Jeetje wat een namen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:42 schreef Sjeen het volgende:
Ik was dinsdag bij Isa in de klas helpen en kwam daar nog wat aparte namen tegen:
Moos (m)
Niké (m)
Manyana (m) als ik het goed onthouden heb
Pamir (j)
Danyon (j)
Sieuwert, die naam lijkt wel wat op een uit de hand gelopen "Sjoerd"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje wat een namen...![]()
De bak met geboortekaartjes bij de verloskundige brengt soms ook wonderlijke namen. Ik vergeet ze alleen steeds.Ow ik herinner me nog wel een Sieuwert en een Brooklynn.
Hmm, Karlijn is wel errrug mooiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:09 schreef bixister het volgende:
ooh da's lelijk, snaykelaydey!
en manyana vind ik ook echt stom.
vlindur, is carlijn niet iets voor jou ipv carla?
(karlijn was onze 2e meisjesnaam trouwens.).
Ben erg benieuwd Diaan!quote:[b]Op vrijdag 16 januari 2009 11:18 schreef Diaan73 het volgende:[/b
De naam die wij bedacht hebben, is zo wereldwijd bekend dat bijna niemand het verkeerd uitspreekt of schrijft. Denken wij....En het is niet te verkleinen
![]()
![]()
Ehm... Siewert was er eerst hoor! Het is een Friese naam (afgeleid van de Germaanse naam Siward) die later verhollandst is tot Sjoerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:54 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Sieuwert, die naam lijkt wel wat op een uit de hand gelopen "Sjoerd"![]()
Hoe bedenken ze die namen denk ik dan!
quote:
Ik hou dus helemaal niet van Friese namen... mijn schoonvader heeft een Friese naam Tjebbe en de baby gaan we naar hem vernoemen (3e naam) maar we hebben hem wel een beetje aangepast.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ehm... Siewert was er eerst hoor! Het is een Friese naam (afgeleid van de Germaanse naam Siward) die later verhollandst is tot Sjoerd.
Hoe heet die andere ook al weer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
De zoon van Gerard Ekdom heet zo, misschien was het wel zijn zoon
Lennon.. Lemon.. Limoen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Lennon vind ik best leuk eigenlijk![]()
Beter dan m dan maar gewoon John noemen toch?
Fiene (fyn) is fries voor christelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Hier geboren de afgelopen paar weken: Fiene, Rosalie en Arda (jongetje, Turkse naam).
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Naja bij Lennon leg je toch wel meteen de link naar de Beatles?
Of ben ik nu gewoon echt te oud aan het worden
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Naja bij Lennon leg je toch wel meteen de link naar de Beatles?
Of ben ik nu gewoon echt te oud aan het worden
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik ook dan hoor.(ter geruststelling) Het is beter dan John en McCartney, maar toch meer iets voor een hond vind ik.
Die koter van Dooske Ragas heet toch ook zo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Fiene is echt zo een semi bekakt hippe naam hier nu, ik ken een paar van die yuppenstellen met Fiene's.
Geen idee , maar goed, als je eigen moeder Tooske heet dan is je eigen naam hoe dan ook altijd een meevaller toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die koter van Dooske Ragas heet toch ook zo?
Rosalie vind ik leuk, al zou ik hem zelf niet kiezen. Fiene vind ik niet denderend. Arda kende ik alleen als meisjesnaam, maar dat blijkt in het Turks dus een jongensnaam te zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:18 schreef bixister het volgende:
en rewimo, vind je dat rare/lelijke namen of juist mooie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |