waar staat daar dat de regel in het topic geplaatst moet worden?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat is hier niet duidelijk aan:
[..]
?
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:41 schreef _Led_ het volgende:
wat is hier niet duidelijk aan :
[ afbeelding ]
Are you serious ????quote:Op woensdag 1 april 2009 12:41 schreef jogy het volgende:
[..]
waar staat daar dat de regel in het topic geplaatst moet worden?
zucht laat maar zitten manquote:Op woensdag 1 april 2009 12:41 schreef jogy het volgende:
[..]
waar staat daar dat de regel in het topic geplaatst moet worden?
Nee. Lees de regel eens HEEL goed. Er staat dat men zich aan de intentie van het topic moet houden. In de openingspost gaat het om het delen van verhalen wat betreft spookverschijningen etcetera, NIET OM DE MOGELIJKE VERKLARINGEN. Dus je leest het topic, ziet dat men niet geïnteresseerd is in de verklaring maar gewoon verhaaltjes, dat is alles.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Are you serious ????
"Nou de regel was van toepassing want ik had het vermeld op een post-itje dat ik op mijn koelkast heb geplakt !!!" ?
WHARRGARBLL !!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond het ook erg gezellig maar de hond wil uit, dag hoor
Je weet toch dat FOK! geen democratie kent en corrupt is tot op het bot he.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
en dan kom IK weer terug op de gebakken lucht theorie. De regel is er voor niks want je hoeft hem dus niet toe te passen. Spookverhalen zonder TRU regel geeft mij recht om wetenschappelijk naar de verhalen te kijken. Zo werkt de regel toch? of is de regel er om gebroken te worden?
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:41 schreef _Led_ het volgende:
wat is hier niet duidelijk aan :
[ afbeelding ]
dan weet je me aardig te foppen met dit soort uitsprakenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
daar gaat het niet om Summers. Try again.
beetje opdringerig , accepteer gewoon dat ik wel geloof dat ze bestaan , dan hoef je niet gefrustreerd te zijn en het tienduizend keer te zeggen , 100.000 keer zeggen helpt namelijk net zo min .quote:[quote]Op vrijdag 27 maart 2009 11:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
IK zeg toch ook NERGENS dat de ervaring NIET is gebeurd maar dat het NIET is wat het LIJKT. dat zeg ik, dat is tienduizend keer gezegd en nog snap je het niet.... echt hier een tip voor je
Aha, je doet weer je bekende "Ik haal gewoon alles door de war" trucje.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:01 schreef Summers het volgende:
[..]
dan weet je me aardig te foppen met dit soort uitspraken
[..]
beetje opdringerig , accepteer gewoon dat ik wel geloof dat ze bestaan , dan hoef je niet gefrustreerd te zijn en het tienduizend keer te zeggen , 100.000 keer zeggen helpt namelijk net zo min .
Laf gedoe en geen weerwoord hebben, word je daar zelf nou nooit moe van ?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef Summers het volgende:
[..]
bla bla ik verzin en lieg en beschuldig in het rond omdat ik een domme dramaqueen ben
oh we gaan schelden ...quote:Op donderdag 2 april 2009 10:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Laf gedoe en geen weerwoord hebben, word je daar zelf nou nooit moe van ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |