| 1 |
Maar het was echt maar heel mini beetje bloed.. wat je ook hebt wanneer je zo'n vingerprikje doet..quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:26 schreef mefke79 het volgende:
[ code verwijderd ]
Dag meiden! Even een correctie, dag 1 is de dag waarop je voor het eerst bloed verliest. Dus dag 1 zou dan gisteren zijn. Tis een beetje verwarrend, maar ik heb zo geleerd van Poppedein en die kan het weten, denk ik dan maar.
Pff, spannend Karin! En P-P, al nieuws?
Mijn gyn zei, omdat ik 3 dagen van te voren altijd al wat rood slijm heb, dat de 1e dag dat je echt 'leegloopt' als dag 1 moet rekenen. En dat hou ik dus ook braaf aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:27 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Maar het was echt maar heel mini beetje bloed.. wat je ook hebt wanneer je zo'n vingerprikje doet..
Maar als dat ook al geld, dan moet mijn NOD naar de 12de en is mijn cyclus 29 dagen
Hee Bumba!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef bumbaloe het volgende:
Ik ben dinsdag begonnen met tempen. Mag ik vragen wat jouw temp is? Ik heb al 2 dagen 36,3 en mijn man denkt dat ik ziek ben omdat het zo laag is, maar het is toch niet zo heel laag of wel?
Ik weet eignelijk niks van tempen, voer het maar in op FF en meer weet ik ook niet.
Mag je ;s nachts op staan om te pissen of is dat ook al niet goed? HEb vanaf vanochtend 5 uur mn plas zitten ophouden omdat ik om 7 uur moest tempen, heb uiteindelijk om 6.30 getempt en ben toen gaan plassen. Daarna om 7 uur nog eens maar toen was hij al 0,2 hoger. Dus ik heb 36,3 aangehouden.
,quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef bumbaloe het volgende:
Mag je ;s nachts op staan om te pissen of is dat ook al niet goed? HEb vanaf vanochtend 5 uur mn plas zitten ophouden omdat ik om 7 uur moest tempen, heb uiteindelijk om 6.30 getempt en ben toen gaan plassen. Daarna om 7 uur nog eens maar toen was hij al 0,2 hoger. Dus ik heb 36,3 aangehouden.
nee he? dat moet niet! we moeten net tweelingstreepjes maken...quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Takkembah het volgende:
ikzelf heb vandaag helaas wel mijn 'ongesteldsheidshoofdpijn' gehad, krijg ik altijd halve week van tevoren![]()
Haha tweelingstreepjes, dat is een leuk woordquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:25 schreef mijsje het volgende:
[..]
nee he? dat moet niet! we moeten net tweelingstreepjes maken...
Eens!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:07 schreef Asyniur het volgende:
Karin!! Kom je eens meldenbij voorkeur met 2e streepje
Nou dat is niet zo gek. Ik had 'laatst' een gesprek met een vriendin die ook in de MMM zit en die zei (info van gyn) dat vrouwen heel vaak 'vroege miskramen' krijgen. Zo vroeg dat ze vaak niet eens in de gaten hebben dat ze zwanger waren. Dus dat kan wel verklaren waarom je soms iets later bent dan anders...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef Pure-Poison het volgende:
Net toch een testje gedaan,helaas negatiefHad ook niet echt goede hoop meer eigenlijk.
Wat ik wel raar vind is dat mijn cyclus altijd gelijk loopt maar nu dus ineens langer is deze maand,voel dus al bijna een week kleine ongi pijntjes maar er komt nietsZal je zien dat ik volgende week tijdens de vakantie de
op bezoek krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |