Dat is wel waar natuurlijk. Al waren die 500 Il Divo kaarten allemaal met dezelfde creditcard betaald.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus dan laat je op naam van 10 mensen 8 kaartjes bestellen. Altijd wel 10 mensen die zich daarvoor lenen. Tis wel een drempel, maar wel een kleine. Bovendien krijgen dat soort sites ook veel kaartjes van mensen die alsnog niet gaan en ze aan de tussenhandelaren verkopen
Je hoeft er niet heen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:32 schreef Aisumasen het volgende:
Liever niet, dat vond ik echt een drama in 2007.
Inderdaad. Als je grote namen wilt kun je sowieso beter naar PP gaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:24 schreef RedGuy het volgende:
Op Lowlands komen natuurlijk ook veel mensen die alleen al voor de sfeer komen, en mensen die bands willen ontdekken.
Het raakt heus wel uitverkocht..
Dan ga ik wel een loempia eten ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:40 schreef rubbereend het volgende:
geen KoL op Pinkpop, dus dikke kanshebber voor Lowlands
Zou tof zijn. Ik vond het optreden op Lowlands enkele jaren terug wel ok, kende de band toen nog niet, maar kon het wel waarderen. De laatste cd vind ik erg goed.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:40 schreef rubbereend het volgende:
geen KoL op Pinkpop, dus dikke kanshebber voor Lowlands
Dan is het topic allang veertig delen verder, toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef 3lmo het volgende:
Even een TVP zodat ik de voorverkoop niet vergeet.
Op zekers! Ideale band om naar te kijken vanaf de Alpha heuvel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef Mathijz het volgende:
Apocalyptica kan ook weer eens vroeg in de middag langskomen.
Zo veel post ik niet, en dan staat er vast nog wel ergens het Lowlands topic in de lijst.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:07 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dan is het topic allang veertig delen verder, toch?
Graagquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef Mathijz het volgende:
Apocalyptica kan ook weer eens vroeg in de middag langskomen.
Vertel, waar was ie gisteren?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:13 schreef PastoorPeter het volgende:
Mr. Oizo mag van mij ook wel komen na gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |