Wat die leukert zegt!quote:
Iets meer maar eenvoudig ja. Het kost daar 8 of 9 euro per nacht terwijl ik 46 of zo per nacht betaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Ellende! Of 2 douches, op 40 gasten!
Ik moest hard lachenquote:
Ja! Tof toch? Weet je wat ik denk? Je kan ook maar gewoon beter blij zijn toch? Ok stel het wordt niets, (Waar ik niet vanuit ga, zoiets voel je gewoon) dan kan je maar beter iig een lekkere adrealine rush hebben gehad.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Iets meer maar eenvoudig ja. Het kost daar 8 of 9 euro per nacht terwijl ik 46 of zo per nacht betaal.
Daar waar ik zit heb je ongelofelijk veel sanitair. Tig badkamers en misschien wel honderd douchecabines plus nog eens honderden plees en altijd een zuid amerikaanse die direct met de dweil aan de slag gaat als je klaar ben.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Iets meer maar eenvoudig ja. Het kost daar 8 of 9 euro per nacht terwijl ik 46 of zo per nacht betaal.
Daar waar ik zit heb je ongelofelijk veel sanitair. Tig badkamers en misschien wel honderd douchecabines plus nog eens honderden plees en altijd een zuid amerikaanse die direct met de dweil aan de slag gaat als je klaar ben.
True. En trusten!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ja! Tof toch? Weet je wat ik denk? Je kan ook maar gewoon beter blij zijn toch? Ok stel het wordt niets, (Waar ik niet vanuit ga, zoiets voel je gewoon) dan kan je maar beter iig een lekkere adrealine rush hebben gehad.
Hoi liesjequote:
Ben morgen vrij maar ik stort al langzaam inquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja! Zei je nou dat je volgende week nachtdienst had?
watjequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben morgen vrij maar ik stort al langzaam in
Als het langzaam gaat heb ik er geen problemen mee!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben morgen vrij maar ik stort al langzaam in
Welke shop heb jij eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |