abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65080202
1"Ciscostar, ik denk dat vandaag dag 1 is voor je. Als het gisteren overdag begon dan is het dus vandaag pas dag 1."

Dag meiden! Even een correctie, dag 1 is de dag waarop je voor het eerst bloed verliest. Dus dag 1 zou dan gisteren zijn. Tis een beetje verwarrend, maar ik heb zo geleerd van Poppedein en die kan het weten, denk ik dan maar.

Pff, spannend Karin! En P-P, al nieuws?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65080681
Een lagere temp zegt niets bumba, de een is nu eenmaal wat warmbloediger dan de ander. Bovendien maakt het ook uit waar je meet. (rectaal of oraal bijvoorbeeld)

Wel fijn Hurminatore dat je nu een verwijsbrief hebt, nu maar hopen dat het idd niet nodig is.

Karin en PP al nieuws?

Ik zit mezelf suf te googlen om m'n cyclus te doorgronden. Volgens de 'meetmethode' vind de eisprong 14 dagen voor je volgende menstruatie plaats. Dat zou dus bij mijn cyclus van 23 dagen afgelopen zondag geweest zijn. Maar ik heb die periode extra op cervixslijm gelet en niets gevonden. Nu dus wel dus je zou haast verwachten dat het toch echt vandaag is.

Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik tot de conclusie begin te komen dat mijn cycli wellicht afhankelijk zijn van welke eierstok aan de beurt is. Ik las ergens dat die elkaar afwisselen. De ene maand de ene stok en de maand erop de andere. Terugrekenend kan ik deze trend ook wel lichtelijk aflezen aan mijn vorige cycli. Het zou daarmee kunnen betekenen dat mijn NOD dit keer niet de 25e, maar de 27e of 28e pas is. We zullen zien eind van de maand.

Wat zou het leven toch oneindig veel makkelijker zijn als we gewoon een kijkraampje hadden, konden we het ei zo zien springen en hoefden we nadat het gelukt is niet op echo's te wachten
pi_65082337
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:26 schreef mefke79 het volgende:

[ code verwijderd ]

Dag meiden! Even een correctie, dag 1 is de dag waarop je voor het eerst bloed verliest. Dus dag 1 zou dan gisteren zijn. Tis een beetje verwarrend, maar ik heb zo geleerd van Poppedein en die kan het weten, denk ik dan maar.

Pff, spannend Karin! En P-P, al nieuws?
Maar het was echt maar heel mini beetje bloed.. wat je ook hebt wanneer je zo'n vingerprikje doet..
Maar als dat ook al geld, dan moet mijn NOD naar de 12de en is mijn cyclus 29 dagen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65083347
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:27 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Maar het was echt maar heel mini beetje bloed.. wat je ook hebt wanneer je zo'n vingerprikje doet..
Maar als dat ook al geld, dan moet mijn NOD naar de 12de en is mijn cyclus 29 dagen
Mijn gyn zei, omdat ik 3 dagen van te voren altijd al wat rood slijm heb, dat de 1e dag dat je echt 'leegloopt' als dag 1 moet rekenen. En dat hou ik dus ook braaf aan.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65084404
hoi! Geen nieuws hier
duivels nog steeds niet gesignaleerd, of tekenen ervan.
Vind het verschrikkelijk spannend.
Morgenochtend mikken we er een test tegenaan.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65084582
Oeeeee.. spannned Karin!! Ik duim me suf! Ik hoop het echt van harte voor je!
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:27:09 #32
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65084685
Karin succes morgen!!!!!! Ik hoop het zo voor je!!! Na jou en PP zag ik net dat mijsje en ik de volgende alweer zijn damn dat gaat snel....

PP al nieuws???

ikzelf heb vandaag helaas wel mijn 'ongesteldsheidshoofdpijn' gehad, krijg ik altijd halve week van tevoren
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65085835
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef bumbaloe het volgende:
Ik ben dinsdag begonnen met tempen. Mag ik vragen wat jouw temp is? Ik heb al 2 dagen 36,3 en mijn man denkt dat ik ziek ben omdat het zo laag is, maar het is toch niet zo heel laag of wel?

Ik weet eignelijk niks van tempen, voer het maar in op FF en meer weet ik ook niet.

Mag je ;s nachts op staan om te pissen of is dat ook al niet goed? HEb vanaf vanochtend 5 uur mn plas zitten ophouden omdat ik om 7 uur moest tempen, heb uiteindelijk om 6.30 getempt en ben toen gaan plassen. Daarna om 7 uur nog eens maar toen was hij al 0,2 hoger. Dus ik heb 36,3 aangehouden.
Hee Bumba!

Mijn temperatuur was 36,5... dus niet zo gek veel hoger... zou je geen zorgen maken, volgens mij is dat heel normaal 's ochtends vroeg!

Verder weet ik ook niet zoveel over tempen.. zou niet weten of het invloed heeft als je 's nachts op staat om te plassen, maar denk dat dat wel wat meevalt... ik ga in elk geval wel gewoon plassen wanneer ik moet... tenzij het nog maar een uurtje duurt voordat ik moet tempen ofzo. Ik denk dat het het allerbelangrijkste is dat je telkens op dezelfde tijd en voor het opstaan tempt.

Maar waar voer jij het nou in? FF?
pi_65089385
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef bumbaloe het volgende:

Mag je ;s nachts op staan om te pissen of is dat ook al niet goed? HEb vanaf vanochtend 5 uur mn plas zitten ophouden omdat ik om 7 uur moest tempen, heb uiteindelijk om 6.30 getempt en ben toen gaan plassen. Daarna om 7 uur nog eens maar toen was hij al 0,2 hoger. Dus ik heb 36,3 aangehouden.

,

Ja dit probleem heb ik ook,ik ga zeker 1x soms 2x uit bed om te plassen,de ene keer al om 4.00 maar ook wel eens om 6.00/6.30 en ik heb m'n wekker altijd op half 8 staan.

Verder nog steeds geen ,op af en toe wat steekjes in mijn buik ook geen teken ervan vandaag.
Ik twijfel om morgenochtend te testen of zondagochtend...ik heb gewoon geen zin meer in een nega test, dinsdag heb ik er gewoon slecht van geslapen
01-08-2008
pi_65089696
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Takkembah het volgende:

ikzelf heb vandaag helaas wel mijn 'ongesteldsheidshoofdpijn' gehad, krijg ik altijd halve week van tevoren

nee he? dat moet niet! we moeten net tweelingstreepjes maken...
pi_65089939
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef mijsje het volgende:

[..]

nee he? dat moet niet! we moeten net tweelingstreepjes maken...
Haha tweelingstreepjes, dat is een leuk woord

Oeeeh Karin, wat een spanning! Ik hoop het zo heeeel hard!

Takkembah, balen van dat voorteken, maar het zegt echt niet altijd alles he, zolang er geen bloed is..

Pure_Poison, bij jou ook al zo spannend! Ben benieuwd wanneer je durft te testen,

hier draaien de duimen weer overuren voor de dames bij wie het spannend is hoor!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:07:38 #37
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65098111
Karin!! Kom je eens melden bij voorkeur met 2e streepje
En Pure-Poison houdt het ook spannend...

En dan duimen voor mijsje en Takkembah...
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:14:15 #38
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65098249
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:07 schreef Asyniur het volgende:
Karin!! Kom je eens melden bij voorkeur met 2e streepje

Eens!

PP al nieuws??? Veeeel te spannend hier!

Mijsje: we gaan ervoor, sinds gisteren eigenlijk geen koppijn meer, maar voel ook helemaal niets anders ofzo. Ach wie weet, de dames die vorige maand gingen voelden ook niet veel hihihi...Jij al iets gevoeld???
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65099161
Karin... ik hoop dat de stilte een goed teken is...
Fake it till you make it...
pi_65100052
Hier nog steeds geen .Ik heb ook geen zw-test gedaan,maar ik had ergens gelezen dat je een ovu test ook wel als zw-test kunt gebruiken,die was harstikke negatief maargoed wat ik daar nu eigenlijk mee moet weet ik ook niet.
Whaaaaaaaaaa....wat word ik moe van mezelf
01-08-2008
pi_65100149
PP dat je zo lang kan wachten met testen... dat kan/kon ik echt niet (NOD first thing in the morning zo ongeveer hier)... misschien toch een zw-testje doen?
pi_65100478
hmmm bruin slijm gesignaleerd hier . Ik vermoed toch voortekenen van duivels, dus niet getest. Net als P-P geen zin in een negatieve test.
Heb geen tijd om me van het weekend (we gaan een weekend weg)nog te melden dus jullie zullen moeten wachten tot maandag op meer nieuws.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65100654
Fijn weekend Karin! We horen je maandag wel weer

Ik heb gewoon helemaal geen zin om te testen op het moment,geen zin om me klote te voelen over een negatieve test dus ik wacht nog maar ff!
01-08-2008
pi_65102292
Een dikke zoen voor de stressers hier
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65102544
Het blijft dus nog even spannend hier... succes met afwachten en de onzekerheid dames
pi_65102873
He bah Karin, klinkt alweer als voorteken.. hopelijk zet het niet door.
Heel veel plezier tijdens je weekendje weg!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:38:36 #47
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_65107164
hallo daar ben ik weer
even weg geweest..
had het ontzettend druk met mijn afstuderen, liep achter door het al het gebeuren...
als het goed is heb i van de week mijn eispring gehad... jaja ik heb het volgens mij gemerkt...
dus hioen dat ik nu met kleine 2 weekjes keurig ongi word...
en dan kan voor ons alles weer opnieuw beginnen,

P-P suc6

voor iedereen natuurlijk ook suc6!
ben benieuwd
Karin wat spannend.. hoop voor je dat het niet doorzet, afwachten maar
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_65111181
Net toch een testje gedaan,helaas negatief Had ook niet echt goede hoop meer eigenlijk.
Wat ik wel raar vind is dat mijn cyclus altijd gelijk loopt maar nu dus ineens langer is deze maand,voel dus al bijna een week kleine ongi pijntjes maar er komt niets Zal je zien dat ik volgende week tijdens de vakantie de op bezoek krijg.
01-08-2008
pi_65112919
Oh ja, vakantie duivels... alsof ze het weten he... PP, wat jammer een negatieve test
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:10:14 #50
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65113085
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef Pure-Poison het volgende:
Net toch een testje gedaan,helaas negatief Had ook niet echt goede hoop meer eigenlijk.
Wat ik wel raar vind is dat mijn cyclus altijd gelijk loopt maar nu dus ineens langer is deze maand,voel dus al bijna een week kleine ongi pijntjes maar er komt niets Zal je zien dat ik volgende week tijdens de vakantie de op bezoek krijg.
Nou dat is niet zo gek. Ik had 'laatst' een gesprek met een vriendin die ook in de MMM zit en die zei (info van gyn) dat vrouwen heel vaak 'vroege miskramen' krijgen. Zo vroeg dat ze vaak niet eens in de gaten hebben dat ze zwanger waren. Dus dat kan wel verklaren waarom je soms iets later bent dan anders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')