Wat is zijn draaistijl dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Jazeker in de Paradiso. het was een mooi feestje. De beste man wist van geen ophouden, hij heeft bijna 3 uur staan draaien volgens mij.
Flat Beat kon ik hem van, maar voor de rest kon ik niks van hem, maar eens op zoek naar z'n album.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:02 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Nou hij maakt ook zelf nummers, dus ik raad je aan zijn laatste cd te downloaden. Die is namelijk keihard. En zijn muziek valt onder het genre electro. Hij is vooral bekend om zijn nummer Flat Beat. Zijn nieuwe cd is trouwens veel harder dan zijn oudere werk en dus ook dan flat beat. En hij draaide verder nummers van Prodigy, Death from above, justice enzo. Gewoon keihard dus.
Of een vrouw die je verbaast aankijkt. ¤130,- voor een concert. En hoe heet die band? Lowlands??? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Prettige avond alvast.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat haalt de charme van bij het postkantoor tegen zo'n slechtgehumeurde miep achter die balie met een enorme grijns "Mag ik 1 Lowlandskaartje alstublieft?" te zeggen en dan daarna met kaartje in de hand half stuiterend naar buiten te lopen ook wel weg.
Ja ik had echt het Lowlands gevoel zaterdag in de paradiso. Iedereen was super aardig en de muziek was geweldigquote:Op maandag 26 januari 2009 13:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Flat Beat kon ik hem van, maar voor de rest kon ik niks van hem, maar eens op zoek naar z'n album.
Wat je zo beschrijft de ideale Lowlands DJ, gewoon dik feest!
En dat de winnaar van een prijsvraag hem daar dan mag doodschieten.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:26 schreef RedGuy het volgende:
Ik mag toch hopen dat Jordy van Loon in de Lima staat op vrijdagavond.
In een volle Alpha?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:07 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
En dat de winnaar van een prijsvraag hem daar dan mag doodschieten.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:24 schreef rubbereend het volgende:
Ze moeten Jordy bovenop de wortel prikken en weg schieten naar de maan!
Dat is wel lachen inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:08 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Of een vrouw die je verbaast aankijkt. ¤130,- voor een concert. En hoe heet die band? Lowlands??? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Prettige avond alvast.
Arctic Monkeys komen naar Lowlands. Dat is denk ik wel een vastliggend feit...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:35 schreef De Wouzeraar het volgende:
Was dit gerucht al gepost?
Nieuwe naam voor Lowlands?
Waarom een nieuwe naam, ik vind Lowlands een prima naam!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:35 schreef De Wouzeraar het volgende:
Was dit gerucht al gepost?
Nieuwe naam voor Lowlands?
ik dacht dat alleen Depech Mode zeker was...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
Arctic Monkeys komen naar Lowlands. Dat is denk ik wel een vastliggend feit...
Ga er maar vanuit van wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
AM![]()
Mag toch hopen van niet daar kun je heel veel leuke andere bands voor halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |