenuwachtig...
pi_65167136
Ik snap dat heel goed hoor mijsje, een zeur ben je echt niet. Ben blij dat de gyn ons niet heeft weggestuurd met een wachttijd. Al waren we toen zelf ook al 9 maanden op een menstruatie aan het wachten. Het is echt een lange tijd en die stomme rammelende eierstokken helpen niet echt mee.
pi_65167560
Mijsje
Fake it till you make it...
pi_65170246
bedankt pze en nijna! doet me goed!
op dit moment duurt 1 dag (=NOD) me te lang... maar daar is wel overheen te komen.
we gaan ervoor!
  zondag 18 januari 2009 @ 17:43:19 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65178687
Hier draaien de duimen volop!
pi_65178853
Hopelijk komt Karin morgen ook met positieve berichten... Duimduimduim.
pi_65182787
PP bij jou al iets? NOD is alweer tijdje geleden!

Alvast welkom terug van je weekend karin... en??
  zondag 18 januari 2009 @ 19:52:11 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65182933
Ik had nog helemaal niet gereageerd in dit topic...
Ik ben benieuwd hoe het bij Karin gegaan is...
  zondag 18 januari 2009 @ 22:16:16 #83
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65189707
Ik doe even een topicrondje en wil iedereen effe succes wensen.
Go Karin go!
En natuurlijk iedereen veel succes.
En mijsje, je oude ava was leukerder hoor maar deze is wel skattig

[ Bericht 14% gewijzigd door RockabeIIa op 18-01-2009 23:57:14 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65190329
Ik krijg er een sik van,ben 5 dagen over tijd(vanaf mijn langste cyclus gerekend),heb al een week ongi-krampen (vooral s'morgens),al een paar dagen pijnlijke tepels en gisteren en vandaag ook al maagzuur.Ik heb zowiezo al 3 wkn van allerlei vage klachten.Gisteren nog een test gedaan,negatief,snap er echt niks van
01-08-2008
pi_65192549
Gadsie P-P... niks aan... als je dan toch ongesteld wordt, dan maar meteen... dan kun je tenminste weer verder! Hoe was je cyclus tot nu toe dan?
Sterkte met wachten!!
pi_65196913
Bij deze een welgemeende knuffel voor de mensen die het nodig hebben
  maandag 19 januari 2009 @ 08:35:49 #87
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65197606
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik krijg er een sik van,ben 5 dagen over tijd(vanaf mijn langste cyclus gerekend),heb al een week ongi-krampen (vooral s'morgens),al een paar dagen pijnlijke tepels en gisteren en vandaag ook al maagzuur.Ik heb zowiezo al 3 wkn van allerlei vage klachten.Gisteren nog een test gedaan,negatief,snap er echt niks van
Dat is gewoon k*t P-P.... Onzekerheid is niks zo...

Een hele dikke knuffel voor jou!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_65198876
Dikke knuf voor P-P, dat is echt niet leuk als je lichaam je zo in verwarring brengt.

Mijsje, hoe is het bij jou?

Karin al weer gesignaleerd?? Hoe was je weekend?

Uhmmzz.. Takkembah... hoe is het bij jou eigenlijk??
  maandag 19 januari 2009 @ 10:42:28 #89
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65200028
Geen nieuws onder de zon!

Zit officieel op dag 30 (met cyclus van 29 dgn)... Maar heb van het weekend geen zg testjes gehaald (self protection).... Haal ik vanmiddag, misschien morgen testen als ik durf

Verder een niet te stillen honger sinds donderdag (vier uur 's nachts wakker met rommelende maag), maar aan de andere kant wel mijn ongesteldheidshoofdpijn gehad en steekjes in mijn eggsticks...

Wie weet durf ik morgen
Alexa en Seth zijn lief
pi_65200359
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:
En mijsje, je oude ava was leukerder hoor maar deze is wel skattig
ik bewaar hem weer voor de volgende kersttijd...
pi_65200508
P-P, balen! Ik hoop dat het een kwestie van even wachten en positief testen is... maar ik snap dat het heel erg frustrerend is!
ondertussen is hier ook niks nieuws te melden... we gaan maar door en checken af en toe maar eens... ik voel verder helemaal niks wat erop zou duiden dat ik ongesteld zou moeten worden... maar goed, wachten maar weer!
Tak, ik hoop met je mee op dat de duivels wegblijven en dat je morgen toch een tweede streepje hebt alvast!
Ja, hoe is het bij Karin?
pi_65200944
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef Tierrr het volgende:
Gadsie P-P... niks aan... als je dan toch ongesteld wordt, dan maar meteen... dan kun je tenminste weer verder! Hoe was je cyclus tot nu toe dan?
Sterkte met wachten!!
Vanaf dat ik met de pil gestopt ben 31/32 dgn (dat is nu 3x geweest,nu zou het de 4e x moeten zijn).

Iemand zei hier trouwens dat je ook een hele vroege soort van mk gehad kan hebben en het zelf niet in de gaten hebt,dat daardoor je ongi later komt.Maar dan moet je toch hcg in je urine hebben of niet?

Karin,where are yououououou........?????? We zijn nieuwsgierig!!!!

Voor de in spanning wachtende hopelijk allemaal 2 streepjes
01-08-2008
pi_65201464
P-P dat kan, maar dat hoeft niet. dat ligt er ook aan of het vruchtje al is afgestoten en verdwenen of dat het nog in je baarmoeder zou zitten. als het weg is, dan ruimt de baarmoeder de schade op en kan het HCG ook verdwijnen uit je urine/bloed.
ik had genoeg HCG in m'n bloed toen ik een miskraam had (best vroeg, maar bleef lang zitten) . na de currettage was er na twee dagen al niet genoeg HCG meer voor een positieve test...
het is denk ik wel persoongebonden, en hoeft niet bij iedereen zo te gaan...
maar voor het zelfde geld krijg je even goed nog een tweede streepje over een paar dagen, of komen de duivels snel als er dan inderdaad niks aan de hand is. ik duim voor je
pi_65202060
Thanks voor de uitleg Mijsje,ik hoop natuurlijk als nog op 2 streepjes maar ga daar maar niet van uit,als ik niet ongi word test ik in de loop van de week nog een keertje en anders ga ik denk na de vakantie even langs de huisarts.
01-08-2008
pi_65203115
Pff begin 'm toch wel beetje te knijpen v as donderdag hoor...
Ruim maand geleden is er al bloed afgenomen, dus die uitslagen zijn er al lang. Als er iets heel ergs, bijv kanker, was uitgekomen, was ik toch wel al gebeld?
Toch???
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65206390
P_P, als je niet ongi wordt, dan is de HA natuurlijk een goede optie verder. en het hoeft helemaal geen vroege MK te zijn natuurlijk, misschien is het wel iets heel anders (lees hier: niks ernstigs) maar vooralsnog hoop ik nog op 2 streepjes voor je.

poppejans, spannend hoor, die uitslag. natuurlijk hadden ze wel gebeld als ze echt iets schokkends hadden gevonden. dat doen ze altijd! maar ik kan me de spanning wel heel erg voorstellen! Fijn dat het nu toch bijna is!

hier nog geen verandering tot nog toe. meestal ben ik in de ochtend wel meteen ongesteld... maar het kan ook heel goed zijn dat m'n lijf me nu steeds voor de gek gaat houden... stom lijf...
pi_65206804
quote:
het kan ook heel goed zijn dat m'n lijf me nu steeds voor de gek gaat houden... stom lijf...
en het kan natuurlijk ook nog gewoon dat je zwanger bent. Ik duim voor je hoor! Het wordt saai onderaan de lijst in mijn eentje. Karin kom eens vertellen hoe het gaat...
pi_65207228
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef mefke79 het volgende:

[..]

en het kan natuurlijk ook nog gewoon dat je zwanger bent. Ik duim voor je hoor! Het wordt saai onderaan de lijst in mijn eentje. Karin kom eens vertellen hoe het gaat...
ja Karin, je moet vandaag terugkomen van je vakantie/weekendje weg! Vertel eens hoe het nu is?

ik durf het niet te denken, dus doe dat maar zo min mogelijk, dan valt het beter mee dan wanneer ik me erop instel en het is niet zo...
een meisje in onze vriendengroep is ook bezig met haar man om een kindje te krijgen, iedere maand geeft ze aan: ik ben 3 dagen te laat, ik denk dat ik zwanger ben... en schreeuwt het dan al van de daken... tot ze toch weer ongesteld wordt, dan geeft ze stille sms-jes waarin staat dat het toch vals alarm was... zo wil ik niet worden...
pi_65208081
hmmm nee mijsje.... zo wil je niet zijn, maar ondertussen kriebelt het zo hard, dat je elke strohalm grijpt dan he.

Hier zijn de duivels toch gekomen. ....hartstikke balen natuurlijk....het leek zo goed.

Ik trek me even terug hier. (BE, je mag me wel uit de lijst halen)
Ik raak vooral aan het eind van mijn cyclus zo gestressd, dat het me beter lijkt als ik me even wat afzijdig ga houden. Ik blijf meelezen hoor.
Iedereen heel veel succes!

[ Bericht 13% gewijzigd door XXXKarinXXX op 19-01-2009 14:35:11 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65208368
bah Karin! Balen voor je! Ik had het je zo gegund!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')