abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65321672
Succes poppejans met afvallen

Heel heel raar.. ik ging vanmiddag naar de wc, en zoveel bloed!
Was uur ervoor ook geweest en toen helemaal niks, ook niet in het wc papiertje.
Maar uur later dus hele boxer vol met bloed, en echt helder rood bloed.
Zaten iets van kleine propjes of zoiets in en lijkt nu weer minder te worden.

Wel gek want zondagavond heb ik mijn laatste ongesteldsheidbloed gespot (dus maandag helemaal bloed vrij) en was het vorige week donderdag geworden... Laatste bloeding? Iets anders vaags...
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65323171
Raar van je cyclus P-P, maar het is inderdaad gelukkig niet heel erg ontzettend abnormaal lang... al kan ik me voorstellen dat je ervan baalt... maarja, wat doe je eraan?

Fijn dat je tevreden bent met de uitslag, Poppejans. Inderdaad fijn dat er niets mis is. En sja, succes met afvallen dan maar! Hopen dat dat helpt! Het is in ieder geval een mooie stok achter de deur... je doet het dan echt ergens voor! Al blijft het natuurlijk moeilijk.

Ciscostar, dat is inderdaad wel heel erg vaag ja... echt geen idee wat dat zou kunnen zijn... raar!

Ik heb trouwens heel goed nieuws: ik heb mijn presentatie van mijn scriptie gehouden en hij is goed beoordeeld... met andere woorden: ik ben geslaagd! Joehoe!! Nu volgende maand mijn diploma ophalen!
De komende 4 maanden heb ik ook al een baan (ondertussen druk op zoek naar een vaste baan), dus alles helemaal super hier! Nu nog een kindje... hopelijk heel snel...
(Vanavond écht weer klussen... gister was mijn vent te moe... maarja, dit zijn ook nog niet de echte klusdagen natuurlijk, dus ik accepteerde het maar, haha...)
pi_65327397
Ciscostar, wat heel erg raar!! Geen flauw idee wat dat kan zijn, je dacht dus dat je niet ongesteld meer was, en ineens na paar dagen een grote hoeveelheid bloedverlies? Raar!

Tierr, gefeliciteeeerd alvast, wat goed dat je je diploma hebt, lekker gevoel zeker? En al helemaal super dat je iig de komende maanden al werk hebt!
Nu inderdaad een zwangerschap, dat zou het geheel helemaal af maken

Ik vraag het me echt af hoor, of ik ineens weer ongesteld ga worden, ik hoop het zo verschrikkelijk!
Het afvallen gaat wel al best goed, en inderdaad, ik ben nu wel heel erg gemotiveerd en aan het doorzetten omdat ik weet op welk resultaat ik wacht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:26:21 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65327528
Succes Poppejans, je hebt een mooi doel voor ogen! Laten we hopen dat afvallen de truc doet!
pi_65327616
Poppejans, wel heel fijn dat er hormonaal niks mis is, dat is toch een fijn idee. Afvallen is altijd goed en de motivatie is natuurlijk prachtig. Wat houdt het dieetplan van happy ongeveer in? (Bij mij mag er ook wel 10 kilo af )
Ciscostar, heel vreemd... zeker met propjes. Als je het niet vertrouwt moet je wel even naar je ha gaan hoor, voor je gevoel.
pi_65327624
P-P, eingelijk toch fijn dat je toch ongi bent geworden, zou best de 'stress' geweest kunnen zijn. In ieder geval een fantastische vakantie gewenst.

mijsje, voor jou ook nog een een dikke knuf.

Tierrr, gefeliciteerd!

Cisco, da's inderdaad raar zeg. hopenlijk stopt het ook weer snel.

Poppejans, ik hoop echt dat het gaat helpen met je cyclus, maar als je afvalt is dat zowiezo al heel goed natuurlijk. Mij gaf het een hele kick toen ik merkte dat het lukte en natuurlijk helemaal toen ik zag dat de eisprong terugkwam en uiteindelijk, hoe het dan ook loopt, zwanger ben. Ik gun het jou ook van harte!
pi_65327682
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Poppejans, wel heel fijn dat er hormonaal niks mis is, dat is toch een fijn idee. Afvallen is altijd goed en de motivatie is natuurlijk prachtig. Wat houdt het dieetplan van happy ongeveer in? (Bij mij mag er ook wel 10 kilo af )
Ciscostar, heel vreemd... zeker met propjes. Als je het niet vertrouwt moet je wel even naar je ha gaan hoor, voor je gevoel.
Ik wil je wel pm-en geen garantie natuurlijk maar voor mij werk het fantastisch
pi_65327789
Jajaja, PM PM!!
pi_65327983
Poppejans,fijn dat eigenlijk alles goed is.Suc6 met afvallen,ik ben er ook mee bezig en vind het moeilijk,ik ben ook een echte emotie-eter en nogal een stresskip! (Happy is ben wel geintresseerd in je afval-plan,zou je me wat tips ofzo willen pm-en?)

Ik denk ook dat mijn menstruatie zo lang is uitgebleven door de stress dat ik mischien zwanger zou zijn ja of nee,ik had echt even het gevoel dat ik zwanger zou zijn! Ik ga de volgende ronde dus maar weer gewoon uit van +/-32 dagen.

Dames,heel veel suc6 allemaal,ik hoop dat ik over 1,5 week wanneer ik terug ben jullie veel goed nieuws hebben
01-08-2008
pi_65328134
P-P en PZE, jullie hebben een PM haha... heel het topic aan het dieet. Maar ik hoop echt dat het werkt voor jullie meiden!
pi_65330584
Bloeden nu gestopt/minder..Waren niet echt propjes zeg maar... maar ook niet elgaal bloed (zaten wat dingentjes in, lastig het uit te leggen)

Vriendin dacht dat het gewoon nog ongesteldheidsbloed was... dat ik 3 dagen niks had en nog even een na bloeding heb (omdat ik nu geen pil slik en dan langer of andere patroon kan hebben) Dat hoop ik dan maar...!

PP, fijne vakantie!
Happy je hebt pm
Trierrr super dat je het hebt gehaalt, stuk minder stress op dat vlak dan nu
pi_65330836
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:27 schreef Ciscostar het volgende:
Vriendin dacht dat het gewoon nog ongesteldheidsbloed was... dat ik 3 dagen niks had en nog even een na bloeding heb (omdat ik nu geen pil slik en dan langer of andere patroon kan hebben) Dat hoop ik dan maar...!

Trierrr super dat je het hebt gehaalt, stuk minder stress op dat vlak dan nu
Ja, ben echt super blij, nu kan het echte leven beginnen, haha!

Ik had trouwens vroeger toen ik nog aan de pil zat ook wel eens dat ik 2 dagen weinig of geen bloed had en dan ineens weer een dag wel een beetje. Maar dat was dan niet zoveel als bij jou, denk ik. Maargoed, het zal inderdaad wel een nabloeding zijn, denk ik... zou ook niet weten wat het anders kan zijn.
pi_65331946
Poppejans, fijn dat het nu duidelijk is, dat er niks vreemds aan de hand is! Ik hoop dat het gauw juni is voor je, maar nog meer dat je voor die tijd al spontaan zwanger bent!

Tier, gefeliciteerd!!!

Happy, als je dan toch PMmen rond strooit... (hint, mijn pm-box doet het ook... ) Bij mij mag er wel 20 kilo af!

Ciscostar, het zou best kunnen dat het nog met je menstruatie te maken had! Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar het zou nog een restje kunnen zijn wat nog in je baarmoeder zat...

hier is de rode hel echt losgebarsten... ik baal er wel van, tegenwoordig moet ik echt dubbel beveiligd zijn, dus met tampon én met maandverband, anders lek ik halverwege de ochtend al door m'n kleding heen... met dubbele beveiliging gaat het wel, dus dan maar zo! (voordeel daarbij is dat ik niet meer de volle 8 dagen ongesteld ben, zoals ik dat voorheen wel was...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:25:47 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65344893
Volgens mijn tikkertje zou vandaag pas mijn eerste 'vruchtbare' dag zijn maar heb al 2 dagen cervixslijm dus we zijn maar wat eerder begonnen met klussen

Ik moet wel zeggen dat ik mezelf verbaas. Ik ben er helemaal niet zoveel mee bezig als ik had gedacht in het begin. is er daarentegen veel meer mee bezig dan ik had verwacht (en hijzelf ook geloof ik)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65345143
Ik moet bekennen dat mijn man wilde dat ik (zaterdags) testen (ik werd op donderdag ongesteld) was niet over tijd maar hij wilde gewoon weten Dus ik op zijn verzoek test gedaan, wist ook wel dat hij negatief zou zijn!

Ik kon best wachten tot ik 1 dag overtijd zou zijn, maar hij niet.

Vanaf gisteravond 19 uur geen bloed meer.. zal wel na bloeding zijn geweest
pi_65345152
Vandaag dag 26 hier, het zou kunnen dat ik me morgenvroeg niet kan inhouden qua testen want mijn lief is dan jarig... Het zou zoooo mooi zijn: een rijbewijs, verjaardag en positieve test in 1 week! Maar ik verwacht niks hoor, ondanks mijn gevoelige/pijnlijk stekende boobies en mijn krampjes. Ik laat me inmiddels minder snel gek maken merk ik.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:27:52 #242
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65348786
Meimeltje, welkom in het topic. Ik hoop dat je snel weer door mag gaan naar het volgende topic.
Lekker klussen binnenkort, of zit je al in je klusdagen?

Takkembah, als ikhet goed begrijp moet ik dus of mn eigen been breken of die van mijn man? Hmm straks maar eens
iets laten rondslingeren op de trap

wolletjebol, jij ook welkom. Zoals je hierboven leest moeten er gewonden vallen om snel zwanger te raken
Hoewel ik hoop dat het ook anders kan. HIhi, ook voor jou de wens dat je snel doormag naar het voglende topic!

Asyniur, nog lekker geklust??

Mijsje, wat ontzettend balen dat je niet zwnager bent. En al helemaal dat je nu op je uitgerekende datum niet zwanger bent.
maar het kan toch alsnog? Als je de volgende ronde zwnager bent, valt die dag er dan niet onder? In die 1e 2 weken zeg maar?

Judes, hoe gaat het bij jou?

Vlindur, verstandig dat je je nod ruim neemt!

Fiemeltje, die kinderwagens zijn wel eppogaaf maar ze lijken mij zo onpraktisch!
Breed op de 1e plaats en zonder zwenkwieltjes. Ik vnd het nu al een hels karwei om met de quinny door het kruidvat te lopen, laat staan
met zo'n grote!!
Wat heb je uiteindelijk gedaan? Gekocht? Of toch niet?

PP, ook ongi geworden. Balen hopelijk is de komende ronde de laatste voor je en mag je door naar Z&g.

Poppejans, heel veel succes met afvallen. Hopelijk werpt het zn 'vruchten' af.

Cisco, hoe gaat het daar? Aan de klus??

PZE, ik hoop het voor je. Wie heeft er zn rijbewijs gehaald? jIJ of je wederhelft??
Lekker testen morgen hoor!

Hier gaat het tempen goed. ZIt constant tussen de 36,3 en 36,5 al ben ik bang dat ik het een paar keer verkeerd heb gedaan. Hoor die termometer niet piepen
dus dan haal ik hem er gewoon uit.
Daarnaast is mn kleine 's nachts wat wakker geweest dus ben er zelf ook uitgeweest. Weet niet in hoeverre het invleod heeft gehad.

Slijm nog niet gezien in mn broekie dus mn ei zal er nog niet aankomen. Volgens ff dus volgende week ergens. Ben al wel aan het klussen geweest voor de zekerheid.
We zien wel. Ben in ieder geval weer uit mn dipje.
Mijn (mannelijke) collega had het meteen door (dat ik een dip had). WIlde hem eht liefst vertellen heo de vork in de steel zat maar heb er maar van gemaakt datik niet zo lekker was en daardoor niet lekker in mn vel.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_65350063
Dames dankjulliewel v de lieve berichtjes!
Happy jij bent mn voorbeeld hoor, dat het dus daadwerkelijk beter kan gaan met de menstruatie als je afvalt!
Ik vind het zelf wat moeilijk te geloven nog, maar de motivatie is er wel voor 100%, dus ben benieuwd, alleen dat lange wachten weer he... maar iig weet ik dat mocht het niet lukken ik alsnog in juni direct geholpen wordt.
Moet trouwens zon 15 kilo kwijt

Prinsesopdeerwt, bij jou binnen paar dagen weer spannend dus, ik duim hoor!

Bumba, veel klusplezier haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65350475
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:27 schreef bumbaloe het volgende:

PZE, ik hoop het voor je. Wie heeft er zn rijbewijs gehaald? jIJ of je wederhelft??
Lekker testen morgen hoor!
Dat ben ikzelf, ben nu de enige in huis met een roze papiertje dus ik wordt de eeuwige bob.

Dat temperaturen werkt me op mijn zenuwen, ik denk ook steeds dat ik het niet goed doe. Herkenbaar dus.
pi_65350885
Hier gaat goed hoor bumba, denk dat we vanavond maar gaan starten met klussen
Temp hele week 36.8 en vandaag 37... dus komt verhoging in...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:24:10 #246
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_65353335
pze, ben jij dan zo jong of heb je wat later je rijbewijs gehaald?
Dat van de eeuwige bob herken ik wel. Hier hebben we allebei een rijbewijs maar ik drink uit principe geen alcohol. of in ieder geval zelden alcohol. En dan gaat iedereen er automatisch van uit dat ik de bob ben.

Cisco. druk weekend voor de boeg dus. Succes, moge jouw ei hoog springen en jouw mans zaad hard en snel zwemmen!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_65355549
Happy, mag ik ook zo'n dieet?

Mijsje Ik hoop zo voor je dat je hier snel weg bent.

P-P fijne vakantie gewenst!

Poppejans, succes met het afvallen. Hopelijk helpt het je om de boel wat beter te reguleren en ben je daarna weer snel wat zwaarder. (maar dan van een baby natuurlijk )

Tierrr, gefeliciteerd. Wat een rust zal dat geven zeg.

Asyniur en cisco, veel plezier met klussen. Dat het maar vruchtbare pogingen mogen worden.

PZE, feli met je papiertje! Ga maar flink veel auto rijden de komende dagen, dat weerhoud je ook van testen...

Hier gaat het prima, m'n borsten doen nog steeds zeer, maar ik ben er nog uit of dit ook daadwerkelijk iets wil zeggen. Het zou namelijk ook wel heel erg bizar zijn als het meteen de eerste ronde raak zou zijn. Ik ga daar dan ook niet van uit. M'n darmen zijn inmiddels wel tot rust gekomen overigens.

Ik heb gisterenmiddag een testje gedaan Gewoon omdat ik het wilde weten Bij een luxe kruidvattest zag ik een heel dun, heel scherp lijntje komen. Net alsof het de doordruk is. Om zeker te zijn heb ik ook nog even getest met zo'n goedkope kruidvattest en daar was niets te zien. Zal dus wel een schaduw zijn geweest op die eerste test. (die ik overigens helemaal uit elkaar gesloopt heb om te zien hoe het nou zat met het streepje/schaduw ) Maar goed, volgens berekeningen NOD dus zondag, volgens cervix vrijdag. We zullen zien of het wat wordt.
pi_65359859
PZE, Gefeliciteerd met je roze papiertje!!!
quote:
Mijsje, wat ontzettend balen dat je niet zwnager bent. En al helemaal dat je nu op je uitgerekende datum niet zwanger bent.
maar het kan toch alsnog? Als je de volgende ronde zwnager bent, valt die dag er dan niet onder? In die 1e 2 weken zeg maar?
nou, Bumbaloe, de dag zelf is 15 februari. die dag zal ik sowieso nog niet positief testen, dat is te vroeg, dus die dag zelf ben ik voor het idee nog niet zwanger... pas 5 dagen erna (ongeveer) is mijn NOD, en dan weet ik pas meer (hoop ik) . Als ik dan inderdaad zwanger ben, ben ik inderdaad zwanger geweest op mijn uitrekendag, maar het feit dat ik dat dan niet weet, breekt me een beetje m'n hart...
pi_65360045
Bumba, je hebt wel veel werk gestoken in die post, zeg!
Hier alles "normaal", klusdagen zijn voorbij, toch nog redelijk geklust ondanks griep van hubby. Net als bij Asyniur is hij er stiekem toch ook wel mee bezig en doet hij erg zijn best!

Fiemeeltje, bij mij doen mijn borsten iedere cyclus ongeveer een week zeer, dat is begonnen toen ik een koperspiraaltje had. Ik dacht (hoopte) dat het dus daardoor kwam, maar het (on)ding is er inmiddels alweer sinds oktober uit, en de pijn blijft... Ik heb er eens op gegoogled, en dit schijnt te komen door de hormonen die je lichaam na de eisprong afgeeft, progesteron als ik het goed heb. Het kan ook een vroeg teken van zwangerschap zijn, maar het kan ook zijn van niet... Lekker vervelend dus, maarja, hopelijk is het bij jou gewoon een zwangerschapsteken! (en bij mij nu ook ) Oja, als je wel zwanger bent, betekent het waarschijnlijk dat ze nog veel langer zeer blijven doen...
pi_65370062
Ik wil iedereen hier even heel snel een tweede streepje wensen, en daarnaast toch maar (weer) even melden dat ik vandaag gehoord heb dat mijn vriendinnetje na gebruik van de CB ovutesten meteen zwanger is ....is (incl mezelf) de vierde die ik ken waarbij het meteen lukt met die (toch wel veel te dure) dingen....misschien toch een tip?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')