En deze klacht vind je niet triest? Ik speel zelf wow, maar kan me hier totaal niet sappig om maken....quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef gamepwner het volgende:
Ja, het klinkt triest.. sterker nog.. het IS dieptriest!
Dat mensen in world of warcraft (misschien ken je het, een mmorpg waar je gold kan verzamelen) gaan bedelen om goud in grote steden die dichtbevolkt zijn.
maar wat nog erger is is dat mensen vrouwlijke personages (liefst night elf of human) aanmaken om voor goud te bedelen en dat mensen het dan eerder geven omdat het een ''sexy beggar'''is![]()
![]()
Mensen gaan dus expres een extra vrouwelijk poppetje aanmaken zodat ze meer gold krijgen als ze bedelen! LMAO! En dat mensen uberhaupt geld geven aan beggarsGold verdienen is zo makkelijk.
Soms willen ze zelf een striptease geven (in wow kan je ondergoed niet uit, behalve met MODS maar dat is weer een heel ander verhaal) dus echt te triest voor woorden zijn die nerds die dit doen.
maakte je jezelf maar sappig, maarja dan zou je ook geen WoW spelen.. waar gaat de wereld heen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef dithje het volgende:
[..]
En deze klacht vind je niet triest? Ik speel zelf wow, maar kan me hier totaal niet sappig om maken....
Bedankt voor de samenvatting.quote:
http://www.brijder.nl/Ver(...)g-online-behandelingquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef kthxbye het volgende:
Volgens mij kwam jij net gewoon voor het eerst in het echt buiten en zag je een vrouwelijke zwerver waar je een harde plassert van kreeg en reflecteer je dat onbewust weer op je WoW avonturen
Wat wil je nu zeggen? ik speel in een week maar een uur wow of zo.. (das eigenlijk zonde van het geld, maar boeie.)quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef Fok-R het volgende:
[..]
maakte je jezelf maar sappig, maarja dan zou je ook geen WoW spelen.. waar gaat de wereld heen.
WoW! Er zijn zoveel mensen die afstommen van zoiets. Het zijn ook altijd de sociaal imbecielen die hun toevlucht zoeken in een virtuele wereld. De ergste psycho's zijn die sexy beggars van jou. Potentiele verkrachters.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:03 schreef gamepwner het volgende:
altijd leuk om die voorspelbare reacties te lezen van mensen die WoW niet kennen maar het bashen omdat het stoer is
ga gerust door, ik lach met je mee!
kijk met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef Herald het volgende:
whehehe vroegâh kon je nog ingepakte cadeautjes per post versturen en daar dan geld voor vragen. Kreeg een tip dat lvl 60 mensen die meuk toch wel aannamen, omdat ze het geld wel konden missen en toch nieuwsgierig waren wat het was.
of met een lvl1 alt gaan schreeuwen need gold for mount plz~, kostelijk
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:22 schreef Prik0 het volgende:
Topicstarter dacht gold aan een spange internetchick te hebben gegeven in de hoop op een internetrelatie maar kwam erachter dat het een jongen was met een alt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |