abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:31:33 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65370409
Klussen is geen probleem hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, mijn heeft me nog nooit zo verbaasd als nu...
maar wel super lief
pi_65372326
Hier is het klussen ook begonnen, ook hier geen klachten van man
en ik klaag ook niet

Vandaag gewinkeld met een vriendin, zij weet dat we bezig zijn en wilde de pretatal met me in (maar dat aanbod maar even afgeslagen)
Ze gaf me wel leuke site waar je babykleding zelf kan ontwerpen (eigen teksten erop etc)
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  zondag 25 januari 2009 @ 09:09:18 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65377762
P-P, zijn de inmiddels al gearriveerd? Of een dubbel streepje?

Vol spanning wachten we nu op het tweede streepje van Zigeunermeisje..

Fiemeeltje, balen zeg! Ik duim voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt

PZE gaat het ook weer spannend maken komende tijd.. evenals vlindur en rubey...

En dan komen de dames die in de buurt van mijn NOD zitten: Judes en Hurminatore...
Ik duim voor jullie!! en voor mezelf natuurlijk

De dames daarna zullen rond die tijd aan de klus 'moeten'. Veel succes!!
pi_65377786
Hahahhaa Asyniur.. heerlijk om te horen hoe je na het voor jou lange wachten op je kerel nu zo heerlijk door m verbaasd wordt! Hij is nu ook écht helemaal om hè.. dé bevestiging toch ook wel dat het gewoon heel erg fijn om je wens met groot verlangen uit te stellen tot het moment dat je erécht samen helemaal aan toe bent! Dat t maar gauw raak mag zijn voor jullie!

P_P ik hoop dat jij gewoon heerlijk aan het genieten gaat inflorida!! Héle fijne vakantie gewenst!

Lieve dames.. ik duim voor jullie allemaal!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65377799
Allereerst veel succes voor de 'klussers' en vergeet vooral niet er ook plezier van te hebben

Judes, ik weet dat het wel vaker voorkomt dat mensen last hebben van hun borsten, maar bij mij was het voor het eerst sinds enkele jaren dat het ook aanhield. Overigens is het sinds vanochtend weer voorbij, dus het zal wel niets met een eventuele zwangerschap te maken hebben.

Nog geen duivels hier, maar ik denk al wel te voelen dat ze er aan zitten te komen. Als ze wegblijven mag ik van mezelf woensdag pas weer testen. Dan zou het wel meteen m'n langste cyclus sinds ik een maand of 8 geleden met de pil stopte zijn. Tot nu toe was de langste 25 dagen. We zullen zien.
pi_65378541
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:17 schreef Fiemeeltje het volgende:
Allereerst veel succes voor de 'klussers' en vergeet vooral niet er ook plezier van te hebben

Judes, ik weet dat het wel vaker voorkomt dat mensen last hebben van hun borsten, maar bij mij was het voor het eerst sinds enkele jaren dat het ook aanhield. Overigens is het sinds vanochtend weer voorbij, dus het zal wel niets met een eventuele zwangerschap te maken hebben.

Nog geen duivels hier, maar ik denk al wel te voelen dat ze er aan zitten te komen. Als ze wegblijven mag ik van mezelf woensdag pas weer testen. Dan zou het wel meteen m'n langste cyclus sinds ik een maand of 8 geleden met de pil stopte zijn. Tot nu toe was de langste 25 dagen. We zullen zien.
Veel succes met wachten dan Wordt wel lastig hoor tot woensdag wachten als de wegblijven

Spannend ook voor de rest die nu in de wachtdagen zitten
Zigeunermeisje jou NOD was gisteren.... al meer bekend?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ciscostar op 25-01-2009 11:05:41 ]
pi_65379348
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:31 schreef Ciscostar het volgende:
Ze gaf me wel leuke site waar je babykleding zelf kan ontwerpen (eigen teksten erop etc)
vertel, vertel...
pi_65384252
Fiemeeltje, da's toch wel apart dan, als je ineens dingen voelt die je normaal niet hebt... duim duim duim!!!

Ik had net toch iets raars... Zat een worstebroodje te eten en toen ik hem bijna op had, begon het me ineens tegen te staan. Dus ik dacht, ik neem nog 1 hapje en de rest gooi ik dan maar weg. Nou, die laatste hap heb ik dus uit moeten spugen omdat ik me zo beroerd voelde ineens en daarna heb ik bijna over moeten geven (maar net niet...) Ik heb het idee dat het aan vettige dingen ligt, vrijdag heb ik wat patat op (echt maar een klein beetje, voor de rest veeeeel groente) en daarna voelde ik me ook al niet lekker. Ik hoop dat het geen voorbode is van de buikgriep die de ronde doet ofzo! Maar ik ga er ook maar even van uit dat het geen voorbode is van iets anders om teleurstellingen te voorkomen...
  zondag 25 januari 2009 @ 14:21:25 #259
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65384325
PZE, heb je je kunnen inhouden gisteren?
Lekker douchen!
pi_65384363
btw Asyniur, P-P had donderdag al s helaas, ze is nu op vakantie naar Amerika geloof ik.
pi_65385935
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:21 schreef sjak het volgende:
PZE, heb je je kunnen inhouden gisteren?
In het andere topic heb ik al gemeld, dat ik niet denk dat het deze ronde gelukt is met de clomid. Hopelijk wordt ik snel ongesteld, dan beginnen we weer opnieuw. Afvallen is het toverwoord, vrees ik.
pi_65389348
Heeft gewicht echt zo'n hevig effect PZE? Ik zie toch echt genoeg meiden die flink overgewicht hebben ook zwanger raken. Daar hou ik mezelf dan ook aan vast gezien het feit dat ook ik flink wat kilo's teveel meezeul. Ik weet trouwens van mijn moeder dat die ook niet de slankste was, maar wel übervruchtbaar...

Vandaag al diverse keren naar de wc geweest om de boel te checken Nog niets te zien. Zo unfair vind ik dat, nu ineens besluit mijn lichaam tot een langere cyclus. Net bij de eerste ronde.

Overigens denk ik niet dat het iets gaat worden, ik ben namelijk sjagerijnig! En niet zo'n beetje ook!! Kortom, alle tekenen wijzen erop dat de duivels zich al aan het voorbereiden zijn. Of ik heb al last van zwangerschapshormonen in welk geval het leven van vriendlief vanaf heden in een hel veranderd
  zondag 25 januari 2009 @ 17:55:42 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65392230
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:22 schreef judes het volgende:
btw Asyniur, P-P had donderdag al s helaas, ze is nu op vakantie naar Amerika geloof ik.
Ow, heb ik weer eens niet goed gelezen...
pi_65392646
Tsja Fiemeeltje, ik probeer gewoon een oorzaak te zoeken. Ik kan nl. geen eisprong ontdekken, zelfs niet met dubbele dosis clomid. Dan wordt je soms een beetje hopeloos, ook omdat de onderzoeken bij de gyn geen oorzaak te vinden was. Maar idd. ook ik ken de vruchtbare dikkerds, hopelijk hoor ik daar ook bij. Maar voorlopig lijkt het er niet op.
pi_65392705
wat gaat het snel hier als je niet de tijd hebt om iedere dag even te reageren... al gauw lig je een eind achter...
balen voor je P-P, dat je al hebt... ik hoop dat je het naar je zin hebt in Amerika!
PZE en Fiemeeltje, succes de komende dagen... ik hoop dat het jullie beiden toch gelukt is, al zijn er al vage tekenen van niet... misschien is dat ook tegen beter weten in hopen, maar hoop moet er zijn.
ik heb nog niks gezien van zigeunermeisje? Hoe gaat het met je?
pi_65392740
quote:
Op zondag 25 januari 2009 18:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja Fiemeeltje, ik probeer gewoon een oorzaak te zoeken. Ik kan nl. geen eisprong ontdekken, zelfs niet met dubbele dosis clomid. Dan wordt je soms een beetje hopeloos, ook omdat de onderzoeken bij de gyn geen oorzaak te vinden was. Maar idd. ook ik ken de vruchtbare dikkerds, hopelijk hoor ik daar ook bij. Maar voorlopig lijkt het er niet op.
Dat oorzaak zoeken snap ik wel hoor, als je hopeloos bent wil je alles uitgesloten hebben voor je weer een volgende stap neemt. Hoe dan ook, het blijft kut als het niet lukt.
pi_65393221
quote:
Op zondag 25 januari 2009 18:12 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

Dat oorzaak zoeken snap ik wel hoor, als je hopeloos bent wil je alles uitgesloten hebben voor je weer een volgende stap neemt. Hoe dan ook, het blijft kut als het niet lukt.
heel erg mee eens is...
pi_65396333
mijsje:
Kijk eens op: http://www.rainbowbabies.nl/index.php?page=29&mid=87

Fiemeeltje:
ik hoop dat het komt door het zwanger zijn. misschien moeten we anders een huis oprichten voor zwangere vrouwen, waar we onbeperkt chaggo kunnen zijn, zodat de mannen er geen last van hebben.

mijn moeder moest ook eerst afvallen voordat ze zwanger werd. een jaar nadat ze op een goed gewicht was werd ze zwanger van mij, daarvoor zijn ze 6 jaar bezig geweest
  zondag 25 januari 2009 @ 20:27:00 #269
100412 mefke79
komt goed!
pi_65397381
Mijsje, dat extreem ongesteld zijn had ik dus ook en op basis daarvan zijn er bij mij allerlei onderzoeken gedaan. Misschien toch wat eerder naar de gyn bellen?

Meiden, succes allemaal...er mogen best weer wat nieuwe dames naar Z&G om Happy, Takkembah en mezelf gezelschap te houden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65398115
Lief dat er naar me gevraagd is. Ik was een tijdje niet online want ik ben een beetje internetmoe. Gisteren was inderdaad mijn NOD. Ik had wat bruinig slijm en dacht ongesteld te worden maar vandaag helemaal niets meer. Ik voel ook niets wat duidt op een zwangerschap en ook niets dat lijkt op een naderende menstruatie. Heel vreemd want normaal heb ik altijd een korte luteale fase.

Ik heb dus nog geen positieve test in handen gehad. Morgen komt een bestelling via het net waar zw.testjes bij zitten hopelijk en als er niets veranderd doe ik dinsdag wel een testje. Vooralsnog ga ik er van uit dat ik niet zwanger ben. Als dat wel zo is weet ik precies wanneer hij/zij verwekt is of ik ben onbevlekt ontvangen
Het is een beetje een egocentrisch berichtje geworden. Sorry!
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_65402492
hmm, misschien inderdaad wel reden om de gyn maar weer eens te bellen... word ondertussen steeds onzekerder over zwanger worden... misschien is het gewoon niet weggelegd voor ons, en misschien ook wel... ik weet het op het moment allemaal even niet.

Zigeunermeisje, ik wacht af voor je, ik hoop op een dubbel streepje dinsdag en egocentrisch, maakt niet uit! soms ben je gewoon even met jezelf bezig! Ik denk dat iedereen dat wel herkent!

Bedankt Ciscostar! leuk om op die site even rond te struinen... (maar ga het de komende tijd nog niet nodig hebben... dat is dan wel weer jammer)
  zondag 25 januari 2009 @ 22:49:59 #272
100412 mefke79
komt goed!
pi_65402637
Mijsje
Komt goed!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65402941
ik hoop het zo...
pi_65409466
Zigeunermeisje en mijsje

Hier nog geen duivels gesignaleerd. M'n lichaam speelt spelletjes met me. Ik had gisteren wel een testje gedaan op aanraden van vriendlief. Haske negatief natuurlijk. Misschien toch maar even uitgaan van de cervixdag en gokken op a.s. vrijdag.
pi_65410433
Ik ga volwassen met de situatie om, ben oud genoeg om zwanger te worden een kind op te voeden. Acht mezelf dus ook oud en wijs genoeg om op een volwassen manier met deze periode om te gaan.

ik ben 33 verdorie en zit bijna ieder uur op de wc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')