Sowieso is dat gedeelte van Zuid-Amerika adembenemend mooi. Als je de beelden van de Dakar-rally afgelopen weken ziet (die nu in Argeninië en Chili wordt verreden) dan is het niet voor te stellen hoe mooi dat dat is.quote:
Respect, knap. Ik vind het zelf erg moeilijk om ergens af te haken, wil alles graag afmaken. Nu vind ik mijn studie (Environmental and Infrastructure planning) ook machtig interessant en werk ik 3 dagen per week op basis van mijn vorige studie (Civiele Techniek)quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Idem hier. Alleen het WO trek ik dus niet meer. Heb geen zin om daar nog 3 jaar aan te ploeteren. Als ik de vakken nou leuk had gevonden dan was het nog een ander verhaal. Maar het niet leuk vinden leidt tot slechte motivatie en dat weer tot een desastreus tentamenresultaat. Dus dan moet je je conclusies trekken vind ik zelf.
Het zou waarschijnlijk niet het eerste zijn waar ik heen zou gaan als ik de kans had, maar het ziet er wel heel erg mooi uit. En vooral dat rondtrekken en kunnen doen wat je wil is heerlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Sowieso is dat gedeelte van Zuid-Amerika adembenemend mooi. Als je de beelden van de Dakar-rally afgelopen weken ziet (die nu in Argeninië en Chili wordt verreden) dan is het niet voor te stellen hoe mooi dat dat is.
Nou bijvoorbeeld Chili. Van het kurkdroge en bloedhete noorden naar het ijskoude zuiden reizen, dat staat bij mij hoog in het lijstje van reizen die ik nog eens wil maken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:35 schreef Riro het volgende:
[..]
Het zou waarschijnlijk niet het eerste zijn waar ik heen zou gaan als ik de kans had, maar het ziet er wel heel erg mooi uit. En vooral dat rondtrekken en kunnen doen wat je wil is heerlijk.Er zijn echt zoveel mooie plekken waar ik nog heen zou willen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Straks maar even de DVD Der Untergang von Verbeek oppikken.
Lastig. In de eerste instantie zou ik Australië zeggen, maar daar ben ik al geweest. Hoewel ik daar nog wel heel graag de westkust van zou doen. Naar de ooskust ga ik ook zeker een keer terug, alleen zou ik eerst andere dingen gezien willen hebben. Een rondreis door Amerika lijkt me gaaf, maar een keer Indonesië oid bezoeken lijkt me ook heel interessant. Afrika trekt me niet zo en Zuid-Amerika heb ik nooit echt over nagedacht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld Chili. Van het kurkdroge en bloedhete noorden naar het ijskoude zuiden reizen, dat staat bij mij hoog in het lijstje van reizen die ik nog eens wil maken.
Als je nu van mij 5000 euro krijgt. Waar ga je dan naartoe?
quote:
Wist ik helemaal niet. Ziet er gaaf uit.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
Moggûh!![]()
16.00 uur pas werken. Dus zo nog maar even filmpje kijken ofzo.
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch jouw kloon?quote:
Rolling On Floor Laughing?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen [ afbeelding ]
Doet me denken aan dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |