Meimeltje, welkom in het topic. Ik hoop dat je snel weer door mag gaan naar het volgende topic.
Lekker klussen binnenkort, of zit je al in je klusdagen?
Takkembah, als ikhet goed begrijp moet ik dus of mn eigen been breken of die van mijn man? Hmm straks maar eens
iets laten rondslingeren op de trap

wolletjebol, jij ook welkom. Zoals je hierboven leest moeten er gewonden vallen om snel zwanger te raken

Hoewel ik hoop dat het ook anders kan. HIhi, ook voor jou de wens dat je snel doormag naar het voglende topic!
Asyniur, nog lekker geklust??
Mijsje, wat ontzettend balen dat je niet zwnager bent. En al helemaal dat je nu op je uitgerekende datum niet zwanger bent.
maar het kan toch alsnog? Als je de volgende ronde zwnager bent, valt die dag er dan niet onder? In die 1e 2 weken zeg maar?
Judes, hoe gaat het bij jou?
Vlindur, verstandig dat je je nod ruim neemt!
Fiemeltje, die kinderwagens zijn wel eppogaaf maar ze lijken mij zo onpraktisch!
Breed op de 1e plaats en zonder zwenkwieltjes. Ik vnd het nu al een hels karwei om met de quinny door het kruidvat te lopen, laat staan
met zo'n grote!!
Wat heb je uiteindelijk gedaan? Gekocht? Of toch niet?
PP, ook ongi geworden. Balen

hopelijk is de komende ronde de laatste voor je en mag je door naar Z&g.
Poppejans, heel veel succes met afvallen. Hopelijk werpt het zn 'vruchten' af.
Cisco, hoe gaat het daar? Aan de klus??
PZE, ik hoop het voor je. Wie heeft er zn rijbewijs gehaald? jIJ of je wederhelft??
Lekker testen morgen hoor!
Hier gaat het tempen goed. ZIt constant tussen de 36,3 en 36,5 al ben ik bang dat ik het een paar keer verkeerd heb gedaan. Hoor die termometer niet piepen
dus dan haal ik hem er gewoon uit.
Daarnaast is mn kleine 's nachts wat wakker geweest dus ben er zelf ook uitgeweest. Weet niet in hoeverre het invleod heeft gehad.
Slijm nog niet gezien in mn broekie dus mn ei zal er nog niet aankomen. Volgens ff dus volgende week ergens. Ben al wel aan het klussen geweest voor de zekerheid.
We zien wel. Ben in ieder geval weer uit mn dipje.
Mijn (mannelijke) collega had het meteen door (dat ik een dip had). WIlde hem eht liefst vertellen heo de vork in de steel zat maar heb er maar van gemaakt datik niet zo lekker was en daardoor niet lekker in mn vel.