SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, mijnheeft me nog nooit zo verbaasd als nu...
![]()
maar wel super lief![]()
Veel succes met wachten danquote:Op zondag 25 januari 2009 09:17 schreef Fiemeeltje het volgende:
Allereerst veel succes voor de 'klussers' en vergeet vooral niet er ook plezier van te hebben
Judes, ik weet dat het wel vaker voorkomt dat mensen last hebben van hun borsten, maar bij mij was het voor het eerst sinds enkele jaren dat het ook aanhield. Overigens is het sinds vanochtend weer voorbij, dus het zal wel niets met een eventuele zwangerschap te maken hebben.
Nog geen duivels hier, maar ik denk al wel te voelen dat ze er aan zitten te komen. Als ze wegblijven mag ik van mezelf woensdag pas weer testen. Dan zou het wel meteen m'n langste cyclus sinds ik een maand of 8 geleden met de pil stopte zijn. Tot nu toe was de langste 25 dagen. We zullen zien.
vertel, vertel...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:31 schreef Ciscostar het volgende:
Ze gaf me wel leuke site waar je babykleding zelf kan ontwerpen (eigen teksten erop etc)
quote:
Ow, heb ik weer eens niet goed gelezen...quote:Op zondag 25 januari 2009 14:22 schreef judes het volgende:
btw Asyniur, P-P had donderdag als helaas, ze is nu op vakantie naar Amerika geloof ik.
Dat oorzaak zoeken snap ik wel hoor, als je hopeloos bent wil je alles uitgesloten hebben voor je weer een volgende stap neemt. Hoe dan ook, het blijft kut als het niet lukt.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja Fiemeeltje, ik probeer gewoon een oorzaak te zoeken. Ik kan nl. geen eisprong ontdekken, zelfs niet met dubbele dosis clomid. Dan wordt je soms een beetje hopeloos, ook omdat de onderzoeken bij de gyn geen oorzaak te vinden was. Maar idd. ook ik ken de vruchtbare dikkerds, hopelijk hoor ik daar ook bij. Maar voorlopig lijkt het er niet op.
heel erg mee eens is...quote:Op zondag 25 januari 2009 18:12 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Dat oorzaak zoeken snap ik wel hoor, als je hopeloos bent wil je alles uitgesloten hebben voor je weer een volgende stap neemt. Hoe dan ook, het blijft kut als het niet lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |