Omdat het een sukkel is die denkt dat iedereen op Fok! een halve tamme is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:16 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat kan iedereen zelf tovh voor minder dan een euro downloaden en op een dvdtje branden? Waarom zou ik dan ilegaal bij jou gaan kopen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat het een sukkel is die denkt dat iedereen op Fok! een halve tamme is.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je Cass en Away days voor me hebt incl. NL ondertiteling en DVD kwaliteit, geef ik je er geld voor.
Point made.quote:
Goede vraag. Zal ik hem bestellen, misschien is het wel een goede film die hier pas in de zomer in de bios komtquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:23 schreef RedRizla het volgende:
krijg fijn de tering
Mag, maar je op is al min 2x gequote.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:27 schreef RedRizla het volgende:
graag of niet anders verwijder ik hem..
Verwijder jezelf ook gewoon even dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:27 schreef RedRizla het volgende:
Hoe had je dat willen doen dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:27 schreef RedRizla het volgende:
wie zegt illegaalquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Pardon? Jij probeerd hier je ilegale spullen te verkopen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:27 schreef RedRizla het volgende:
Veel komen pas na de zomer in de bios...quote:
De films mogen hier sowieso nog niet verkocht worden omdat ze nog niet in de bios zijn geweest, dat is al één. Daarbij is er niet aan een legale versie met Nederlandse ondertitels te komen. Dus ik zeg danquote:
quote:statistieken
laatste bezoek: 12 seconden geleden.
aantal posts: 5 (gemiddeld 5 per dag)
betalen voor amerikaanse user net, dan vervolgend de ondertiteling zelf maken en eronder zetten..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Veel komen pas na de zomer in de bios...
En dat noem je legaal??
Dan ben je nog een oplichter ook!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:31 schreef RedRizla het volgende:
[..]
no point wie zegt dat het zo is mss was het wel bullshit
DUS NIET ORIGINEEL, BAN SLOTJE ETCquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef RedRizla het volgende:
[..]
betalen voor amerikaanse user net, dan vervolgend de ondertiteling zelf maken en eronder zetten..
Ben jij zo dom of doe jij zo dom?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef RedRizla het volgende:
[..]
betalen voor amerikaanse user net, dan vervolgend de ondertiteling zelf maken en eronder zetten..
preciesquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan ben je nog een oplichter ook!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet natuurlijk ook op pagina 2.
Het verspreiden van films/muziek is in Nederland toch echt illegaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef RedRizla het volgende:
[..]
Ja, dat maakt de verkoop nog wel illegaalquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef RedRizla het volgende:
[..]
Bash iemand dan ook goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het verspreiden van films/muziek is in Nederland toch echt illegaal.
OMFGquote:
Ik wilde net zeggen: Voel een nieuw baastopic aankomenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik voel een nieuw fok! paint slachtoffer aankomen
Dit topic moet toch juist open blijven. Waarschijnlijk heeft een mod het al gezien, maar laat ons nog even lol hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Juup© het volgende:
Weer eens geen mod te vinden hier als ze nodig zijn.
Wie opent 'm in ONZquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik voel een nieuw fok! paint slachtoffer aankomen
Om dit soort dingen is FOK! zo leukquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
dit gaat nog een gezellig topic worden
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
DUS NIET ORIGINEEL, BAN SLOTJE ETC ECT![]()
![]()
![]()
Zou hij hier ooit nog iets verkopen wat niet magquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:49 schreef sinadO het volgende:
zou hij al spijt hebben van zijn verkooptopic denken jullie?
Sorry ik was even ontbijtenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef Its_Muppet het volgende:
Normaal is er al lang een m,odje voorbij gekomen met de melding dat we on-topic moeten blijven, dus moeten we het niet eens hebben of iemand wat wil kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |