Wat die leukert zegt!quote:
Iets meer maar eenvoudig ja. Het kost daar 8 of 9 euro per nacht terwijl ik 46 of zo per nacht betaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Ellende! Of 2 douches, op 40 gasten!
Ik moest hard lachenquote:
Ja! Tof toch? Weet je wat ik denk? Je kan ook maar gewoon beter blij zijn toch? Ok stel het wordt niets, (Waar ik niet vanuit ga, zoiets voel je gewoon) dan kan je maar beter iig een lekkere adrealine rush hebben gehad.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Iets meer maar eenvoudig ja. Het kost daar 8 of 9 euro per nacht terwijl ik 46 of zo per nacht betaal.
Daar waar ik zit heb je ongelofelijk veel sanitair. Tig badkamers en misschien wel honderd douchecabines plus nog eens honderden plees en altijd een zuid amerikaanse die direct met de dweil aan de slag gaat als je klaar ben.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Iets meer maar eenvoudig ja. Het kost daar 8 of 9 euro per nacht terwijl ik 46 of zo per nacht betaal.
Daar waar ik zit heb je ongelofelijk veel sanitair. Tig badkamers en misschien wel honderd douchecabines plus nog eens honderden plees en altijd een zuid amerikaanse die direct met de dweil aan de slag gaat als je klaar ben.
True. En trusten!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ja! Tof toch? Weet je wat ik denk? Je kan ook maar gewoon beter blij zijn toch? Ok stel het wordt niets, (Waar ik niet vanuit ga, zoiets voel je gewoon) dan kan je maar beter iig een lekkere adrealine rush hebben gehad.
Hoi liesjequote:
Ben morgen vrij maar ik stort al langzaam inquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja! Zei je nou dat je volgende week nachtdienst had?
watjequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben morgen vrij maar ik stort al langzaam in
Als het langzaam gaat heb ik er geen problemen mee!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben morgen vrij maar ik stort al langzaam in
Welke shop heb jij eigenlijk?quote:
Speklapjes for dinnerquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:29 schreef Soury het volgende:
Ben nog ff aan het koken hutspot met speklapjes maar ik laat de hutspot maar weg.Kleffe tering zooi Ik eet dus vlees
Leidsepleintje in Leiden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke shop heb jij eigenlijk?![]()
Ja maar die is viesquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Speklapjes for dinner![]()
![]()
Heb je geen hutspot over van gister? Lekker opbakken!![]()
Kant en klaar van AHquote:
Goed om te weten. Ik zou het al het nadeel van de twijfel geven, maar aangezien ik binnenkort een magnetron heb neem ik het toch maar ter harte.quote:
Nogmaals: hutspot!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:29 schreef Soury het volgende:
Ben nog ff aan het koken hutspot met speklapjes maar ik laat de hutspot maar weg.Kleffe tering zooi Ik eet dus vlees
Ah, die ken ik niet. Ik heb de tulp!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Leidsepleintje in Leiden.
Al meer dan tien jaar denk ik. Constante goede kwaliteit.
En anders kan ie lachen.
'quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nogmaals: hutspot!![]()
SpeklapjesVooral van de bbq!
Ik krijg honger!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
'
Zit nu de gekruide te nassen
3 stuks
kant en klare hutspotquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
'
Zit nu de gekruide te nassen
3 stuks
Tis hier bijna doooodddddd.........................quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:43 schreef FANN het volgende:is er nog iets gebeurd?
iets leuks of spannends ofzo....... of ken ik weer naar bed...........
Dat doe ik ook meestal. Maar jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
kant en klare hutspot![]()
Dat is ongeveer het gerecht wat je het snelste vers maakt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
het lijkt wel afgesproken werk .......
alsof we net saampjes uit de oping zijn gekropen
jah....... ik dacht ook ..... zal wel veel bij moeten lezen, maarquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Tis hier bijna doooodddddd.........................
Ik heb wel ff een siesta gedaan, maar niet op de Oping, gewoon op de bank.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
da's heel normaal gedrag hoor...... daar moet je niet mee spotten Lies !quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja! Lol!
Schatje, zullen we even samen fokken? Dan vraag ik in de SC of je koffie wil ok? hihi.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |