ik had 'Licky' verwachtquote:Op maandag 2 februari 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh leuk ik ken Japanse mensen met een Ina, zelfde overweging was het bij hun.
Of nee, de moeder is Japans en de vader Nederlands.
Hun zoon daarentegen, die heet Ricky.
En zij zegt echt Dicky![]()
Al lang. Al voor ik zwanger raakte zeg maar.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:43 schreef huuphuup het volgende:
Linkje van mij?![]()
oh, bedoel je die van LiveLink?
Ben je al uit dé namen BE?
haha idd zat ik gister ook te denkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:16 schreef bixister het volgende:
[..]
ik had 'Licky' verwachtdus dan valt Dicky nog wel mee.
er staat toch nergens dat je ze voor je moet houdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:19 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha BixDat dacht ik ook ja, maar deze mevrouw kent duidelijk haar eigen gebreken dan hihi
BE, ja wij zijn er ook alláng uit, maar ik vind het zo verschrikkelijk moeilijk om de namen nog zo lang voor me te houden. Echt pfff. Ik vind ze zo mooi
Nou vooruit... dan mag je ze wel aan mij verklappen. Ik offer me wel op.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:19 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha BixDat dacht ik ook ja, maar deze mevrouw kent duidelijk haar eigen gebreken dan hihi
BE, ja wij zijn er ook alláng uit, maar ik vind het zo verschrikkelijk moeilijk om de namen nog zo lang voor me te houden. Echt pfff. Ik vind ze zo mooi
je bent de goedheid zelve, echtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou vooruit... dan mag je ze wel aan mij verklappen. Ik offer me wel op.
Je weet hoe je de PM moet gebruiken he?
Sorry dit is echt totaal offtopic maar ik kan het antwoord zo ook niet echt vinden.quote:
jah, geloof het of nie, maar is ook een hele normale naam daarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:51 schreef pinquit het volgende:
een vriend van mn broer heeft een vriendinnetje in Japan, ze heet Erika
Jepquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:13 schreef innepin het volgende:
Zweefvliegje, dan moet je even de nieuwe layout gebruiken, die maakt 'm inklapbaar ipv dat het er uitziet als een quote. Ik neem aan dat je dat bedoelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |