En deze klacht vind je niet triest? Ik speel zelf wow, maar kan me hier totaal niet sappig om maken....quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef gamepwner het volgende:
Ja, het klinkt triest.. sterker nog.. het IS dieptriest!
Dat mensen in world of warcraft (misschien ken je het, een mmorpg waar je gold kan verzamelen) gaan bedelen om goud in grote steden die dichtbevolkt zijn.
maar wat nog erger is is dat mensen vrouwlijke personages (liefst night elf of human) aanmaken om voor goud te bedelen en dat mensen het dan eerder geven omdat het een ''sexy beggar'''is![]()
![]()
Mensen gaan dus expres een extra vrouwelijk poppetje aanmaken zodat ze meer gold krijgen als ze bedelen! LMAO! En dat mensen uberhaupt geld geven aan beggarsGold verdienen is zo makkelijk.
Soms willen ze zelf een striptease geven (in wow kan je ondergoed niet uit, behalve met MODS maar dat is weer een heel ander verhaal) dus echt te triest voor woorden zijn die nerds die dit doen.
maakte je jezelf maar sappig, maarja dan zou je ook geen WoW spelen.. waar gaat de wereld heen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef dithje het volgende:
[..]
En deze klacht vind je niet triest? Ik speel zelf wow, maar kan me hier totaal niet sappig om maken....
Bedankt voor de samenvatting.quote:
http://www.brijder.nl/Ver(...)g-online-behandelingquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef kthxbye het volgende:
Volgens mij kwam jij net gewoon voor het eerst in het echt buiten en zag je een vrouwelijke zwerver waar je een harde plassert van kreeg en reflecteer je dat onbewust weer op je WoW avonturen
Wat wil je nu zeggen? ik speel in een week maar een uur wow of zo.. (das eigenlijk zonde van het geld, maar boeie.)quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef Fok-R het volgende:
[..]
maakte je jezelf maar sappig, maarja dan zou je ook geen WoW spelen.. waar gaat de wereld heen.
WoW! Er zijn zoveel mensen die afstommen van zoiets. Het zijn ook altijd de sociaal imbecielen die hun toevlucht zoeken in een virtuele wereld. De ergste psycho's zijn die sexy beggars van jou. Potentiele verkrachters.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:03 schreef gamepwner het volgende:
altijd leuk om die voorspelbare reacties te lezen van mensen die WoW niet kennen maar het bashen omdat het stoer is
ga gerust door, ik lach met je mee!
kijk met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef Herald het volgende:
whehehe vroegâh kon je nog ingepakte cadeautjes per post versturen en daar dan geld voor vragen. Kreeg een tip dat lvl 60 mensen die meuk toch wel aannamen, omdat ze het geld wel konden missen en toch nieuwsgierig waren wat het was.
of met een lvl1 alt gaan schreeuwen need gold for mount plz~, kostelijk
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:22 schreef Prik0 het volgende:
Topicstarter dacht gold aan een spange internetchick te hebben gegeven in de hoop op een internetrelatie maar kwam erachter dat het een jongen was met een alt.
het kan ook gewoon een leuk spel zijn, of ga jij in je vrije tijd blokfluit spelen of kunstrijden ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:20 schreef Goofisch het volgende:
WoW..
Voor mensen die liever virtueel als nachtelf of ork door het leven gaan dan deel te nemen aan the real life.![]()
vrij kansloos. Maar als je er gelukkig van word. lekker doen![]()
Ik speel echt niet zo veel idd. Ben net twee maanden bezig heb 7 verschillende chars en ben met mn main char pas lvl 32. Ik speel denk ik in totaal iets van 8 uur in de week.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:27 schreef Cybey het volgende:
Snap de reacties niet helemaal. Er zullen idd mensen zijn die door WoW niet meer buiten komen, maar ik denk (hoop / neem aan) dat het merendeel gewoon af en toe een paar uurtjes speelt als ze tijd hebben...
Waarom zou dat erger zijn dan mensen die 's avonds een ander spel doen door de week?
Bij mij waren er 2 mensen die openlijk overal en nergens cyberdenquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef jogy het volgende:
Vroegah toen level 60 nog pwnage was ben ik een keer uitgenodigd tot een digitale opgeiling in WoW. Was best te treurig voor woorden, ze was een 'hoer' dus ik moest er 5 gold voor betalen oid. Heb nog nooit zo hard gelachen in een spel
. Niet gedaan overigens, had ernstig het vermoeden dat het een vent was, en dan nog.
whehe jogy speelde op een RP serverquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef jogy het volgende:
Vroegah toen level 60 nog pwnage was ben ik een keer uitgenodigd tot een digitale opgeiling in WoW. Was best te treurig voor woorden, ze was een 'hoer' dus ik moest er 5 gold voor betalen oid. Heb nog nooit zo hard gelachen in een spel
. Niet gedaan overigens, had ernstig het vermoeden dat het een vent was, en dan nog.
Dus toen was het zelfs bij een spel met fucking veel lui fucking zeldzaam om level 60 te zijn, en jij was dat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef jogy het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt toen lvl 60 nog het maximum lvl was, en wow zelf ook nog leuk was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:45 schreef Dzy het volgende:
[..]
Dus toen was het zelfs bij een spel met fucking veel lui fucking zeldzaam om level 60 te zijn, en jij was dat?
Damn... je bent nog sneuer dan TS
Indien dat het geval is, nevermind mijn post.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt toen lvl 60 nog het maximum lvl was, en wow zelf ook nog leuk was.
Bwhehehe.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef Agiath het volgende:
*fapfapfap*Ik geef altijd 20 Gold als ze hun toverstaf in hun aarsje steken
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:50 schreef Fok-R het volgende:
gozer, dat jij dat uberhaupt al speelt is al triest.. dat er dan weer mensen gaan bedelen om geld IN world of warcraft maakt me dan weer helemaal verdrietig
Dat dus!quote:
and sisters man!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef tho_Omas het volgende:
Kijk die WoW'ers elkaar eens steunen. De "jij-zit-op-FOK" troefkaart uitspelend, te alt-tabben tussen hun veilige virtuele wereld en hun broeders op fok.
Dus jij wilt beweren dat een hele avond op fok minder levenloos is dan een hele avond op wow?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef tho_Omas het volgende:
Kijk die WoW'ers elkaar eens steunen. De "jij-zit-op-FOK" troefkaart uitspelend, te alt-tabben tussen hun veilige virtuele wereld en hun broeders op fok.
Ja. Ik wil hier nog wel eens nuttige dingen over de actualiteit op pikken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat een hele avond op fok minder levenloos is dan een hele avond op wow?
En nee ik speel geen wow (meer).
haha iemand die in de R&P SC post die een ander sneu noemt. Dat is hetzelfde als dat de Josti band die vindt dat Esmee Denters slechte muziek maaktquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:45 schreef Dzy het volgende:
Dus toen was het zelfs bij een spel met fucking veel lui fucking zeldzaam om level 60 te zijn, en jij was dat?
Damn... je bent nog sneuer dan TS
Mooie vergelijkingquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:57 schreef Herald het volgende:
[..]
haha iemand die in de R&P SC post die een ander sneu noemt. Dat is hetzelfde als dat de Josti band die vindt dat Esmee Denters slechte muziek maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |